Powebank Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MorganBlacK
    MorganBlacK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2011
    Erkek

    bu cuma bimlere 21.50 liraya markası bilinmedik bi şey geliyor 5000 mah lık onu almayı düşünüyorum

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

     

    xiaomi nin tüm ürünleri mükemmel de bi ara 2. telefon olarak ya xiaomi mi4 yada 5 ( çıkınca ) alacağım yada zenfone 2 karar veremedim :D 

    2014

    PanxeR tarafından 17/Kas/15 22:04 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    WhatsApp bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdıi

     

    neden takip edemiyom ki bangkok dan almıştım

    Beyler bi yardim edin takip edemiyorum takip edilemiyor diyo ne yapmak lazim

    Posten se den takip edersin.daha yeni aldiysan normal 11 kasimda isvec postasina verilen postam daha isvecte. 10 gun icinde bir daha bak. turkiyeye gelince ptt den takip et.

    sikinti cikarsa banggood a yaz order numberinla .

     

    ya anlamadım şimdi böyle no yok gibi bişey dedi nerde bu mal anlamadım nerden yardım isticem 

    takio kodu bu RE578773386SE

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar bu ürün hoşuma gitti  http://www.hepsiburada.com/xiaomi-10400-mah-tasinabilir-sarj-cihazi-p-TELSARJXIAOMI10400?magaza=Online%20Vitrin 

    ancak kullananlardan merak ettigim şey  ne kadar sürede şarj ediyor  mesela samsung s3  kaç satte  şarj ediyor  yada sony xperia serisini kaç saatte şarj eder ??

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WhatsApp
    WhatsApp's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı
    WhatsApp bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdıi

     

    neden takip edemiyom ki bangkok dan almıştım

    Beyler bi yardim edin takip edemiyorum takip edilemiyor diyo ne yapmak lazim

    Posten se den takip edersin.daha yeni aldiysan normal 11 kasimda isvec postasina verilen postam daha isvecte. 10 gun icinde bir daha bak. turkiyeye gelince ptt den takip et.

    sikinti cikarsa banggood a yaz order numberinla .

     

    ya anlamadım şimdi böyle no yok gibi bişey dedi nerde bu mal anlamadım nerden yardım isticem 

    takio kodu bu RE578773386SE

    hocam sen bunu ne zaman sipariş verdin ve sana ne zaman postaladılar bu meleti ?

    http://www.postnord.se/en/tools/track/Pages/track-and-trace.aspx?search=RE578773386SE 

    Bak buradan bakabilirsin ama pek bir şey anlamazsın.

    Ülkemize girince takip edeceğin iki link var

    https://www.turkiye.gov.tr/ptt-gonderi-takip

    http://www1.ptt.gov.tr/tr/interaktif/kayitliposta_yeniweb221214.php 

    hangisinden istersen bak ama e devlet biraz daha önde.

    Ola ki 1 ay geçti ola ki 25 gün geçti hala bir şey göremedin değil mi ?

    Napacaksın ? service@banggood.com a bir mesaj atacaksın.

    http://www.banggood.com/Contact-Us_hi111 

    adamlar %100 müşteri memnuniyeti odaklı çalışıyor.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WhatsApp
    WhatsApp's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    Kaptan bunu yazdı

    arkadaşlar bu ürün hoşuma gitti  http://www.hepsiburada.com/xiaomi-10400-mah-tasinabilir-sarj-cihazi-p-TELSARJXIAOMI10400?magaza=Online%20Vitrin 

    ancak kullananlardan merak ettigim şey  ne kadar sürede şarj ediyor  mesela samsung s3  kaç satte  şarj ediyor  yada sony xperia serisini kaç saatte şarj eder ??

    Size de önerim 10400 yerine 10000 lik almanız.

    Avcunuzun içi kadar küçücük ve daha hafif.

    mobil veri açıkken 2300 mah bataryalı telefonu 2.5 kere fulluyor %5 den

    ellemezsen 4 kere görüyorsun.

    http://www.banggood.com/Original-XIAOMI-5_1V-2_1A-10000mAh-Power-Bank-For-Smartphone-p-977406.html 

     

    WhatsApp tarafından 18/Kas/15 03:06 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    WhatsApp bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı
    WhatsApp bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdıi

     

    neden takip edemiyom ki bangkok dan almıştım

    Beyler bi yardim edin takip edemiyorum takip edilemiyor diyo ne yapmak lazim

    Posten se den takip edersin.daha yeni aldiysan normal 11 kasimda isvec postasina verilen postam daha isvecte. 10 gun icinde bir daha bak. turkiyeye gelince ptt den takip et.

    sikinti cikarsa banggood a yaz order numberinla .

     

    ya anlamadım şimdi böyle no yok gibi bişey dedi nerde bu mal anlamadım nerden yardım isticem 

    takio kodu bu RE578773386SE

    hocam sen bunu ne zaman sipariş verdin ve sana ne zaman postaladılar bu meleti ?

    http://www.postnord.se/en/tools/track/Pages/track-and-trace.aspx?search=RE578773386SE 

    Bak buradan bakabilirsin ama pek bir şey anlamazsın.

    Ülkemize girince takip edeceğin iki link var

    https://www.turkiye.gov.tr/ptt-gonderi-takip

    http://www1.ptt.gov.tr/tr/interaktif/kayitliposta_yeniweb221214.php 

    hangisinden istersen bak ama e devlet biraz daha önde.

    Ola ki 1 ay geçti ola ki 25 gün geçti hala bir şey göremedin değil mi ?

    Napacaksın ? service@banggood.com a bir mesaj atacaksın.

    http://www.banggood.com/Contact-Us_hi111 

    adamlar %100 müşteri memnuniyeti odaklı çalışıyor.

    hocam 13 kasımda siparişi verdim neden bişey gözükmüyo anlamadım 

    Ziraatci tarafından 18/Kas/15 03:49 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WhatsApp
    WhatsApp's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı
    WhatsApp bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı
    WhatsApp bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdıi

     

    neden takip edemiyom ki bangkok dan almıştım

    Beyler bi yardim edin takip edemiyorum takip edilemiyor diyo ne yapmak lazim

    Posten se den takip edersin.daha yeni aldiysan normal 11 kasimda isvec postasina verilen postam daha isvecte. 10 gun icinde bir daha bak. turkiyeye gelince ptt den takip et.

    sikinti cikarsa banggood a yaz order numberinla .

     

    ya anlamadım şimdi böyle no yok gibi bişey dedi nerde bu mal anlamadım nerden yardım isticem 

    takio kodu bu RE578773386SE

    hocam sen bunu ne zaman sipariş verdin ve sana ne zaman postaladılar bu meleti ?

    http://www.postnord.se/en/tools/track/Pages/track-and-trace.aspx?search=RE578773386SE 

    Bak buradan bakabilirsin ama pek bir şey anlamazsın.

    Ülkemize girince takip edeceğin iki link var

    https://www.turkiye.gov.tr/ptt-gonderi-takip

    http://www1.ptt.gov.tr/tr/interaktif/kayitliposta_yeniweb221214.php 

    hangisinden istersen bak ama e devlet biraz daha önde.

    Ola ki 1 ay geçti ola ki 25 gün geçti hala bir şey göremedin değil mi ?

    Napacaksın ? service@banggood.com a bir mesaj atacaksın.

    http://www.banggood.com/Contact-Us_hi111 

    adamlar %100 müşteri memnuniyeti odaklı çalışıyor.

    hocam 13 kasımda siparişi verdim neden bişey gözükmüyo anlamadım 

    Isvec postasinda boyle hocam sorun yok telaslanma.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    ne diyo bu mal nerde arkadaş 13 kasımda verdim siparişi 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    bu arada aldığımız bu 10000 lik xiaomi 6250 mah imiş 

Toplam Hit: 3120 Toplam Mesaj: 84
powerbank