Satılık Wow Hesapları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    Elimde 2 tane World of Warcraft hesabı var.

    1- 85 lvl Tauren Druid: http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Ixch%C3%AAl/simple#explore

    2- 85 lvl Undead Priest: http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Niryan/simple

    Tanesini 75 liradan vereceğim. Detaylı bilgi için özel mesaj atabilirsiniz. Saygılar.


    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek

    WoW'da karakter satımı yasak ve illegal hocam.


    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    beyler ben bu wow dan bir bok anlamıyorum privite server da oynadım anlamadım orjinal serverde trial account ile oynadı yine anlamadım ayıkamadım bit türlü kes kes canavar nereye kadar :S pvp server larda denedim sözde 
    edit: sarıcak oyun önerin la ( online tabii ) 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    PsychoDawn bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler ben bu wow dan bir bok anlamıyorum privite server da oynadım anlamadım orjinal serverde trial account ile oynadı yine anlamadım ayıkamadım bit türlü kes kes canavar nereye kadar :S pvp server larda denedim sözde 
    edit: sarıcak oyun önerin la ( online tabii ) 


    -----------------------------
    hocam warcrafttan daha iyisi yok..oyunu çözmek biraz zor doğru söylüyosun..türkçe wow forumlarında bilgilen oyuna başlamadan önce..bi anlarsan oyunun işleyişini çoookkk fena sarar..daha iyisi yok yani..

     

    bu arada iyi satışlar hocam.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    Satışın illegal olduğunu biliyorum fakat bu iş yapılıyor. Benim de paraya ihtiyacım olduğundan satmaya karar verdim.

    İlginiz için teşekkür ederim.


    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    hocam bi pm alim de bu hesaplar ilk açan kişiye ait oluyo şifreyi ister bil ister bilme her türlü istersen eski sahibine geri veriyorlar yani kimlik fot. mail atıyosun adamlar sana direk şifre resetleme linkini yolluyolar bu nedenle sakat bir olay

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    Özel mesaj gönderildi.


    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    Undead priest takaslandı.

    Yeni hesapta 2 tane 85 lvl karakter bulunmakta.

    1. http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-legion/Cheod/simple

    2. http://eu.battle.net/wow/en/character/ahnqiraj/Cheod/simple

     

    Yine aynı fiyattan 75 liraya satılık. 


    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    BiUyeOlamadim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Undead priest takaslandı.

    Yeni hesapta 2 tane 85 lvl karakter bulunmakta.

    1. http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-legion/Cheod/simple

    2. http://eu.battle.net/wow/en/character/ahnqiraj/Cheod/simple

     

    Yine aynı fiyattan 75 liraya satılık. 


    -----------------------------

    ahh o mage ne akar yaza kadar kalsa alırım şuanlık ara verdm :D


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek


    Bu hesapta 2 tane 85 lvl karakter bulunmakta. Şubat'ın 12'sine kadar açık, bir aydan fazla bir süer oynanabilir vaziyette. 50 liraya satıyorum.

    1. http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-legion/Cheod/simple

    2. http://eu.battle.net/wow/en/character/ahnqiraj/Cheod/simple

     

    Farklı hesapta: 85 lvl Tauren Druid: http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Ixch%C3%AAl/simple#explore

    Oynama süresi yok, oynamak için 30 lira vermeniz lazım 1 aylık.

    Bu da 50liraya satılık.

     

    Her iki hesap da 50'şer liradan satılık. Satıp kurtulmak istiyorum, bu sebepten bu kadar ucuzdur. Detay için özel mesaj atabilirsiniz.

    Saygılar.

     


    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    DeaD_BY bunu yazdı:
    -----------------------------

    PsychoDawn bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler ben bu wow dan bir bok anlamıyorum privite server da oynadım anlamadım orjinal serverde trial account ile oynadı yine anlamadım ayıkamadım bit türlü kes kes canavar nereye kadar :S pvp server larda denedim sözde 
    edit: sarıcak oyun önerin la ( online tabii ) 


    -----------------------------
    hocam warcrafttan daha iyisi yok..oyunu çözmek biraz zor doğru söylüyosun..türkçe wow forumlarında bilgilen oyuna başlamadan önce..bi anlarsan oyunun işleyişini çoookkk fena sarar..daha iyisi yok yani..

     

    bu arada iyi satışlar hocam.


    -----------------------------

    private serverdan başlamayla ilk hatayı yapmışsın zaten. blizzarda geçip 1 tane de olsa düzenli oynayan arkadaşınla başlaman level kasarkenki eziyeti azaltır.

    85 olup raid ortamına girdikten sonra bu oyun beni sarmadı diyen mmorpg oyuncusu, mmorpgden bir halt anlamıyordur. wowu öğrendikten sonra hangi oyuna geçersen geç sıkıcı ve basit geliyor.

    ayrı realmlarda 2 rogue 1 shaman 1 dk kastım, şimdi dknın olduğu realmda shaman kasıyorum. sabitlendim buraya guildim de iyi, shammy 73 oldu 85 olunca warlock kasıcam :D

Toplam Hit: 2428 Toplam Mesaj: 20