folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder OMRON D2FC-F-7N Microswitch Nereden Bulurum?



OMRON D2FC-F-7N Microswitch Nereden Bulurum?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Razer deathadder mouse kullanıyorum ve sol switch artık pert oldu çift tıklıo, sürükle bırak filan yapamıyorum. Sıfır almaya kalksam zamanında 200tlye aldığım mouse şimdi 600-700 tl olmuş. Kendim değiştireceğim switchleri ama bir türlü bulamadım. Gittigidiyorda filan satıyorlar ama 5 tane switch e 180tl fiyat çekmişler. Tanesi 2-3 dolar yurtdışında. Aliexpressden sipariş versem aylar sürecek gelmesi.

    Denk gelen, satan veya elinde bu switch bulunan bozuk mouseyu olan varsa talibim. Belki istanbul karaköy de filan vardır ama malum virüs nedeniyle bi mouse için riske girmek istemiyorum.

     


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edminkardes
    edminkardes's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2015
    Erkek

    herhangi bir switch taksana hocam inan farkı hissetmeyeceksin

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    edminkardes bunu yazdı

    herhangi bir switch taksana hocam inan farkı hissetmeyeceksin

    aha bu kadıköyde de bulursun kolaylıkla. switchi çıkart git bişey olmaz 

     


    Tahribatın delisi. Beni gerçekten ciddiye alıyorsanız küçüklüğünüzde birşeyler çok yanlış gitmiş demektir. UwU
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saku
    saku's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2018
    Erkek

    Kablosu vs. bozulmuş olan 2. el g300s falan bak derim. Ondaki switchlerin 2 tanesi aradığın tür. 

    Ben de 2. el g300s aldım, donör olarak kullandım g400'üme. Kabloyu switchleri vs. değiştirdim.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    https://www.direnc.net/mx-1381-micro-switch

    şuna benziyor sanki?

     

    bana da aşağıdaki switchten lazım çinde falan satılıyor ama türkiyede göremedim.


    İmza...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek
    edminkardes bunu yazdı

    herhangi bir switch taksana hocam inan farkı hissetmeyeceksin

    Hocam fark olmaz olmasınada, gidipde dandik bir switch takmak istemiyorum. Ayrıca sadece tek switchi değiştiricem boşuna diğer sağlam olanı da değiştirmeyeyim tuşlar arası farklı hissiyat olmasın diye. Elimde ayrıca yedek skatez yok. Fareyi geri topladığımda kaymasını sağlayan skatezleri japonla geri yapıştırıcam kısa sürede tekrar bozulursa içini açmam zor olur.

    Hayır kafama edeyim, eski logitech g700 mouseum vardı bataryası bozuk, yıllardır saklıyordum bir gün lazım olur diye geçenlerde attım çöpe. Letgodan filan baksam belki bulurum aynı switchi kullanan mouse ama onlarda da aynı sorun olabilir, oyuncu mouseyu diye millete iteledikleri bütün bu mouselarda ilk patlayan yer switchler oluyor. 


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ADSIZ
    ADSIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

    Uygun ekipmanın yoksa onları sökmek kolay değil. Switchin önündeki ve arkasındaki damaklardan kurtarıp içini açarsan temaz yüzeylerini ince zımparayla yada maket bıçağının ucuyla temizleyebilirsin. 10 yıldır kullandığım g700 ün tuşlarını böyle temizlemiştim, hala kullanıyorum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Elin havya tutuyorsa eski bir maustan al tak..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Hocalar zaten takmayı bilmesem aramam switch. Switch koleksiyoncusu değilim alıp cam dolapta saklamayacağım. Konuda uzun uzun bir yazı da yok, iki kelime okuyup cevap verseniz keşke. Herkes kendince yardımcı olmaya çalışıyor tamam teşekkürler ama ne bileyim iki satır yazılanları okuyun lütfen.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Kasacak bi şey yok dostum. Everest 5 6 senedir tık etmedi. 

    Logitech m bilmem kaç ... gecen yıl orta butonu geçen gün de sol klik svicini değiştirdim.

    Son anda dalginligima geldi havayı sıcak yerinden tutup parmak izini silecek kadar yaktım AMK. 

    Geçmiş olsun


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    ltcelik bunu yazdı

    Kasacak bi şey yok dostum. Everest 5 6 senedir tık etmedi. 

    Logitech m bilmem kaç ... gecen yıl orta butonu geçen gün de sol klik svicini değiştirdim.

    Son anda dalginligima geldi havayı sıcak yerinden tutup parmak izini silecek kadar yaktım AMK. 

    Geçmiş olsun

    Geçmiş olsun, dostuma.


    I'şıkY'ılı/sn`` '^^D` RnkSylSy ParaMotor R.J.İ.(Esquire) Ailrn,Elvtr,Ruddr . Trflr.TrflrArsİlşklr RudyFernandez JnstBlgn Celestial aSym.aMrf -+/*., v,x.t Dr.UmtYıldz.AstrFizkç UzyınBlnmynlri(Prşmb21.55)TrtBlgsl EdStffrd,FrstMnOt U->Pb(ClrePtrsn) H->He Beringer İzlerSuretler(cemreYeşilDonan^^) ZemnŞekl CybrSpn. UçşDntm'lri HücmKenrı,KaçşKenrı BrainFck.bf AC/DC,H'll'sBlls~Brutl SnryoAB.Gnlri,12pnto,BşKrktr,Çtşma,DiziAks,Grntü.Ss BütünSaadet'lerMümkün(müdür?). Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler.
Toplam Hit: 631 Toplam Mesaj: 19
microswitch omron razer