Nedir Bu Ogame?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    la bende bugun üye oldum merak ettimde...  bi ekran geldi bina falan yaptım da bi bok anlamadım..   :D

    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gundabaz
    Gundabaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2005
    Erkek

    arkadaslar ben evren 9 da yaklaşık mart ayından beri oynuyorum walla hastalık bu 2 kere indirdiler  ama hala inatla devam ediyorum bakalım sonu nereye varacak :)) yeni başlayan strateji felan isteyen olursa yardımcı olurum..


    Dokunmayın yetime Parmak sokar Sütüne !!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    Deuterium Sentezleyicisi
    Bir gezegende bulunan su kütlesinden sadece suyun icinde az miktarda bulunan Deuterium elementini cikarir.

    he az sayıda varmış ama

    Deuterium Tankeri
    Yeni elde edilen deuterium'un depolanabilecegi dev tankerler.
    Gereken: Metal:2.000 Kristal:2.000

    bu az sayıda olan şey için neden tanker yapalım ki malmıyız biz:D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    gmail geyiğine benziyo 2gb hesabı olan adam mail silmiyosa az olan bişey içinde depo yapılmaz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ben bi kere üye oldum , web ci gözüyle bakarsak grafikleri cok hosuma gitti renkleri falan =)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gundabaz
    Gundabaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2005
    Erkek
    yaw arkadaşlar bu oyunu hafife almayın Almanya dan buralara gelen bir oyun bu geçenlerde atv habere bile konu oldu.Türkiye genelinde 250 bin den fazla online oyuncusu olduğu söyleniyor.Ben bizzat 8 aydır oynuyorum walla kapılınca sakat bu başından kalkamıyon..

    Dokunmayın yetime Parmak sokar Sütüne !!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    ben üye oldum bütün varımı yoğunu metal madenine yatırdık bakalım ne olcak :D"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    tuğrul baba açılacak topicmi bu ya adını duyuyodum ne güzel sallamıyodum adres felem istemiyodum şimdi aha girdim oturdum kalkamıyom lan maden dolsunda bina yapam bekliyom bağımlısı olmayalımda
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaDFiuS
    MaDFiuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2004
    Erkek
    bu youn tam bir hastalık ama öyle çok zaman ayırmaya gerek yok ben filomu uçuruyorum hızını yavaşlatıp öğlen bir akşamda 2. defa bakıyorum yeterli oluyor. ama hep pc başında olursanız daha hızlı gelişirsiniz. hastalık konusuna gelince. bu oyunu aldığım linki vereni reklamını yapanı bana duyuranı gelmişini geçmişini bu oyunu açanların sülalesini. türkiyeye getireni.... hastalık hemde çaresiz. geçenlerde forumlarda yazan yazı aynen şu : Evet arkadaşlar xxxxxx ede oyunu bıraktırdım en sonunda böylece normal hayata kavuşturduğum 2. kişi oldu vs... böyle bişey işte ogame...

    Her Tercih Bir Vazgeçiştir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek

    başlamadan bırakmak en iyisi o zaman bi uydu yaptım 50 enerji verdi zaten sinir oldum kristalemi yanayım döteryumamı 

Toplam Hit: 4269 Toplam Mesaj: 50