folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Regaib Kandiliniz Mübarek Olsun Sevgili TBT Ailesi



Regaib Kandiliniz Mübarek Olsun Sevgili TBT Ailesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    banneduser
    banneduser's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2013
    Erkek

    Amin cümlemizin...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    Huerfanos bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    Lotus bunu yazdı

    vaz caydım :D

    Halla halla dedim Lotus neden buraya saçma bir yorum yazmamış diyecektim ki bu mesajını gördüm kardeşim. Ee sonuçta din konusu bu. Kendini ispatlaman lazım tabi seninde (:

    Bu arada tüm müslüman aleminin regaib kandilini bende kutlarım.

    Kendini ispatlamak gibi bir amacı olsaydı emin ol şu yorumunun altına headshotu çakardı.

    Amen.

    Sırf kendini savunma içgüdüsü ile atılmış gereksiz bir post bu. Lotus'un avukatı değilsin ayrıca. Lotus bana PM atarsa nasıl bir yapıda olduğu hakkında konuşabiliriz kendisi ile. Heralde daha kendini bile inandıramamış olacak ki her din konusunda görüyorum kendisini. Şu konuya baştan tek tek postlara bak gereksiz postu atan ilk kim var? Neyse konu piç olmasın kardeşim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Amin. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek
    iLLuMiNaTi bunu yazdı

    Amin cümlemizin

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    DevilRullz bunu yazdı
    Huerfanos bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    Lotus bunu yazdı

    vaz caydım :D

    Halla halla dedim Lotus neden buraya saçma bir yorum yazmamış diyecektim ki bu mesajını gördüm kardeşim. Ee sonuçta din konusu bu. Kendini ispatlaman lazım tabi seninde (:

    Bu arada tüm müslüman aleminin regaib kandilini bende kutlarım.

    Kendini ispatlamak gibi bir amacı olsaydı emin ol şu yorumunun altına headshotu çakardı.

    Amen.

    Sırf kendini savunma içgüdüsü ile atılmış gereksiz bir post bu. Lotus'un avukatı değilsin ayrıca. Lotus bana PM atarsa nasıl bir yapıda olduğu hakkında konuşabiliriz kendisi ile. Heralde daha kendini bile inandıramamış olacak ki her din konusunda görüyorum kendisini. Şu konuya baştan tek tek postlara bak gereksiz postu atan ilk kim var? Neyse konu piç olmasın kardeşim.

    yav sadece şunu anlayın küçücük çocuklara dayatılan bu dinin gerçeklerini insanlar görmediği müddetçe beni dini konularda görmeye devam edeceksin. daha kendini bile inandıramamış olacakki demişsin aslında haklısın tanrının varlığı üzerine net bir fikire sahip değilim henüz ama ne olursa olsun islama karşı olan düşmanlığım hiç bir zaman bitmez bunu göstermektende hiç bir yerde çekinmem. fikirlerine ne kadar saygı duyuyorsun bilmem ama imzanda bile bir sözünü paylaşmışsın muhteremin, nietzsche'nin kendini deccal ilan edişi gibi düşmanıyım dinlerin kendi çapımda deccalcilik oynuyorum diyebilirim. He bu arada yaptığımız her dinsiz yoruma atlayıp kendinizi göstermeye çalışıyorsunuz adminler ateistlere birşey demiyor saygısızlık ediyorsunuz demeyi biliyorsunuz ama dini gününüzüde çatır çutur kutlamışsınız forumdan neyse

    cümlenizin kandilini kutlarım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Analitik
    Analitik's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Dişi

    Hayırlı kandiller, Allah sevdiklerimizle beraber tekrarını görmeyi nasip etsin..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    amin hocam cümlemizin.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    iLLuMiNaTi bunu yazdı

    Amin cümlemizin

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    Amin cümlemizin..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    Lotus bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    Huerfanos bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    Lotus bunu yazdı

    vaz caydım :D

    Halla halla dedim Lotus neden buraya saçma bir yorum yazmamış diyecektim ki bu mesajını gördüm kardeşim. Ee sonuçta din konusu bu. Kendini ispatlaman lazım tabi seninde (:

    Bu arada tüm müslüman aleminin regaib kandilini bende kutlarım.

    Kendini ispatlamak gibi bir amacı olsaydı emin ol şu yorumunun altına headshotu çakardı.

    Amen.

    Sırf kendini savunma içgüdüsü ile atılmış gereksiz bir post bu. Lotus'un avukatı değilsin ayrıca. Lotus bana PM atarsa nasıl bir yapıda olduğu hakkında konuşabiliriz kendisi ile. Heralde daha kendini bile inandıramamış olacak ki her din konusunda görüyorum kendisini. Şu konuya baştan tek tek postlara bak gereksiz postu atan ilk kim var? Neyse konu piç olmasın kardeşim.

    yav sadece şunu anlayın küçücük çocuklara dayatılan bu dinin gerçeklerini insanlar görmediği müddetçe beni dini konularda görmeye devam edeceksin. daha kendini bile inandıramamış olacakki demişsin aslında haklısın tanrının varlığı üzerine net bir fikire sahip değilim henüz ama ne olursa olsun islama karşı olan düşmanlığım hiç bir zaman bitmez bunu göstermektende hiç bir yerde çekinmem. fikirlerine ne kadar saygı duyuyorsun bilmem ama imzanda bile bir sözünü paylaşmışsın muhteremin, nietzsche'nin kendini deccal ilan edişi gibi düşmanıyım dinlerin kendi çapımda deccalcilik oynuyorum diyebilirim. He bu arada yaptığımız her dinsiz yoruma atlayıp kendinizi göstermeye çalışıyorsunuz adminler ateistlere birşey demiyor saygısızlık ediyorsunuz demeyi biliyorsunuz ama dini gününüzüde çatır çutur kutlamışsınız forumdan neyse

    cümlenizin kandilini kutlarım

    normalde din konularına hiç yazmam tartışmaktan da hoşlanmam. çünkü ne inanmayanı inandırabilirsin. ne de inananı kararından vazgeçirebilirsin(en azından forumda) 

    ama söylediğin bişey dikkatimi çekti hocam islama ve dinlere karşı olman saçma geldi. islam eğer gercekten kuran'da yazdığı gibi yaşanırsa muhteşem bir dindir. 

    islam sana ne kumar oyna ne hırsızlık yap ne de zina yap der. islam komşun açken tok yatma der. kazandığının belirli miktarını zekat ver, aç doyur gibi şeyler söyler. islama neden düşman olunur çok ilginç. neyse.

    herkesin kandili mübarek olsun.

Toplam Hit: 2019 Toplam Mesaj: 47