Sigara Yerine İçecek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

     

     

    Sigara yasağına karşı bunalan işletmecilere ilginç bir çözüm geliyor. Hollandalı içecek üreticisi United Drinks, içen kişinin 1 ila 4 saatlik nikotin ihtiyacını karşılayan yeni bir içeceği piyasaya sürmeye hazırlanıyor.

    Firma yetkilileri, Güney Afrika'da yetişen ve uyarıcı etkiye sahip olan bir çeşit otun özünden elde edilen içecek sayesinde bar ve restoranlarda uygulanan sigara içme yasağına çözüm üretecekleri savında.

    Ancak sigara karşıtı gruplar, içeceğin bağımlılığı teşvik edeceğini öne sürerek satışına şiddetle karşı çıkıyor.

    Son sağlık testlerinden de geçmesi halinde yılbaşından önce piyasaya sürülmesi planlanan içeçeğin 275 mililitresinde 21 kalori bulunuyor.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    olurmu ki? onun yerini tutabilirmi ki? :/ sanmıyorum ama merak ettim açıkcası
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    tutuyormuş bulursam denicem

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Tadı neye benziyor acaba
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    wallaha bende bulursam bende deneyecem.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    bu yasak delirtiyor adamı, böyle saçma şey olurmu amk ben tiryakiyim adam yasak koyuyo bana. ulan böyle bir diktatörlük varmı. aktif 15 sene hergün en az 2 paket sigara içen adama yasak ne demektir? hele birde ortam stresli falansa şimdi bu dayatmalar karşısında ezilen tiryaki piskopata bağlayıp orda birine takla attırsa birde ceza yatcak. :) en sonunda böyle içecek şebekliklerinden de geçip nikatoni damardan vercekler şırıngalar falan çıkcak :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    ben içmiorm sigara ama bulursam bende deneyim :d
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaPTiXX
    CaPTiXX's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek
    pipetle içek de bari sigara keyfi versin amk bu ne la:D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    15+  sigara  5 YTL  bunun 2 tanesi 5 YTL dir :)

    sigara ya dewam etsin içenler daha sağlıklı olur :)

    tipide  marlboro paketine  benzior x)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    Bunun da otlakçıları çıkar yakında.Bi yudum versene hacım falan..Off
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaPTiXX
    CaPTiXX's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bunun da otlakçıları çıkar yakında.Bi yudum versene hacım falan..Off
    -----------------------------

    ahahah:D:D

Toplam Hit: 4396 Toplam Mesaj: 35