folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Seyahat Acentaları Veya Turizm Şirketleri Hakkında Bilgileri Olanlar...



Seyahat Acentaları Veya Turizm Şirketleri Hakkında Bilgileri Olanlar...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    İyi Günler Arkadaşlar Biz Yaz Ayı İçin Ufak 2 Aylık Bir Yurt Dışı Gezisi Düşünüyoruz..Fakat Bu Tatilden Çok Araştırma Ülke Hakkında Bilgi Ve Tanım Şeklinde Olacak...

    Şimdi Aklımızdaki Ülkeler;

    Ukrayna,Fillandiya,Canada veya Amerika... Yukarıda da Belirttiğim Gibi En Fazla 2 Aylık Bir Gezi Olacak Ve Bizim Bu Geziden İstediğimiz Şunlardır;

    Ülkelerdeki Hayat,Yaşam,Ekonomi,Irkçılığa Bakmak,Öğrenmek..

    Ülkelerdeki Ünileri Gezip Bilgiler Almak...

    Ünilerin Öğretim Durumları Görmek vs Gibi Şeyleri Öğrenmek İstiyoruz...

    Fakat Bunun İçin Seyahat Acentalarının yada Turizm Şirketlerinin Yurt Dışına Çıkardıktan Sonra Böle Bir Aktiviteleri Yada Bilgi Vermeleri Gibi Özellikleri Varmıdır Bilmiyoruz...Bir Kaç Acentayada Gidip Sorduğumuzda Çok Şey Vaadettiler Ama Sözle Kalmaktan Korktuğumuz İçin İçinizde Deneyen Yada Bilgisi Olan Varmı Diye Sormak İstiyoruz..Yardım Ederseniz Seviniriz..

     

    İyi Günler...


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    uppp!


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Son upp! :|


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasincelik1987
    yasincelik1987's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    upp!!!


    BİR MÜSLÜMANIN 3 KASE BALI VARSA 3 ÜNÜ YESİN BAĞIRSAĞINDA ÇIRÇIR OLSUN 1 DAMLA POK KALMASIN HEPSİNİ SIÇSIN
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    O Kadar msnde Söledi Hade Bende Uplim :D


    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    hoca seyahat acentasi size kalacak yer, ulasim isini saglar, siz kendiniz randevu alirsiniz universitelerle

    biz turkiyeye bir gezi ayarlamistikda cok sorunlu is hocam kimi parasini vermez zamaninda kimi begenmez, onlarin dirdirini cekme


    la liberte ne meurt jamais.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    7-19 bunu yazdı

    < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/">

    :
    -----------------------------

    hoca seyahat acentasi size kalacak yer, ulasim isini saglar, siz kendiniz randevu alirsiniz universitelerle

    biz turkiyeye bir gezi ayarlamistikda cok sorunlu is hocam kimi parasini vermez zamaninda kimi begenmez, onlarin dirdirini cekme


    -----------------------------

    Ulaşım derken yani bir nevi işte gidiceğimiz yerlerimi Gösterir ve ya Anlatır Yoksa Sadece Burdan Oraya Götürdüğünde Sen Sağ Ben Selamet Mi Yapar.. :|


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    yok hocam gittiginiz sehirin gezi turlari var, acentayla konusurken gezi turu'da istediginizi soyle, ucreti ona gore hesapliyorlar gittiginizde o parayi birdaha odemiyorsunuz 


    la liberte ne meurt jamais.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    yok hocam gittiginiz sehirin gezi turlari var, acentayla konusurken gezi turu'da istediginizi soyle, ucreti ona gore hesapliyorlar gittiginizde o parayi birdaha odemiyorsunuz 


    -----------------------------

    Peki Hocam İstanbulda Önerebileceğin Acenta Felan Filan Varmı Yada Kapa Taslak Saydığım Ülkeler İçin Kaç Tl İsterler?Tahmini Kabaca Bir Hesap Kişi Başı Tabiki..


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    uppp yardım edin hocalar...


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    otur google da 1 ay kas planlarını yap 2 aylık tatilin için, kontaklar kur görüşmek istediğin insanlarla, sonrasında olay pasaport-vize ve uçakbileti. tabii cebnde para da olcak. ne bilyim ben böle yapardım en azından, içimdeki interrail ruhu böyle yani


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
Toplam Hit: 1103 Toplam Mesaj: 14