folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Satılık | Sennheiser Mm70i - Sıfır Kulaklık - Ücretsiz Kargo



Satılık | Sennheiser Mm70i - Sıfır Kulaklık - Ücretsiz Kargo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    http://d1209.hizliresim.com/11/l/d5r0c.gif


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    http://d1209.hizliresim.com/11/l/d5qz7.jpg

     

    http://d1209.hizliresim.com/11/l/d5qzj.jpg

     

    http://d1209.hizliresim.com/11/l/d5qzp.jpg

     

     

    Başlıkta ve resimlerde gördüğünüz ürünü aynen olduğu gibi satıyorum. Ürünü yurt dışından arkadaşım getirdi. Ürünü kullanmaya fırsatım olmadı. Çekmecemde yatıyor. Beats kulaklığım olduğu için bunu hiç kullanmadım. Almak isteyen olursa sıfır kulaklığa sahip olacaktır. Şimdiden hayırlı olmasını dilerim.

    Kargo ücreti bana ait ve ürüne 160TL fiyat biçiyorum. Ankara' dan talip çıkarsa elden teslim edebilirim. Ankara dışı olursa kargo ile gönderirim. Sanalpazar üzerinden satışa açabilirim. İlgi ve alaknıza için teşekkür ederim. İlgilenen arkadaşlar mail yolu ile irtibata geçebilir.

    180TL' den 160TL' ye indirdim. (Dahada inmem) :)

    BaD_BoYs tarafından 14/Oca/13 23:30 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Kargo gibi kendide ucretsiz mi yoksa ben mi goremedim fiyati:)


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı

    Kargo gibi kendide ucretsiz mi yoksa ben mi goremedim fiyati:)

    Düzenledim hocam :)


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    baltalamak gibi olmasın ama burda da ücretsiz kargo + 177 tl + peşin fiyatına en az 6 taksit imkanı var.

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-pda/sennheiser-mm-70i-iphone-kulakici-kulaklik-62861857

     

    edit: yanlış anlaşılmasın, demek istediğim özel bir indirim uygulamadan tahribatta satış yapmanın mantığı yok.

    zaten alışveriş sitelerinde tbtdekinden daha büyük bir potansiyel alıcı kitlesi var.

    moi tarafından 18/Eyl/12 23:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    senin satışları bilirim hocam ama bi kulaklığa 180 tl verilir mi :o yani çok pahalı

     

    birde cahilliğime ver ben bu marka kulaklığı pek görmedim yani kalite olarak nasıl philips kulak içi kulaklıklardan farkı nedir?


    KARAKALEM PORTRE SİPARİŞİ ALINIR..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    LasTMohicaN bunu yazdı

    baltalamak gibi olmasın ama burda da ücretsiz kargo + 177 tl + peşin fiyatına en az 6 taksit imkanı var.

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-pda/sennheiser-mm-70i-iphone-kulakici-kulaklik-62861857

     

    edit: yanlış anlaşılmasın, demek istediğim özel bir indirim uygulamadan tahribatta satış yapmanın mantığı yok.

    zaten alışveriş sitelerinde tbtdekinden daha büyük bir potansiyel alıcı kitlesi var.

    Hocam az çok elimdeki ihtiyaç fazlası ürünleri sattığımı ve verdiğim fiyatları bilen arkadaşlarımız vardır. TBT' deki bir arkadaşımıza az çok indirim elbette ki yapılır. O ürünün çakma v.s. olmadığına inanıyorsan sözüm yok. Ama ben güvenemem. Neyse ürün ortada. 3TL' fark için bu mesajı üşenmeden yazmışsınya tebrik ederim :)


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    zone bunu yazdı

    senin satışları bilirim hocam ama bi kulaklığa 180 tl verilir mi :o yani çok pahalı

     

    birde cahilliğime ver ben bu marka kulaklığı pek görmedim yani kalite olarak nasıl philips kulak içi kulaklıklardan farkı nedir?

    Hocam kişiye göre değişir tabi ama philips ile Sennheiser aynı kefeye koymam :) Biraz araştır istersen Sennheiser alanında bir numara desem yeridir.


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    BaD_BoYs bunu yazdı
    LasTMohicaN bunu yazdı

    baltalamak gibi olmasın ama burda da ücretsiz kargo + 177 tl + peşin fiyatına en az 6 taksit imkanı var.

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-pda/sennheiser-mm-70i-iphone-kulakici-kulaklik-62861857

     

    edit: yanlış anlaşılmasın, demek istediğim özel bir indirim uygulamadan tahribatta satış yapmanın mantığı yok.

    zaten alışveriş sitelerinde tbtdekinden daha büyük bir potansiyel alıcı kitlesi var.

    Hocam az çok elimdeki ihtiyaç fazlası ürünleri sattığımı ve verdiğim fiyatları bilen arkadaşlarımız vardır. TBT' deki bir arkadaşımıza az çok indirim elbette ki yapılır. O ürünün çakma v.s. olmadığına inanıyorsan sözüm yok. Ama ben güvenemem. Neyse ürün ortada. 3TL' fark için bu mesajı üşenmeden yazmışsınya tebrik ederim :)

    Aynı linki ben de buldum ancak dediğin gibi güvenemediğimden link vermedim. Hepsiburadada da sennheiser satılmadığını gördüğüm için daha önce limango aracılığıyla alışveriş yaptığım elmasepeti.comdan baktım fiyat 229 lira. Yani 180lira normal duruyor, pahalı görünse de normal duruyor. Ha tabi yurtdışından geldiği ve tahribattan satış olduğu için bi 10-20 lira daha çeksen sanki müridler daha memnun olur gibi. Hayırlı satışlar :)

    Buyrun link: http://www.elmasepeti.com/Sennheiser-MM-70i-Mikrofonlu-iPhone-Kulakligi-Siyah-_6086.html#0


    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Sizimi kırıcam lan :) dahada inmem.


    .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    zone bunu yazdı

    senin satışları bilirim hocam ama bi kulaklığa 180 tl verilir mi :o yani çok pahalı

     

    birde cahilliğime ver ben bu marka kulaklığı pek görmedim yani kalite olarak nasıl philips kulak içi kulaklıklardan farkı nedir?

    güldürdün hocam

Toplam Hit: 3924 Toplam Mesaj: 60