folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Otomatik Vites Hakkında



Otomatik Vites Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı

    otomatik te boşa alınmayacağını hiç mi duymadın hocam ? sebebine gelince araba boşta gittiği zaman yağlamayı keser  yağlamayı kesmesi turbo olsun , motor olsun sakıncalı zaten D'de giderken ayağını pedaldan çektiğin zaman anlık tüketime baktığın zaman tüketim olmadığını görürsün :)

    Ayrıca , otomatik turbolu araçlarda tavsiyem kontağı çevirirken ve kapatırken 1 dk bekleyin.Sebebi aracı birden çalıştırıp kalktığınız zaman turbo ısınmadığı için hem yeterli verimi alamazsın hemde ömrünü kısaltmış olursun . Kapatırken de 1 dk bekleyin turbo yağlamayı bitirsin.

     

     

    hemen eklemelerde bulunayım.

    1 - Araç motoru çalıştığı andan itibaren yağlama başlar , bu motor içi de turbo içinde geçerlidir. Devire bağlı olarak debi değişebilir sadece. Boşa aldığın zaman yağlama durma olayı yoktur.

    2 - Hem otomatik olsun hem manuel olsun , bu turbolu araçlarda öncelikli olmak üzere , aracı çalıştırır çalıştırmaz hareket etmemek sağlıklıdır (min. 20 saniye ) Yine stop etmeden önce rölantide gidilen yola göre 30 saniye 2 dakika arası beklemek hoş olur.

    Daha maddeler uzar gider :d turbo araç nasıl kullanılmalı diye konu açılırsa yazılır :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MagaraAdami
    MagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2015
    Erkek

    Cevap yazan herkese teşekkür ediyorum. Otomatik vitese alışmaya çalışıyoruz. Sıkıntılı oluyor ama çok rahat. :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WH0
    WH0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo

    rahat... kisa sureli beklemelerde N ye almana gerek yok. sikinti cikarmaz. bekleme suresi uzun ise, zaten n ye alma kontagi kapat.

     

     

    WH0 tarafından 01/Eki/15 17:29 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    WH0 bunu yazdı

    rahat... kisa sureli beklemelerde N ye almana gerek yok. sikinti cikarmaz. bekleme suresi uzun ise, zaten n ye alma kontagi kapat.

     

    Onun için start stop sistemi geliştirildi :

    https://www.youtube.com/watch?v=xD9sFLCosQA

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    hiç anlamam

    akülü arabamı amk bu :) geçen bindim tekrar indim dedim ben kullanamam bunu :)

    Sizi 10 15 gün sabah 7 ile 10 arası istanbul e5 e alalım :)

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    baristbt bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı

    otomatik te boşa alınmayacağını hiç mi duymadın hocam ? sebebine gelince araba boşta gittiği zaman yağlamayı keser  yağlamayı kesmesi turbo olsun , motor olsun sakıncalı zaten D'de giderken ayağını pedaldan çektiğin zaman anlık tüketime baktığın zaman tüketim olmadığını görürsün :)

    Ayrıca , otomatik turbolu araçlarda tavsiyem kontağı çevirirken ve kapatırken 1 dk bekleyin.Sebebi aracı birden çalıştırıp kalktığınız zaman turbo ısınmadığı için hem yeterli verimi alamazsın hemde ömrünü kısaltmış olursun . Kapatırken de 1 dk bekleyin turbo yağlamayı bitirsin.

     

     

    hemen eklemelerde bulunayım.

    1 - Araç motoru çalıştığı andan itibaren yağlama başlar , bu motor içi de turbo içinde geçerlidir. Devire bağlı olarak debi değişebilir sadece. Boşa aldığın zaman yağlama durma olayı yoktur.

    2 - Hem otomatik olsun hem manuel olsun , bu turbolu araçlarda öncelikli olmak üzere , aracı çalıştırır çalıştırmaz hareket etmemek sağlıklıdır (min. 20 saniye ) Yine stop etmeden önce rölantide gidilen yola göre 30 saniye 2 dakika arası beklemek hoş olur.

    Daha maddeler uzar gider :d turbo araç nasıl kullanılmalı diye konu açılırsa yazılır :)

    Yağlama durdurmadan kasıt aracın vitesteyken ki haliyle boştaki halinin aynı olmadığıdır.Yani araç performans halindeyken ki yağlama ile boştaki yağlamanın aynı olmadığı , ayrıca hareket halindeyken veya yokuş aşağı aracı çalıştırırken birden cart diye vites değiştirmemelisin.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WH0
    WH0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo
    UTHO bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    hiç anlamam

    akülü arabamı amk bu :) geçen bindim tekrar indim dedim ben kullanamam bunu :)

    Sizi 10 15 gün sabah 7 ile 10 arası istanbul e5 e alalım :)

     

    aynen o saatlerde manuel arac kulllanan insanların ayakları perde ayağa dönüşüyor..

     

     

    WH0 tarafından 01/Eki/15 17:44 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    korkma kapat dtc'yi :) 

    N'ye de atma bende de 1 serisi var şimdi,bırak D'de kalsın.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    Bende otomatik arac kullanıyorum ışıklarda N ye atiyorum ne bilim daha iyi oluyor sanki  :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MagaraAdami
    MagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2015
    Erkek
    ehveniser bunu yazdı

    korkma kapat dtc'yi :) 

    N'ye de atma bende de 1 serisi var şimdi,bırak D'de kalsın.

    DTC ne işe yarıyor? Şimdi onun hakkında bir konu açacaktım. İyi oldu yazdığınız. :)

Toplam Hit: 1004 Toplam Mesaj: 23
araba araba otomatik vites