Service Desk Yazılımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    sandman bunu yazdı

    O maximo'nun Allah belasını versin.

    Servicenow veya küçük bir firmaysan JIRA tavsiye ederim.

    Niye hocam ben baya kullandım güzel birşeydi.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    HanDSomE bunu yazdı
    sandman bunu yazdı

    O maximo'nun Allah belasını versin.

    Servicenow veya küçük bir firmaysan JIRA tavsiye ederim.

    Niye hocam ben baya kullandım güzel birşeydi.

    Yavaş, tasarladığımız süreçler sürekli patlıyor, arayüzü kullanıcı dostu değil.

    Ciddi ciddi maximo'ya yatırım yapıldı, entegratör firma ve ibm'min kendisi burada yattı kalktı ama düzelmiyor. Meret illa kendine has ekip istiyor. Kullanıp memnun olan yok mu vardır elbet ama ben hiç beğenmedim.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    RockZs bunu yazdı

    zamanında bi' ara araştırmıştım. zendesk en iyisi gibi geldi.

    https://www.zendesk.com/support/compare/#compare

    aylık 5 dolarlığın özellikleri yetecekse alınabilir.

    Theneforest.netten opencartcom a yuzlerce saygin firma kullaniyor


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    servicedesk cok iyi bir yazılımdır lakin sizin işletme için yanlış anlamada gereksiz masraf sonuçta siz bunu  help desk kaydı kuydu için istiyosunuz.


    Servicdesk'in için de bir sürü modül var ve envanter mesela kullanıcak mısınız ? yada belli bir yere kadar süreç yönetimi vs. bunları kullanmayacaksanız yalandan o kadar para vermeye gerek yok muadilini kullanabilirsiniz.

     

    Muadili ücretsiz olanı spiceworks olması lazım ücretli servicedesk harici kullanmadım sanırsam.

    Düzgün bir yazılımcın varsa opensource benzer projeyi 1 ay kadar kısa zamanda kendiniz için entegre edebilirsiniz hem daha esnek olur hemde daha maliyetli olur.




    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    DeepHouse bunu yazdı

    servicedesk cok iyi bir yazılımdır lakin sizin işletme için yanlış anlamada gereksiz masraf sonuçta siz bunu  help desk kaydı kuydu için istiyosunuz.


    Servicdesk'in için de bir sürü modül var ve envanter mesela kullanıcak mısınız ? yada belli bir yere kadar süreç yönetimi vs. bunları kullanmayacaksanız yalandan o kadar para vermeye gerek yok muadilini kullanabilirsiniz.

     

    Muadili ücretsiz olanı spiceworks olması lazım ücretli servicedesk harici kullanmadım sanırsam.

    Düzgün bir yazılımcın varsa opensource benzer projeyi 1 ay kadar kısa zamanda kendiniz için entegre edebilirsiniz hem daha esnek olur hemde daha maliyetli olur.



    Hocam herşeyi baştan yazmanın manası yok, yoksa yazılımcıdan bol bişey yok :)

    Hepsini deneyeceğim ama kararsız kaldım malesef :S


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    DeepHouse bunu yazdı

    servicedesk cok iyi bir yazılımdır lakin sizin işletme için yanlış anlamada gereksiz masraf sonuçta siz bunu  help desk kaydı kuydu için istiyosunuz.


    Servicdesk'in için de bir sürü modül var ve envanter mesela kullanıcak mısınız ? yada belli bir yere kadar süreç yönetimi vs. bunları kullanmayacaksanız yalandan o kadar para vermeye gerek yok muadilini kullanabilirsiniz.

     

    Muadili ücretsiz olanı spiceworks olması lazım ücretli servicedesk harici kullanmadım sanırsam.

    Düzgün bir yazılımcın varsa opensource benzer projeyi 1 ay kadar kısa zamanda kendiniz için entegre edebilirsiniz hem daha esnek olur hemde daha maliyetli olur.



    spiceworks güzel bir şeye benziyor. deniyecem bir ara teşekkür ederim.


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı
    DeepHouse bunu yazdı

    servicedesk cok iyi bir yazılımdır lakin sizin işletme için yanlış anlamada gereksiz masraf sonuçta siz bunu  help desk kaydı kuydu için istiyosunuz.


    Servicdesk'in için de bir sürü modül var ve envanter mesela kullanıcak mısınız ? yada belli bir yere kadar süreç yönetimi vs. bunları kullanmayacaksanız yalandan o kadar para vermeye gerek yok muadilini kullanabilirsiniz.

     

    Muadili ücretsiz olanı spiceworks olması lazım ücretli servicedesk harici kullanmadım sanırsam.

    Düzgün bir yazılımcın varsa opensource benzer projeyi 1 ay kadar kısa zamanda kendiniz için entegre edebilirsiniz hem daha esnek olur hemde daha maliyetli olur.



    Hocam herşeyi baştan yazmanın manası yok, yoksa yazılımcıdan bol bişey yok :)

    Hepsini deneyeceğim ama kararsız kaldım malesef :S

    @renegadealien Yok hocam amerikayı tabiki baştan keşif etme, ama mesela demek istediğim hazır opensource projeler vardır illa ki onu geliştirebilirsiniz demek istedim.

    Ayrıca Spicework ile aynı işi cok daha rahat şekilde yapabilirsin reklam çıkıyodu sadece hatırladıgım kadarıyla.

    @ManiakRhikat begenmene sevindim Servicedesk ile yaptıgın cogu şeyi yapabilirsin 2 3 sene önce kullanmıstım help desk yazılımı aldıramadıgımda...





    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı
    DeepHouse bunu yazdı

    servicedesk cok iyi bir yazılımdır lakin sizin işletme için yanlış anlamada gereksiz masraf sonuçta siz bunu  help desk kaydı kuydu için istiyosunuz.


    Servicdesk'in için de bir sürü modül var ve envanter mesela kullanıcak mısınız ? yada belli bir yere kadar süreç yönetimi vs. bunları kullanmayacaksanız yalandan o kadar para vermeye gerek yok muadilini kullanabilirsiniz.

     

    Muadili ücretsiz olanı spiceworks olması lazım ücretli servicedesk harici kullanmadım sanırsam.

    Düzgün bir yazılımcın varsa opensource benzer projeyi 1 ay kadar kısa zamanda kendiniz için entegre edebilirsiniz hem daha esnek olur hemde daha maliyetli olur.



    Hocam herşeyi baştan yazmanın manası yok, yoksa yazılımcıdan bol bişey yok :)

    Hepsini deneyeceğim ama kararsız kaldım malesef :S

    Tahribatın yazılımcı üyelerinin yarısı o ofiste zatende çok şeyapmamak lazım :)


    Titanyumun gücü adına!!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falcon
    falcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2003
    Erkek

    MFiles kullanıyoruz gayet iyi tavsiyedir.

    Daha önceki yerde de kullanıyorduk biliyosun ama orası sırf kütüphane amaçlıydı 

    HD olarak gayet başarılı online versiyonuda var 


    Vurur yüze ifadesi Hyper-V sistemcilerin bitanesi
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    piyasada çok fazla bu tarz yazılımlar var benim şahsi fikrim zendesk tercih ederdim bunun sebebi iki gün sonra modul vs destek ihtiyaç oldugun da sıkıntı çekmezdin diğerlerinde ortada kalabilirsin. 

    realtimechat , knowledge ve ivr sistemleri var mükemmell çalışıorlar. kusursuz bir kodlamasıda cabası :)

    Martech tarafından 04/Nis/17 22:03 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 3387 Toplam Mesaj: 26
service desk service desk software