folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sayisal-Sozel..Hangisi Zevkli?



Sayisal-Sozel..Hangisi Zevkli?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    yaw hoca de get alla aşkına onlar türkiyede mi yaşamış adamların derdi yok tasası yok hem o saydıkların istisnadır.Onlar doğuştan yetenekli insanlar.Çalışarak bir yerlere gelmek başka şey (yaptıüın işi yaparak yani),merak edip araştırarak bir yerlere gelmek bambaşka şey...

    Senin durumun iyi sanırım böyle düşündüğüne göre.. Ne diyelim Allah kat kat versin :) Velhasılı bu işler böyle yürümez aç ayı oynamaz hoca !! Türkiye şartlarından bahsediyoruz burda unutma :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    acık ve net

    Yabancı DiL

    bazen cok sıkıcı olabilir ama bütün grammer konuları fln hepsi cok zevkli okuldan kacan ben günde 7 saat olan ingilizce derslerine yetişebilmek için kıcımı yırtarım :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    abi adamlar kendilerini dusunerekten yasamamislar.bi teslanin ne kadar gecim kaynagi vardi.insaat iscisi olarak calisiyor da hala deneylerine devam ediyor. neticede kendindeki yetenegi farkeden biri kısmen destek cikiyor.. birazcik yetenekli birinin elinden tutulacagindan da eminim. benim durumum bilakis kotu...anlatmayayim halimi simdi :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    bence sözel daha iyi :) ama iyi bi sınıfta olursan.. bizim gibi her dders kaynatırsan sözelde zor olur :)

     

    bu arada s.a yeni geldim bende foruma ;) :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    bir sayısal öğrencisi olarak söylüyorum, sözel sayısaldan daha zevkli ve mantıklıdır... ayrıca sözelciler daima sayısallardan zekidir! sayısalcılar kendilerini zeki zannederler sadece..

    örneğin sayısaldan mezun olup mühendis oldun bi firmaya veya fabrikaya girdin, daima başındaki yönetici sözelcidir ve senden çok para kazanır :)

    ayrıca sayısalcının yaptığı işi bi bilgisayar ya da hesap makinasına da yaptırabilirsiniz, ama sözelcideki yorumlama,mantık yürütme yeteneklerini makinalara yaptıramazsınız.. sayısalcı komandoysa sözelci komutandır :P 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    Neco'nun deyimi ile '' 4 işlemden sorasını bulanın mina kyimm ''
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    noel_baba bunu yazdı:
    -----------------------------
    Neco'nun deyimi ile '' 4 işlemden sorasını bulanın mina kyimm ''
    -----------------------------
    harbiden de öyle a.k

    hayat sana problem yapıyor hoca ve sen o problemleri hesaplamayla çözmüyorsun

    bir avukatsan cosinüs sinüs teoremini bul şu bu bir pokuna yaramıyor açıkcası

    sayısal değerleri arşa çıkmış insan bi karı yahut kızla konuşurken o çıkan sesin gitme oranını hesaplarsa göte geldi aşkımız ikimizde şaşkınız edasında bay bay der kıza :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlienOne
    AlienOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

     Ben şuan sayısal 2.sınıftayım,sayısal zevkli ama bi o kadarda zor.Sözelde yada eşitağırlıkta olsaydım bir mesleği garantilemiştim.Çnk bir sayısal öğrencisi sözeli rahat yapar.Yani ben öyle yaparım.Ama insan istemediği meslekte niye çalışsın ki?Para mı? Para nın ta aq.Ben ya bilgisayar mühendisi olacam yada boşboş duracam.Bi zanaatimde yok aq.Pederle şimdiden kavgalıyız.Allah sonumuzu hayıreylesin...

    NOT:Düz lisede sayısal daha da zor aq

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    devil_bugatti
    devil_bugatti's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2005
    Erkek
    bırak hacı ne sözel zevkli ne sayısal ikisi de birbirinden beter
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TncY
    TncY's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    bende sayısalcıyım sözelde zevk yok ama sayısal dedin mi olay biter başladınmı bırakasın gelmiyo çözdükce ben bununasıl çözdüm diyosun::D
Toplam Hit: 2964 Toplam Mesaj: 24