folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Şarjı Uzun Giden Kablosuz Mause



Şarjı Uzun Giden Kablosuz Mause

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhnhalil48
    gkhnhalil48's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2015
    Erkek

    Kardeşim Razer Ouroboros kullanıyorum 2 saat kablolu kullanıyorum %100 şarj oluyo sonra 12-13 saat gidiyor.Pili 1.5 yılda bitiyor pilide 20 lira felan.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    Logitech M705 al hocam 2012'de aldım ozamanlar dolar böyle değildi 44TL'ye almıştım pilini 2-3 ay önce değiştirdim ve bu zaman'a kadar 7/24 kullandım hergün işyerinde sabahtan akşama kadar ve evde sabah'a kadar sen düşün :) 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    Logitech M175 var bende de arkadaşlar tavsiye ederim hem ucuz hem pili uzun ömürlü aldım bimden 5li sarı pillerden 1 senedir daha bitmedi.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    logitech m 705
    kullanıyorum 1 sene oldu pili bitmedi hala benimkinin bir de çok sağlam kaç kez düşürdüm ettim zerre bozulma kırırlma vs olmadı tavsiye ederim 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    705 100 TL şuan gerçekten limitim 60 tl ay başına kadar ekstra hiç bişi yapamıycam malesef. Tbt ye ve bütçeye uyan 525 i yarın alıyorum

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek
    aLcoL bunu yazdı

    Logitech M185 kullanıyorum çok memnunum,pili ne zaman değiştirdiğimi unutuyorum..

    aynen bende bunu kullanıyom leptopta hediye gelmişti hatta baya bi gidiyo meretin pili kullanmadığın zamanlarda altında düğmesi var kapıcan ordan max çıkarırsın süreyi

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    çoğunluğa uydum logitech aldım 2 pil çıkıyormuş içinden akşam 11 gibi test edebileceğim  

    mause u bimeks den aldım , en iyi fiyat garantisi kapsamında indirim talep ettim , fatura keserken sistemleri çötkü sayemde fatura veremediler ama olsun sonra elden teslim edeceklermiş faturayı daha sonra.

    5 tl ye mause pad buldum onu da aldım , sanırım 5 yıldır kablosuz mause kullanmıyorum bakalım gamer mause dan sonra nasıl bir hissat olacak , dünya için küçük benim için garip bi adım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoldenWorld
    GoldenWorld's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    dene bakalım bende düşünüyorum bu aralar kablosuz mause almayı önerir misin bir bak :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    hocam bende logitech m325 mouse ve logitech k360 klavye var.

    ikisi de kablosuz.

    mouse tek pille, klavye çift pille çalışıyor.

    yaklaşık 3 yıldır aynı pillerle ikisi birlikte gidiyor.

    geçen sene mouse un pili bitti, klavyedeki bir pil ile mouse daki pili değiştirdim, şimdi ikisi de hala çalışır durumda :)

    tavsiye ederim.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Logitech M serilerinden birini al rahat et hocam. M165 kullanıyorum. Alt ışığı yanmıyor. 1 yıl gidiyor diyemem ama ben sureklı açık tutuyorum kapatmıyorum hani sure veremem yalan olur ancak aylarca gidiyor diyebilirim. Unutuyorum iste ne zaman koyduğumu.

Toplam Hit: 1151 Toplam Mesaj: 37
kablosuz mause