folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayarla İlgili Diğer Konular
linefolder Nvidia Geforce GT520M Optimus Hakkındaki Yorumunuz Nedir ?



Nvidia Geforce GT520M Optimus Hakkındaki Yorumunuz Nedir ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bayarbatuhan
    bayarbatuhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2011
    Erkek

    müridler 2 gün içinde bi bilgisayar almayı düşünüyorum ve alacağım bilgisayarda bu ekran kartı var  Nvidia Geforce GT540M Optimus 3gb (2gb ayrılmış bellek) şu nvıdıa ekran kartı modelleri hakkında pek bi bilgim yok  anlıyan müridler yardımcı olabilirlermi acaba eksik gedik yanları nelerdir yada güzel yanları nelerdir.



    :::  Başlıkta yalnış yazmışım 520 değil 540m imiş yeni frkettim ben de :::

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bayarbatuhan
    bayarbatuhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2011
    Erkek

    hatta almayı düşündüğüm bilgisayar bu http://www.casper.com.tr/ProductDetail_cne2640-8m45p_130_3637

    aman ya caspere para verilirmi vs hiç demeyin bende istemiyorum ama şuan bütcem sınırlı ve  iyi grfik kartı olan bir bilgisayar almam gerek acilen. piyasadaki en uygun bilgisayar casper.  kafamda hp vardı hiç içime sinmiyor ya bakalım artık  hayırlısı..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    http://www.casper.com.tr/ProductDetail_cne2640-8m45p_130_3637

    bu üründe 540M var.konuda 520M yazmışssın hangisi ? 

    eğer 540 ise çok iyi. 520M ise alternatif düşünebilir. hiç olmassa 525M filan.


    http://www.leyladansonra.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bayarbatuhan
    bayarbatuhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2011
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.casper.com.tr/ProductDetail_cne2640-8m45p_130_3637

    bu üründe 540M var.konuda 520M yazmışssın hangisi ? 

    eğer 540 ise çok iyi. 520M ise alternatif düşünebilir. hiç olmassa 525M filan.


    -----------------------------

    konuda yalnış belirtmişim hocam bende yeni frkettim 540m olucak

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Kullanıyorum iyi bir ekran kartı, optimus teknolojisi windowsta sorunsuz, linux ta da duruma göre sorun çıkartabiliyor. Linux ta direk nvidia kartı aktif hale getirdim sorunsuz kullanıyorum.

    Oyun konusuna gelince bütün oyunları rahatlıkla oynayabiliyorum, bazı oyunlarda anti-aliase falan açına kasabiliyor ama genel olarak oldukça iyi.


    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    bayarbatuhan bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.casper.com.tr/ProductDetail_cne2640-8m45p_130_3637

    bu üründe 540M var.konuda 520M yazmışssın hangisi ? 

    eğer 540 ise çok iyi. 520M ise alternatif düşünebilir. hiç olmassa 525M filan.


    -----------------------------

    konuda yalnış belirtmişim hocam bende yeni frkettim 540m olucak


    -----------------------------

    yani ikinci sınıf orta segment iyi bi kart :)

    2010-2011 oyunlarını medium ve üstü açabilir.


    http://www.leyladansonra.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirri
    sirri's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    dostum bende aynı ekran kartından var tek fark i5 2430 diğer özellikler aynı denebilir ama battlefield 3 oynarken kasıyor cs de bile ekran gidip geliyor sonra açıyor bence biraz daha düşün  i7yi i5 yap ekran kartını yükselt derim...

    edit: benim ekran kartı 1 gb

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bayarbatuhan
    bayarbatuhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2011
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayarbatuhan bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.casper.com.tr/ProductDetail_cne2640-8m45p_130_3637

    bu üründe 540M var.konuda 520M yazmışssın hangisi ? 

    eğer 540 ise çok iyi. 520M ise alternatif düşünebilir. hiç olmassa 525M filan.


    -----------------------------

    konuda yalnış belirtmişim hocam bende yeni frkettim 540m olucak


    -----------------------------

    yani ikinci sınıf orta segment iyi bi kart :)

    2010-2011 oyunlarını medium ve üstü açabilir.


    -----------------------------

    hocam ne yaptın ya şuanda 1gb lik nvıdıa kllanıyorum 2011 oyunlarının nerdeyse hiç birinde pek sorun yşamadım. tabi modelini bilmiyorm şuankinin ama 1gb :) 

    3gb ekrn kartında bide mediumamı indricek grafikleri ?    şakamı yapıyorsn yoksa ciddimisin :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bayarbatuhan
    bayarbatuhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2011
    Erkek

    sirri bunu yazdı:
    -----------------------------

    dostum bende aynı ekran kartından var tek fark i5 2430 diğer özellikler aynı denebilir ama battlefield 3 oynarken kasıyor cs de bile ekran gidip geliyor sonra açıyor bence biraz daha düşün  i7yi i5 yap ekran kartını yükselt derim...


    -----------------------------

    iyi de şimdi model olarak neler iyi mesela bunlar hakkında bilgim yok tavsiye vrebilirseniz  şu iyidir diye bende onlara bakmaya çalışırım.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    bayarbatuhan bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayarbatuhan bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.casper.com.tr/ProductDetail_cne2640-8m45p_130_3637

    bu üründe 540M var.konuda 520M yazmışssın hangisi ? 

    eğer 540 ise çok iyi. 520M ise alternatif düşünebilir. hiç olmassa 525M filan.


    -----------------------------

    konuda yalnış belirtmişim hocam bende yeni frkettim 540m olucak


    -----------------------------

    yani ikinci sınıf orta segment iyi bi kart :)

    2010-2011 oyunlarını medium ve üstü açabilir.


    -----------------------------

    hocam ne yaptın ya şuanda 1gb lik nvıdıa kllanıyorum 2011 oyunlarının nerdeyse hiç birinde pek sorun yşamadım. tabi modelini bilmiyorm şuankinin ama 1gb :) 

    3gb ekrn kartında bide mediumamı indricek grafikleri ?    şakamı yapıyorsn yoksa ciddimisin :)


    -----------------------------

    AA kaç x ? 

    çözünürlük ne ? 

    hangi oyunlar ? fifa pes ? 

    paylaşım paylaşımsızın kelime anlamını biliyor musun ? 

    Ram kullanırsın 3gb'da olur 10gb'da olur.

    al bak FPS değerlerine sonra git high'da oynamayı dene sen.

    http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-540M.41715.0.html

    2011 her oyunu oynarsın 800x640 çözünürlükte tabi oynamak dersen ona.


    http://www.leyladansonra.com/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bayarbatuhan
    bayarbatuhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2011
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayarbatuhan bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayarbatuhan bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.casper.com.tr/ProductDetail_cne2640-8m45p_130_3637

    bu üründe 540M var.konuda 520M yazmışssın hangisi ? 

    eğer 540 ise çok iyi. 520M ise alternatif düşünebilir. hiç olmassa 525M filan.


    -----------------------------

    konuda yalnış belirtmişim hocam bende yeni frkettim 540m olucak


    -----------------------------

    yani ikinci sınıf orta segment iyi bi kart :)

    2010-2011 oyunlarını medium ve üstü açabilir.


    -----------------------------

    hocam ne yaptın ya şuanda 1gb lik nvıdıa kllanıyorum 2011 oyunlarının nerdeyse hiç birinde pek sorun yşamadım. tabi modelini bilmiyorm şuankinin ama 1gb :) 

    3gb ekrn kartında bide mediumamı indricek grafikleri ?    şakamı yapıyorsn yoksa ciddimisin :)


    -----------------------------

    AA kaç x ? 

    çözünürlük ne ? 

    hangi oyunlar ? fifa pes ? 

    paylaşım paylaşımsızın kelime anlamını biliyor musun ? 

    Ram kullanırsın 3gb'da olur 10gb'da olur.

    al bak FPS değerlerine sonra git high'da oynamayı dene sen.

    http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-540M.41715.0.html

    2011 her oyunu oynarsın 800x640 çözünürlükte tabi oynamak dersen ona.


    -----------------------------

    bilgisayarı oyun amaçlı almıyorum zaten 3d çizim yaplck pc de .      öyle diyosan öyledir ben sana inanıyorum :) 
    bana tavsiye edebilceğiniz modeller neerdir peki ?  

Toplam Hit: 5141 Toplam Mesaj: 22