folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Nortog Ghost 2003 For Windowsun Download Edilebileceği Site Bilen Bir Kul Arıyorum



Nortog Ghost 2003 For Windowsun Download Edilebileceği Site Bilen Bir Kul Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    evet abicim!!!

    hani ghostun wizardlı explorerlı olan setuplı (60 mb) olanı varya!! onu download edebilceğim bir site arıyorum..

    allah rızası için bulan bilen biri versa bi gönderiversin..

    saolun millet

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    444
    444's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    usta kazaa da war, bi baq istersen oraya...


    gecenlerde ben cektim,

    dosya adi : symantec_norton_ghost_2003_2003.exe

    boyut : 55.346 mb.


    bunu cektim,saglam...

    hadi kolay gelsin....

    { n o x } $ebnem ferah - can kırıkları ---- sonunda boğulmak olsa da benim o sularda yüzmem gerek...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xmesutx
    xmesutx's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2003
    Erkek
    www.molehiya.com var oraya bi bak istersen.. işine yarayacak bi sürü program var..

    XmesutX
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Saolun millet...

    Ya bide işin dandik tarafı 1 tane çektim geçengün.. içindeki data.cab bozuk çıktı a.k. 50 mb dolsya boşa gitti :((

    ondan sordum sağlam varsa şapa oturmayak gene diye :) yarın 42 bilgisayaro kuracaz ghostu multicast gerek yok :) neyse ben başlıyım şimdiden asılmaya :)

    tekrar saolun

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cyber
    Cyber's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2003
    Erkek
    rene olum benim makinanın harddiskinden aldın ya sen

    MCSE,MCDST gokhan@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Black_Joe bunu yazdı:
    -----------------------------
    rene olum benim makinanın harddiskinden aldın ya sen
    -----------------------------
    gökan abi sen system works u diyosun demi...

    onun içindeki data.cab bozuk....

    çok denedim onu.. Meram'a multicast kuracaz 2003 yok :) akşam gelde oturak biraz :)

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek
    rene ..yaw bu ghost un çalışma mantığını açıklarmısın..nası yapabilirim..dendiği kadar kısa bi sürede aynen başka bi makineye geçiyo mu aynı sistem..anakart faklıysa nolucak..yada ayunlar için geçerlimi yoksa sadece klasik programlar mı..meselaa bi makine de ıcq yahoo msn gibi bi sürü programlar kurulu..bunu ghost la aldık diyelik ki nası alıcam bilmiyorum:)) aynen öteki makine de bu olay olucak mı..waktin dolu sanırım ama vakit ayırırsan bu konuda bayaa bi bilgi almak istiyorum...saol şimdiden....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Şimdi...

    bak eğer tam olarak kullanmak istiyorsan o zaman şuraya bak...

    http://www.tahribat.com/documents.asp?id=48

    şimdi gelelim sorularına..

    mesela 200 mhz lik bir bilgisayarın varsa o zaman 2 gb ı yaklaşık 10 dakikada filan alıyor.. fakat eğer böel 1 ghz den filan yüksek ise o zaman 2 dakika filan sürüyor. yani baya hızlı!!! bide windows kurduğunu düşünsene :)

    programda istersen bir diski başka bir diske istersen diski image a istersen diski partisyona partisyonu şraya buraya :) bi ton iş yapabiliyon...

    eğer 2 sistemde aynıysa o zaman maksimum verim alırsın...


    bak ev kullanıcısı için en güzel yöntem şudur( benimde evde kullandığım.) bi kere windowsunu kurarsın driverlarını programlarını kurarsın..taki mircdeki kanal isimlreini bile düzeltirsin...( ki brn öyle yaptım.) icqnu filan tamamen kurarsın...

    belgelerim klasörünübe d ye gilan taşıki soradan ghost aldığında belgelerin uçmasın..

    ondan sora diskini ytedeğini alırsın...

    işte bitti..

    mesela 3 gün sroa bilgisayaına virüs girdi... direk kapat bilgisayaını al yedeğini tekrar kullanyani 3 dakkadda vindowsunu tekrardan kurmuş olacan...

    mesela bu sitede çok kişi görmüştür benim. icq da konuşurken bilgisayarı ghost alıp yeniden online olduğumu...

    dediğim gibi eğer programın nasıl kullanıdığını öğrenmek istiyorsan o zaman linktekidökümanı oku kardeş...


    takıldığın bir yer olursa söyle....

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek
    way bee baya hızlı demekkii.harika bişey o zaman bu...buna oyunlarda dahil mi ??dökümanı okuyup uzmanlaşayım hemen..çok saol rene..allah razı olsun..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Önemli değil kardeş..
    görevimiz..

    bak mesela demin windows mavi ekran verdi. bende yaniden aldım ghostunu

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    444
    444's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    yaw bişi sorcam...

    ben denemedim bu programı, ama partition bilgileri falan almiyomu,

    yani her defasında fdisk yapmiyomu..

    toshiba notebbok image cd'si wardı, onla bilgisayarı yuklediğimde herşey siliniyodu...

    yani harddisk tek bolum oluyo...icinde sadece windows kaliyo...diger dosyalari siliyo..

    norton da aynisini yapiyomu...yani icindeki her sey siliniyomu harddisk'de..?

    mesela benim windows d:\ partition da dielim, ama mp3 program falanda d: 'de diyelim...

    icinden sadece windows'u kopyalama gibi bi şansım warmı??

    { n o x } $ebnem ferah - can kırıkları ---- sonunda boğulmak olsa da benim o sularda yüzmem gerek...
Toplam Hit: 1258 Toplam Mesaj: 19