Satılık-Lar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Tekrardan merhabalar arkadaşlar.

    Sahibinden linki veriyorum.

    Pembe ,uzun çocuk mont ,rodi mont ,
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-cocuk-pempe-cocuk-mont-95791647/detay
     
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-bayan-uzun-cocuk-mont-yardim-amacli-cok-ucuz-95790908/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-erkek-rodi-siyah-mont-95779422/detay/

     Çok kaliteli olan çocuk montu 
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-erkek-cocuk-montu-cok-kaliteli-erkek-bayan-95787891/detay/

    Linklerdeki çocuk montlarını almak isteyene 5-10 tl karşılığında satmak istiyorum.Alınan 5-10 tl ihtiyacı olan bir çocuğa verilecektir.

    39 numara corcik rugan ayakkabı var almak isteyene biraz daha da indirim yaparım.
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-erkek-klasik-cok-sik-ayakkabi-corcik-rugan-95781282/detay/

    lcw den alınmış gömlek var giymek isteyene yollayabilirim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-erkek-lcw-cok-sik-gomlek-95775604/detay/

    Çok kaliteli çocuk montu var onu da  ucuza yollayabilirim.



    Birde elimde Av makineler için uyumlu olan flaş var.Çalışır durumda.Onu da almak isteyene indirim yaparım
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-aksesuarlar-tacoral-ta-1000-flas-95199551/detay/


    Bunlara ek olarak elimde çok az kullanılmış 1 adet şohben var.sağlam bişey.markası arzum.isteyen olursa onu da ucuz fiyattan verebilirim
    Bunun aynısı http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-dekorasyon-isitma-sogutma-arzum-elektrikli-sofben-3-4-ay-kullanildi-tertemiz-92229931/detay

    Satılık olanların hepsi genel olarak iyi durumdalar.Giyilmeyecek ya da kullanılmayacak şeyler değil.

    Daha da detay almak isteyen pm ya da buraya yazabilir.

    Alınan giysiilerin içine hediye birşeyler koymayı düşünüyorum.Çocuk tişörtü çorap gibi.İmkan olursa koyacağım.Eğer almayı düşünüyorsanız kime alacağınız konusunda bilgilendirirseniz sevinirim.

    Haydi kalın sağlıcakla...

     


    Yönetici Notu: Yardım konusu olduğu için tekrar taşındı silmeyiniz..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    "Ürünü yok paraya koyuyorum amacım bir fakiri bir yetimi sevindirmek."

     

    :D :D

     

    Fatih tarafından 16/Ağu/12 14:18 tarihinde düzenlenmiştir

    enjoy i'm vaccinated
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Daha önce de sattım fatih.Ücret filan almadım.

    10tl olanların kargo ücretini ben ödüyorum.Elimde bazen 3-5 tl kalıyo onu da mahallede çocuklara veriyorum.

    Takılma yazdıklarıma :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    bir fakiri yetimi sevindirmek istiyorsan git çocuk esirgeme kurumuna bağışla yada git kendi ellerinle giydir hiç inandırıcı gelmedi hocam


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    bir fakiri yetimi sevindirmek istiyorsan git çocuk esirgeme kurumuna bağışla yada git kendi ellerinle giydir hiç inandırıcı gelmedi hocam

     


    enjoy i'm vaccinated
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    bir fakiri yetimi sevindirmek istiyorsan git çocuk esirgeme kurumuna bağışla yada git kendi ellerinle giydir hiç inandırıcı gelmedi hocam

    kurumlar bu tür kullanılmış eşya giysi vb almıyor bildiğim kadarı ile


    Boş İşler Uzmanı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Tamam fakiri yetimi sevindirmek istemiyorum.
    Çevresinde fakir yetim olan birisi alsın montu çocuğu sevindirsin.Kargo ücreti de bana ait.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    olum çocuğa ne yaptınız lannn :|


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    olum çocuğa ne yaptınız lannn :|

    Adama inandırıcı gelmemiş napalım :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    tosun bunu yazdı

    Tamam fakiri yetimi sevindirmek istemiyorum.
    Çevresinde fakir yetim olan birisi alsın montu çocuğu sevindirsin.Kargo ücreti de bana ait.

     

     

    ok. fakir çok çevremde, ayakkabı hariç yolla. adresi pm'liyorum.  ok?


    enjoy i'm vaccinated
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Fatih bunu yazdı
    tosun bunu yazdı

    Tamam fakiri yetimi sevindirmek istemiyorum.
    Çevresinde fakir yetim olan birisi alsın montu çocuğu sevindirsin.Kargo ücreti de bana ait.

     

     

    ok. fakir çok çevremde, ayakkabı hariç yolla. adresi pm'liyorum.  ok?

    Pembe mont,uzun mont,rodi mont ve gömlek. Adresi pm le kargo ücreti bana ait yollarım 1-2 saate kadar.

Toplam Hit: 4098 Toplam Mesaj: 38