folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Net"E Bağlanamıyorum, Bir Bakarmısınız?



Net"E Bağlanamıyorum, Bir Bakarmısınız?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Cuma Akşamı Nete Bağlanmada Kesintiler Vardı. Hatta Pc Kendi Kendine www.temizsurucu.com Diye Şerrefsiz Bir Siteye Bağlanmaya Çalşıyordu, Explorer Donuyordu.

    Bende Dün Akşam Pc'ye Format Attım.

    Fakat Bu Sefer Nete Hiç Bağlanamadım.

    Arkadaşlar ADSL Modem Markası Airties RT101

    Modemin Power, Lan ve Sync Lambaları Aktif,

    Fakat Verinin Geldiğini Gösteren DATA Lambasında Tık Yok.

    Sizce Neden Olabilir?

    0

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    Modemde PPpOa ayarlı ise Onu PPpOe yap Yada PPpOe ise PPpOa Yap
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Kumanaga bunu yazdı:
    -----------------------------
    Modemde PPpOa ayarlı ise Onu PPpOe yap Yada PPpOe ise PPpOa Yap
    -----------------------------

    Dediğin Olayı Denedim, Yine Olmadı.

    TÜRK TELEKOMA KAFAM GİRSİM

    TÜRK TELEKOMU ALLAHIN MALLARINA PEŞKEŞ ÇEKEN - SATAN HÜKÜMETE

    TÜM TAHRİBAT GİRSİN

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    Modemi Resetledinmi Hocam ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Kumanaga bunu yazdı:
    -----------------------------
    Modemi Resetledinmi Hocam ?
    -----------------------------

    En Az 15-20 Kez Resetledim, Resetlerken Bağlantı Olduğunu Gösteren Data Lambası Aktif Oluyor, Sonra Yine Aynısı Oluyor.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Kumanaga bunu yazdı:
    -----------------------------
    Modemi Resetledinmi Hocam ?
    -----------------------------

    :P

    Usta dos ekranına geçip ipconfig yazıp çıkan yazıları buraya aktarsana bir bakalım. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kumanaga bunu yazdı:
    -----------------------------
    Modemi Resetledinmi Hocam ?
    -----------------------------

    :P

    Usta dos ekranına geçip ipconfig yazıp çıkan yazıları buraya aktarsana bir bakalım. 


    -----------------------------

    Hoca Pc'den Nete Girmiş Olsam Sana Nasıl Yazıcım Burda.

    Kafeden Yazıyorum. :S

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    Belki eve yakınsındır diye düşündüm, ustam şimdi bizde bilgi olmadan sana nasıl yardım edelim :\ modeme ulaşabiliyormusun modemin ip'sini browsera yazınca modemin arabirimine girebiliyor musun? Bunları falan söylemen lazım. Adsl ışığı yanıyor fakat data ışığı yanmıyorsa hesap ayarları değişmiş olabilir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------
    Belki eve yakınsındır diye düşündüm, ustam şimdi bizde bilgi olmadan sana nasıl yardım edelim :\ modeme ulaşabiliyormusun modemin ip'sini browsera yazınca modemin arabirimine girebiliyor musun? Bunları falan söylemen lazım. Adsl ışığı yanıyor fakat data ışığı yanmıyorsa hesap ayarları değişmiş olabilir, ttnet kullanıcı adı şifren falan.
    -----------------------------

    Tabiki Modeme Arabirime Ulaşabiliyorum.

    Şifre ve Kullanıcı Adınıda Kontrol Ettim Arkadaşım.

    Tşk.ler Yinede.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    Bütün ayarları kontrol ettim normal diyorsun, bağlanmaması için bir sebep yok. O zaman telekomu arayacaksın. Bir 20 dk bütün kabloları düzgün bağladığını anlattıktan sonra hattı değiştiriyorlar. Zaten başka bir şey bildikleri yok :\

     

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    hacı link alamıyorsan pc ile bi alakası yok..

    bu mereti bilgisayara nasıl bağlıyon sen ?

    usb mi ethernet mi wriless mi ?

    çok yönlü bi modeme benziyo :|

    sana tavsiyem modemi ile pc arasındaki bağlantıyı ethernet ile yap

    sonra modeme bi restart at (kablosunu çıkarıp takma :) onun arkasında ufak bi deliği vardır kurdan, toplu iğne girecek kadar )

    sonra tarayıcından 192.168.1.1 ile modeme gir

    PVC ayarlarını  VPI : 8 VCI: 35 yap kullanıcı adını şifreni yaz

    sonra kaydet çık..

    tabi bunları yapmadan önce link alabiliyon mu ona bak link yoksa zaten hiçbi şekilde bağlanaman..

    eğer taze adsl bağlıyorsan 4440375 den ttnet müşteri hizmetlerini ara sekreter çıkarçıkmaz 3 e bas para yazmasın :D

    link olup olmadığınıda teyip etmiş olursun..
Toplam Hit: 1962 Toplam Mesaj: 30