Satılık-Lar
-
Tekrardan merhabalar arkadaşlar.
Sahibinden linki veriyorum.
Pembe ,uzun çocuk mont ,rodi mont ,
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-cocuk-pempe-cocuk-mont-95791647/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-bayan-uzun-cocuk-mont-yardim-amacli-cok-ucuz-95790908/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-erkek-rodi-siyah-mont-95779422/detay/
Çok kaliteli olan çocuk montu
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-erkek-cocuk-montu-cok-kaliteli-erkek-bayan-95787891/detay/
Linklerdeki çocuk montlarını almak isteyene 5-10 tl karşılığında satmak istiyorum.Alınan 5-10 tl ihtiyacı olan bir çocuğa verilecektir.
39 numara corcik rugan ayakkabı var almak isteyene biraz daha da indirim yaparım.
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-erkek-klasik-cok-sik-ayakkabi-corcik-rugan-95781282/detay/
lcw den alınmış gömlek var giymek isteyene yollayabilirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-erkek-lcw-cok-sik-gomlek-95775604/detay/
Çok kaliteli çocuk montu var onu da ucuza yollayabilirim.
Birde elimde Av makineler için uyumlu olan flaş var.Çalışır durumda.Onu da almak isteyene indirim yaparım
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-aksesuarlar-tacoral-ta-1000-flas-95199551/detay/
Bunlara ek olarak elimde çok az kullanılmış 1 adet şohben var.sağlam bişey.markası arzum.isteyen olursa onu da ucuz fiyattan verebilirim
Bunun aynısı http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-dekorasyon-isitma-sogutma-arzum-elektrikli-sofben-3-4-ay-kullanildi-tertemiz-92229931/detay
Satılık olanların hepsi genel olarak iyi durumdalar.Giyilmeyecek ya da kullanılmayacak şeyler değil.
Daha da detay almak isteyen pm ya da buraya yazabilir.
Alınan giysiilerin içine hediye birşeyler koymayı düşünüyorum.Çocuk tişörtü çorap gibi.İmkan olursa koyacağım.Eğer almayı düşünüyorsanız kime alacağınız konusunda bilgilendirirseniz sevinirim.
Haydi kalın sağlıcakla...
Yönetici Notu: Yardım konusu olduğu için tekrar taşındı silmeyiniz..
-
"Ürünü yok paraya koyuyorum amacım bir fakiri bir yetimi sevindirmek."
:D :D
Fatih tarafından 16/Ağu/12 14:18 tarihinde düzenlenmiştir -
Daha önce de sattım fatih.Ücret filan almadım.
10tl olanların kargo ücretini ben ödüyorum.Elimde bazen 3-5 tl kalıyo onu da mahallede çocuklara veriyorum.
Takılma yazdıklarıma :) -
bir fakiri yetimi sevindirmek istiyorsan git çocuk esirgeme kurumuna bağışla yada git kendi ellerinle giydir hiç inandırıcı gelmedi hocam
-
DevilKingtr bunu yazdı
bir fakiri yetimi sevindirmek istiyorsan git çocuk esirgeme kurumuna bağışla yada git kendi ellerinle giydir hiç inandırıcı gelmedi hocam
-
DevilKingtr bunu yazdı
bir fakiri yetimi sevindirmek istiyorsan git çocuk esirgeme kurumuna bağışla yada git kendi ellerinle giydir hiç inandırıcı gelmedi hocam
kurumlar bu tür kullanılmış eşya giysi vb almıyor bildiğim kadarı ile
-
Tamam fakiri yetimi sevindirmek istemiyorum.
Çevresinde fakir yetim olan birisi alsın montu çocuğu sevindirsin.Kargo ücreti de bana ait. -
olum çocuğa ne yaptınız lannn :|
-
DJ_Alper bunu yazdı
olum çocuğa ne yaptınız lannn :|
Adama inandırıcı gelmemiş napalım :)
-
tosun bunu yazdı
Tamam fakiri yetimi sevindirmek istemiyorum.
Çevresinde fakir yetim olan birisi alsın montu çocuğu sevindirsin.Kargo ücreti de bana ait.ok. fakir çok çevremde, ayakkabı hariç yolla. adresi pm'liyorum. ok?
-
Fatih bunu yazdıtosun bunu yazdı
Tamam fakiri yetimi sevindirmek istemiyorum.
Çevresinde fakir yetim olan birisi alsın montu çocuğu sevindirsin.Kargo ücreti de bana ait.ok. fakir çok çevremde, ayakkabı hariç yolla. adresi pm'liyorum. ok?
Pembe mont,uzun mont,rodi mont ve gömlek. Adresi pm le kargo ücreti bana ait yollarım 1-2 saate kadar.
