folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sizce Neye Yatırım Yapmalı



Sizce Neye Yatırım Yapmalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dronta
    dronta's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2009
    Erkek

    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    evlere, otellere, banyo yapılabilen heryere kurutma odaları,

    proje şöyle:banyonun hemen yanında yada,banyonun içinde özel bi kabin içeriye heryerinden sıcak hava üfleyen kapalı bi sistem.havlu kullanmaya gerek kalmıyor

    ahşap pencerelerden PVC pencerelere geçiş gibi bi devir yaşayabilr.her yapılan yeni evde aranan bi özellik gibi olmaya başlar. bu sistem yeterki çalışssın işlesin hem üretim fabrikaları hem satış ve montaj yapabilen bayiiler..vs


    -----------------------------

    Yaratici bir fikir bence ama gelistirilmesi lazim

    kurutma dedigin sauna gibi olamaz kurutamazsin kuru ve sicak hava ile kurutacaksin bu da bir saglikci olarak karsi cikacagim bir konu derimizi kurutacaksin biz daha cok nemli deri isteriz onun icin kurutma odasina nemlendirici bir sistemde dusunmelisin. Müh. arkadaslarimiz bunu halleder sanirim ama bence ayri bir oda degilde soyle dus akabinin icine kuralim bu sistemi ve beraber satalim ikisini gelismis dus sistemleri diye kurutmasi olan cildinizi nemlendiren diye filan

    Gelistirilirse her eve lazim da satariz :)


    DrOnTa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dronta
    dronta's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2009
    Erkek

    kardelen442 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam çalış ticaret erbabı ol 30 sene prim öde kalp hastası ol emekli oluncada 500 tl maaş al. Çalışıp kazandığın paraları bankaya yatır oda başkasına paranı satsın

    senin paranın üç katı para kazansın aklını başına al ticaret yapma.Yok ben ticaret yapmak istiyorum bişeyler satmak isityorum dersen satacagın tek şey paran olsun

    bankacılar öyle yapıyo...


    -----------------------------

    O zaman parani satacak bir fikir bulalim ama onun icin ilk once para kazanacak bir fikir  lazim


    DrOnTa
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    dronta bunu yazdı:
    -----------------------------

    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    evlere, otellere, banyo yapılabilen heryere kurutma odaları,

    proje şöyle:banyonun hemen yanında yada,banyonun içinde özel bi kabin içeriye heryerinden sıcak hava üfleyen kapalı bi sistem.havlu kullanmaya gerek kalmıyor

    ahşap pencerelerden PVC pencerelere geçiş gibi bi devir yaşayabilr.her yapılan yeni evde aranan bi özellik gibi olmaya başlar. bu sistem yeterki çalışssın işlesin hem üretim fabrikaları hem satış ve montaj yapabilen bayiiler..vs


    -----------------------------

    Yaratici bir fikir bence ama gelistirilmesi lazim

    kurutma dedigin sauna gibi olamaz kurutamazsin kuru ve sicak hava ile kurutacaksin bu da bir saglikci olarak karsi cikacagim bir konu derimizi kurutacaksin biz daha cok nemli deri isteriz onun icin kurutma odasina nemlendirici bir sistemde dusunmelisin. Müh. arkadaslarimiz bunu halleder sanirim ama bence ayri bir oda degilde soyle dus akabinin icine kuralim bu sistemi ve beraber satalim ikisini gelismis dus sistemleri diye kurutmasi olan cildinizi nemlendiren diye filan

    Gelistirilirse her eve lazim da satariz :)


    -----------------------------
    evet, sistem sauna gib çalışmayacak zaten..,duşakabin gibi ama daha lüx bi sistem altı yanı üstü heryerinde hava veren kanallar olacak,giren en fazla 1 dk kalacak ve sistem herzamn sıcak havayı pompalamaya hazır vaziyette olacak..

    satılmazmı ya.kendini tv'lere bukadar iş bukadar zamanda nasıl büyütülür konulu brifing verirken bulman an meselesi.!

     fikir istedin verdim,yaşını kurusunu yapmak sana kalmış.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dronta
    dronta's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2009
    Erkek

    Tesekkur ederim bende fikrini biraz gelistiriyim dedim am adusunce mantigini anladim gunluk hayatta ihtiyacimiz olan seyler ile igili dusun diyorsun yani anladigim. Soyle biraz da farkli olarak ne dusunebiliriz kendi yaptigimiz bir sey isatma fikri degil de dah cok yetistir uret sat fikir sat hali hazirda olan veya hizmet satmak gibi daha degisik dedigin fikir biraz sinirli kaliyor benim dusunceme gore


    DrOnTa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Yenilikçi iş fikirleri için üniversitelerle yakın ilişkilerde bulunmak gerekiyor. Sermaye ve yöneticilik sizden proje ve üretim onlardan.


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek

    kendine yatırım yap git oku çalış çabala kur şirketi geç başına yönet


    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dronta
    dronta's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2009
    Erkek

    yassun bunu yazdı:
    -----------------------------

    kendine yatırım yap git oku çalış çabala kur şirketi geç başına yönet


    -----------------------------

    Cok güzel dedin işletme okuyan birisi okusun yuksek lisans mater doktora yapsinda ne sirketinin basina gececek. Mühendis dahi olsa sirket kurma konusunda bir fikir sahibi olmasi lazim.

    Bu konuda en rahati enim gerci paran olursa okul bitince ac bir hastane


    DrOnTa
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dronta
    dronta's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2009
    Erkek

    kalemlik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yenilikçi iş fikirleri için üniversitelerle yakın ilişkilerde bulunmak gerekiyor. Sermaye ve yöneticilik sizden proje ve üretim onlardan.


    -----------------------------

    Biz de tahribatta fikir sunuyoruz burasi da kimine universite degil mi sonucta (bana gore oxford)


    DrOnTa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dronta
    dronta's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2009
    Erkek

    Baska neler dusunebiliriz yeni fikri olan yok mu


    DrOnTa
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ghostface
    ghostface's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    ben yatırım yapsam ya zeytinagacı diker uzun düşünceyle

    zeytinyağı

    zeytin sofralık

    zeytinyağı sampuan

    zeytinyağlı özü kozmatik

     

    yada defte ağacı

    aynı şekilde bunları uzun süre besle iyi paraya karşı satışa cıkart gerekirde yurtdışı ile anlaş özelliklede ilaç firmaları vede kozmatik ürün üreten firmalara...

     

    gerçekten uzun beklersin yani 5 yıl bekledikten sonra sana bu 5 yıllık süre sana 10 katı kazandırır...

    derim

     

    yada  tarım vede hayvancılık belki küçük bir ihtimal derim neden tarımcılık belki ülkemizde git gide öldü ama bunu ele alırsa ürettiğini pazarlarda satarsan vede bir kaç ülkeye de sata bilirsin tabiki  enaz 400 dönüm tarla olması gerek en az

     

    hayvancılıkta iyi para var özelliklede koyun vede keçi  ikisininde tüyleri vede sütleri ni satarsın yada keçi sütünden koyun sütünden  peynir çökelek falan yapıp satarsın sana güzel para getirir...

     

     

    işte belki geri kafalı diyeceksin ama bakın gerçekten araştırın pazarı nekadar pahalı ürün var meyve vede sebzelerde

     

    eee size güzel yatırımlar derim...

    biraz sahmete katlanmak gerek derim...

     


    tren kalktı geç kaldın
Toplam Hit: 3112 Toplam Mesaj: 32