Rock Album

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    beyler kusura bakmayın yaws hajılar rock a başladım bi deneyimim fela nfalan olsun istiyorum elinizde bikaç rockçı varsa albümlerini şey edebilirmisiniiz? plz la?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    Metal'e başlayacak elemanlar içinde aha bu metal diyip destek çıkarsanız ii olur (:

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GolgeleR
    GolgeleR's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    Türklerde : Pentagram - Almora - Çilekeş - Kurban (dağıldı) - Manga (tam metal deil) - Aylin Aslım-Demir Demirkan-CemKöksal-duman&mor ve ötesi rock olmaktan cıktı kesinlikle tavsiye etmiorum iki grubu :D
    Yabancı: Megadeth-Metallica-Slayer-Pantera- Tristania - Rage Against the machine -Korn-İron Maiden - Sepultura - The rion -Cradle Of Filth - slipknot - cannibal corpse - pink floyd(eskilerden)--Dark Tranquillity-Lordi-Anathema-Apocalyptika-children Of Bodom-Muse-HİM-Therion-Tool-

    Bunlar Tavsiye Ettiklerim dinlediklerim yeni kalktım aklıma gelmio soracak olursanız cevaplarım elimden geldiğince...

    BAN
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    saolasan golgeler albumlerde pek bi gzelmiş ellerine sağlık:D:D
    linki özelden verdiğin için saolasan hajım seviyom sizi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    AC/DC, Amorphis, Anathema, Arch Enemy, Black Sabbath, Burzum, Children Of Bodom, Dark Funeral, Dimmu Borgir, Dokken, Gorgoroth, Grip Reaper, Guns N'Roses, Hammerfall, Helloween, In Flames, Iron Maiden, Jimi Hendrix, Judas Priest, Kataklysm, Kiss, Korn, Kreator Lamb Of God, Marduk, Megadeth, Metal Church, Mayhem, Metallica, Moonspell, Mötley Crüe, Motörhead, Muse, Nightwish, Oasis, Obscenity, Opeth, Ozzy Osbourne, P.O.D, Pantera, Pentagram ( Mezarkabul ), Pink Floyd, Rob Zombie, Scorpions, Sepultura, Serpens, Sings Of Darkness, Skid Row, Slayer, Slipknot, Soultfly, SOAD, Testament, TNT, Trivium, Venom

    gaipten görüntüler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    http://www.tahribat.com/members.asp?id=9706

    Extra bilgi bölümünde yazılanlar baya güzeldir.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaKoRa
    SaKoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    GolgeleR abijim iyi güzel hoşda "Manga (tam metal deil)" zaten tam değil çeyrek bile olamaz metalle alakası yok :) alternatif gibi bişi yapıyo herifler.. rock tabanlı rap :)
    hp32 sanada tavsiyem mp3 felan ne biliim dinlicek için bişiler bulacakasan ya linkin park yada mangayı 2'sinden birini indir. zaten aynı ikiside boşu boşuna yer kaplamasın :):) :P

    Kendinin tutulmuş olduğu aynı hastalığa tutulmuş başka bir hastayı iyileştirmeye uğraşan doktor..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GolgeleR
    GolgeleR's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    Manga ile linkinpark aynı deil kardes dikkatini cekerim aslına farklılar ama millet at gözlüğüyle bakıor benzesede aslında cok farklılar..!

    BAN
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    valla gel sen rammstein dinle gerisis yalan
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaKoRa
    SaKoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    GolgeleR zaten "bence" aynı demek istedim. bir çok kişide bu muhabbeti yapıyor. ben şahsen linkin park ı dinlediğimde manga'ya gerek kalmıyor.at gözlüğüyle felanda alakası yok yaptıkları tarz aynı, ritim aynı, geriye ne kalıyor farklı olması için ?açıkla bizde bilelim?

    Kendinin tutulmuş olduğu aynı hastalığa tutulmuş başka bir hastayı iyileştirmeye uğraşan doktor..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shizofren
    shizofren's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Adamın dediğine bak "rocka başladım" adam spora , diyete ,yemeğe başladım der gibi rocka başladım diyo.Ulan bu ruh işi ,sewmek işi , bir felsefe senin büyüdüğün o pop kültüründen çok farklı içinde sadece aşk yok ve öyle hadi rock popüler bizde rockcı olalım diyipde başlanmaz.Hea işte bu şekilde olursanda sana örnek gösterilen o manga ,linkin Park gibi grupları dinnersin anca.Adam müzik türünü seçerken bile özentilik yapıyor.Popüler olanları dinleme kişiliğin olsun kulağına güzel geleni hoşuna gideni dinle bu şekilde saçmalama.
Toplam Hit: 3757 Toplam Mesaj: 48