folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Seçsis Sitemine Saldırı



Seçsis Sitemine Saldırı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReyiZ
    ReyiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2012
    Erkek

    O değilde adam harbi yavaş yavaş aldı amk .d.d.d.d


    Aşağıdan yukarıdan yolun sonu görünüyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek
    plA bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı
    plA bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    neyse beyler şu videoya bir bakın: http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/126907/bir-referandum-ornegi-melih-gokcek-ve-demokrasi

     

    Daha sonra melih gökçeki tartışın hayırlı geceler...

    sonda ki amca fena:D

    70 yaş üzerine oy kullanma yasağı getirilmeli aga en temizi bu bizim geleceğimizle oynuyorlar resmen^^

    usta bende 18 yaş üstü+iq testi olması gerektiğini düşünüyorum ama şu da var oylarda kesinlikle çalma-oynama var.Ankarayı takip ediyorum diğer çoğu yerdede öyle ilk sonuçlarda mühtiş bi oran AKP de ondan sonra hızlı bi düşüş.bu normal mi amk her seçimde aynısı.bu tesadüf mü amk?

    Hocam o kadar uğraşmanıza gerek yok bakın 2009 seçim sonuçlarında beypazarı: http://secim.haberler.com/2009/sonuc.asp?il=beypazari bu kadar oyu MHP Mansur Yavaş sayesinde topladı bu oyların bu seçimde CHP'ye gitmesi gerekirken AKP'ye kaydığını ve şuanda %52 oy aldığını görüyoruz böyle birşeyin pek imkanı yok. İ.melihi tartışmamızında lüzumu olduğunu düşünmüyorum


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    plA gördüm onu ve artık bu fuattan korkuyorum. çok sert şeyler yazmış. resmen savaş ilan etmiş. şimdiye kadar bekledik demiş. beklemesi buysa memleketin iyice anasını sikeceklerdir. yandık yandık...


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plA
    plA's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2013
    Erkek
    Lazmania61 bunu yazdı
    plA bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı
    plA bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    neyse beyler şu videoya bir bakın: http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/126907/bir-referandum-ornegi-melih-gokcek-ve-demokrasi

     

    Daha sonra melih gökçeki tartışın hayırlı geceler...

    sonda ki amca fena:D

    70 yaş üzerine oy kullanma yasağı getirilmeli aga en temizi bu bizim geleceğimizle oynuyorlar resmen^^

    usta bende 18 yaş üstü+iq testi olması gerektiğini düşünüyorum ama şu da var oylarda kesinlikle çalma-oynama var.Ankarayı takip ediyorum diğer çoğu yerdede öyle ilk sonuçlarda mühtiş bi oran AKP de ondan sonra hızlı bi düşüş.bu normal mi amk her seçimde aynısı.bu tesadüf mü amk?

    Hocam o kadar uğraşmanıza gerek yok bakın 2009 seçim sonuçlarında beypazarı: http://secim.haberler.com/2009/sonuc.asp?il=beypazari bu kadar oyu MHP Mansur Yavaş sayesinde topladı bu oyların bu seçimde CHP'ye gitmesi gerekirken AKP'ye kaydığını ve şuanda %52 oy aldığını görüyoruz böyle birşeyin pek imkanı yok. İ.melihi tartışmamızında lüzumu olduğunu düşünmüyorum

    hocam DP %14 almıs bu kesimin bir çoğunun AKpye kaydığını söylemek mümkün.MHP bu seçimde 12 puan kaybetmiş,CHP 8 puan artmış.Gayet normal gözüküyor orası.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    Ankara CHP de arkadaşlar


    insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    keçiören yeniden sayılacak, sahte oylar giricek işin içine, tam da mansur öne geçmişti :(

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    hay kecisini sikeydim arkadas olaya bak ya

    Andrei tarafından 31/Mar/14 03:36 tarihinde düzenlenmiştir

    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek
    LizardKing bunu yazdı

    1604391_10153946446740405_903872452_n.jpg%20%28540×720%29

    night vision dan bahseden omurga uzmanı arkadas bunu açıklayabılırmı acaba?

     


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReyiZ
    ReyiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2012
    Erkek

    ulan milli maç gibi heyecan amk haydi mansur reis bee...


    Aşağıdan yukarıdan yolun sonu görünüyor...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    @plA haklısınız:)

    Birde bir tane iki tane yakılan pusulaya çok takılmamak gerek bence bir iki tane dingil alır pusulayı geçer kabine pusulaları cebe atıp boş zarf atar sonra tuvalette yakıp fotosunu twittera atar zor birşey değil zaten dikkat ederseniz sadece pusulanın çevresi yakılmış....


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
Toplam Hit: 6334 Toplam Mesaj: 88