Sizce Dogrumu Yapıyorum:(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    ya arkadaşlar 1.5yıldır süren bir birlikteligim var ve şükür herşey yolunda

     

    şimdi konuya gelelim ben istanbul dısında okuyorum ve kız arkaadaşım istanbulda ve ben şimdi finaller öncesi tatile geldim fakat kız arkadaşımın önemli sınavları var oyüzden bende kız arkadaşıma engel olmamak için okula erken dönmek zorunda oldugumu söledim ve kız arkadaşım suan ben olmadııgm için ders çalısabiliyor fakat ben ona yalan söledim çünkü şuan hala istanbuldayım buda beni rahatsız ediyo:(çünkü çok sevdigim için yapsam bile konustugumuzda falan ona bukadar yakın olup da uzakta durmak çok kötü geliyo şimdi ve içimi tek müridlere dökebilirim sizce napim sölimmi istanbulda oldugumu:(ayrılmak ister benden die çok korkuyorum:(:(:(:(

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    madem simdi yalani soyledin, seyettirilmis seyin davasi olmazdigi icin devam ediceksin, sonra kizin sinavi bitince, adam gibi alicaksin karsina (madem 1.5 sene olmus tamamdir zaten konusma olayi) diyceksin boyle boyle, aslinda ben burdaydim sen rahat rahat calis diye sana oyle dedim, ama kendimi cok acaib hissettim, sanada yalan soylemek bana kendimi iyi hissettirmedi, suclu hissettim sanki diyceksin, o yuzden bunlari sana soylemek isdedim diyceksin... bundan sonrada onun sinavi oldugunda artik sen istanbulda olsan bile rahatlikla sanki orda degilmissin gibi davrana bilir oda sende...

    bence gayet dogru yaptigin, onceden soylesen, calisamayabilirdi cunku, senin orda oldugunu bilicekti sonucta...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek
    konuyu nereye açmışın beyefendi indexlensin die demi seni gidi çakal;)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    1. Konu yeri bura değil aşk bölümü

    2. Söyle şansını dene en azından bi kız bu tarz olay için ayrılmaz senden korkma..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    evet haklısın kardeş hatta şuan msn'den konusuyorum beni hala okulda sanıyo yazık aslında kıza abi ya ama sölicem şu sınavları bi bitsin sölicem

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Bilader yaptığın şey yanlış değil sen onu sevdiğin için onu düşündüğün için böyle birşey yapmışsın iyi de yapmışsın ama bu durumu bize de açıkladığın gibi açıklarsan anlayış gösterecektir.
    Tepki verirse anlatırsın seni düşündüğüm için ders çalışmanı istediğim için yaptım falan dersin.
    Dayanamıyorsan sürpriz misali yanına git ve onunla buluş belki öyle diyince sürpriz yapmak istedim diyerek geçiştirebilirsin ayrıca daha da çok sevindirirsin..

    Allah tamamına erdirsin..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    konuyu açarken hiç bi art niyetim yoktu:S sadece genel bi konu ondan yani burda aşkdan bahsetmiyorum sadece akıl danısıyorum art niyetli değildim anlıcagın kerdeşim:')
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    hacı anlamıyom sen istbuldasın kız arkadasın da aynı sehirde yani görüşseniz ne olur sen kızla sabahtan aksama kadarmı görüşüyon 2 ggünde 1 saat günde 1 saat görüşseniz ne zararın olur ona.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    aslında öle kardeş ama ben burdayken okuldan geldigi gibi msn'e giriyo sabaha kadar konusuyoruz oyüzden  kardeş:d
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    oyuncu bunu yazdı:
    -----------------------------
    konuyu nereye açmışın beyefendi indexlensin die demi seni gidi çakal;)
    -----------------------------
    surda içimizi döküyoruz aşk yapcak halim yok!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    kızı teşvik et sınavlarına çalışsın. başarısız olması demek senin ilişkine ekstra sorun demek.
Toplam Hit: 916 Toplam Mesaj: 14