Satılık İphone 4

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    ekranıda boydan boya çizik istersen 200 lira vereyim. ayrıca telefonun yan panellerinide çekmişsin ama fotoğraf çektiğin alet otomatik olarak sansür uyguluyor sanırım pek birşey belli olmuyor...

    Lazmania61 tarafından 04/Eyl/14 13:50 tarihinde düzenlenmiştir

    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek
    vesselam bunu yazdı
    Mustafa bunu yazdı

    Pahalı.Titreşimi sağlam olanlar zaten 500 lira.

     

    sana fikrini soran olmadı.ayrıca 50tl yapılıyor arastırmadan yazma.

    sen sormassin mürid kardeşim ama burda herkes kendi fikrini belirtmekte serbesttir.

    bu çıkış hiç hoş değil.

    Murdery bunu beğenmedi !


    www.bursapr.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    Lazmania61 bunu yazdı

    ekranıda boydan boya çizik istersen 200 lira vereyim. ayrıca telefonun yan panellerinide çekmişsin ama fotoğraf çektiğin alet otomatik olarak sansür uyguluyor sanırım pek birşey belli olmuyor...

    beni bu forumda başkalarıyla karıstırma beni bilen tanıyan tanır.ne sanal alemde nede gercek hayatta ticaret hayatımda ne kimseyi kandırdım nede bogazımdan bir lokma haram geçti.bence sen yazdıklarına sölediklerine dikkat et sansür nedir ögretmesinler.


    vesselam@tahribat.com +43 688 646 36818 whatsapp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    150 TL vereyim.  kargo da sana ait.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ershn
    ershn's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    100 TL verirsen alırım.


    Allah Türktür.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek
    vesselam bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    ekranıda boydan boya çizik istersen 200 lira vereyim. ayrıca telefonun yan panellerinide çekmişsin ama fotoğraf çektiğin alet otomatik olarak sansür uyguluyor sanırım pek birşey belli olmuyor...

    beni bu forumda başkalarıyla karıstırma beni bilen tanıyan tanır.ne sanal alemde nede gercek hayatta ticaret hayatımda ne kimseyi kandırdım nede bogazımdan bir lokma haram geçti.bence sen yazdıklarına sölediklerine dikkat et sansür nedir ögretmesinler.

    ben gördüğümü söylüyorum hocam.


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nevorapat
    nevorapat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    300 LİRA  ateşliyim.


    Hayat <div class="fuck"> ile başlar </div> ile biter.......
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    vesselam bunu yazdı
    Mustafa bunu yazdı

    Pahalı.Titreşimi sağlam olanlar zaten 500 lira.

     

    sana fikrini soran olmadı.ayrıca 50tl yapılıyor arastırmadan yazma.

    Böyle bi dunya yok hoca...

    Fikir sormayacaksan gidip direkt e ticaret sitesine acacaksin konuyu , tbt ye degil...

    Uslubunu duzelt bence , arti Murid hakli cihaza fazla istiyirsun , ederi hakkinda yorum yapmayacagim ama fazla ... Arti tavrin hos degil ...


    İmza YOK !!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    beyler üzüm yemeye mi geldiniz, bağcıyı dövmeye mi? önüne gelen adama giydirmiş. onu geçtim 100tl 150tl teklif edenler var. neyin kafasını yaşıyosunuz? 

     

    bu arada satan arkadaşı tanımıyorum, sadece saçma yorumları gördüğüm için kendimi cevap yazmak durumunda hissettim.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    HighNitro bunu yazdı

    beyler üzüm yemeye mi geldiniz, bağcıyı dövmeye mi? önüne gelen adama giydirmiş. onu geçtim 100tl 150tl teklif edenler var. neyin kafasını yaşıyosunuz? 

     

    bu arada satan arkadaşı tanımıyorum, sadece saçma yorumları gördüğüm için kendimi cevap yazmak durumunda hissettim.

    hocam isterse cihaza milyon dolar istesin ama kimseye sana soran olmadı diyemez.herkesin çattığı mevzu da bu


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
Toplam Hit: 1737 Toplam Mesaj: 23