Nokıa C6-01

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samet_54
    samet_54's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Erkek
    Arkadaşlar nokıac6-01 almayı düşünüyorum yorumlarınız tavsiyeleriniz nelerdir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    Ben kullanıyorum ve memnunum işletim sistemi symbian oldugundan biraz yavaş ama oda symbian anna güncelleştirmesiyle düzelcek :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samet_54
    samet_54's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Erkek

    bataryasının cabuk bittini yazıyorlar sence nasıl

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    samet_54 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bataryasının cabuk bittini yazıyorlar sence nasıl


    -----------------------------

     

    ewt bataryası az telefonu fazla kurcalarsan 2. güne zor çıkıo ama benim için batarya sorun değil her akşam sarja bağlıyorum:)

    Edit: Bu arada hd oyun falan çok fazla oynarsan kamerasıyla falan aşırı derece takılırsan sarjı 20-25 saat sonra biter :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    alma.


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    alma.


    -----------------------------

    kardeşim neden almasın onuda söyle bakalım alma diyip geçiosun. Bence diğer telefonlara bütçesi yetmiosa c6-01 uygundur. İnternetten flim izleyebiliyorum. Fizy den müzik dinleyebiliyorum. Wifi den memnunum fakat wep tarayıcısı ara sıra takılıo bi sorunu o zaten oda symbian anna güncelleştirilmesiyle giderildi. Kamerası 8mpx  fakat kamerasında oto focus olmaması kötü

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samet_54
    samet_54's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    alma.


    -----------------------------

    sebep? bunun yerine önerebilecegin fiyatıda buna yakın başka bir telefon var mı ? androaid li bir telefon almak istiyorum su an çok para onlar

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samet_54
    samet_54's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Erkek

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    samet_54 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bataryasının cabuk bittini yazıyorlar sence nasıl


    -----------------------------

     

    ewt bataryası az telefonu fazla kurcalarsan 2. güne zor çıkıo ama benim için batarya sorun değil her akşam sarja bağlıyorum:)

    Edit: Bu arada hd oyun falan çok fazla oynarsan kamerasıyla falan aşırı derece takılırsan sarjı 20-25 saat sonra biter :D


    -----------------------------

    çok teşekkür edeerim kardeş ; ama kafam hala karışık inşallah alırsam pişman olmam :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    yapı krediye watanda %25 indirim var , oraya bi bak , htc desire Z 733 lira


    saat-zippo
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    samet_54 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    samet_54 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bataryasının cabuk bittini yazıyorlar sence nasıl


    -----------------------------

     

    ewt bataryası az telefonu fazla kurcalarsan 2. güne zor çıkıo ama benim için batarya sorun değil her akşam sarja bağlıyorum:)

    Edit: Bu arada hd oyun falan çok fazla oynarsan kamerasıyla falan aşırı derece takılırsan sarjı 20-25 saat sonra biter :D


    -----------------------------

     

    çok teşekkür edeerim kardeş ; ama kafam hala karışık inşallah alırsam pişman olmam :D


    -----------------------------

    Valla hocam ben aldım gayet memnunum ama istersen nokia nın yeni telefonları çıktı nokia 701 nokia 600 falan bekleyebilirsen onları bekle yok ben sabredemem diyosan al c6-01'i

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    neden özet geçtiğimi özetleyeyim öncelikle.

    forumda bu tip telefon tavsiyesi ile alakalı dünya kadar konu var. arkadaşın tek cümlelik konusuna tek kelime ile bunu söylemek geldi içimden.

    android var huzur var arkdaşlar. böyle sikimsonik 3. dünya ülkelerinden başka ülkelerde satış yapamayan dandik bir markanın ürününü tavsiye etmem.

    dünya lideri samsung motorola gibi markaları tavsiye ederim.

    600 lira civarında buna para vereceğine biraz daha kasar en basitinden galaxy s alırım. keyfime bakarım.

    sınırım olmaz derdim tasam olmaz


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 3755 Toplam Mesaj: 34