folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder Stattan Periscope İle Maç Yayınlamak



Stattan Periscope İle Maç Yayınlamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    Hukukçu arkadaşlar ne düşünüyor, gerçekten yasak mı? Digitürk şimdiden yasaklanması için bir başvuruda bulunmuş. yani gerçek hayatta retinamıza giren foton izdüşümlerini, bir hayat olayını, önümüzdeki şeyi, gerçekliği* internet ortamına aktarmak suç mu oldu, aynı yayın kanalı olmasa bile bu görüntüyü aktarmak suç mudur, benim aklım bir türlü almıyor, biri yardımcı olup açıklarsa çok makbule geçer.

    Holyzone tarafından 28/Eyl/15 07:40 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Kameranı götürüp tv yayını yapmaktan farkı yok ki.. Yayın hakları adamların elinde, yani yapamazsın hacı etik değil yakında kanuna da dökerler.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    barlow
    barlow's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2015
    Erkek

    hocam periscope özgür yayın sistemi değil mi ? nerden ne kadar ulaşabilecekler ki zaten twitter üzerinden giriş vardı yanlış hatırlamıyorsam. bu durumda fotoğraf video falan da çekip nete koymayalım ? ben mi yanlış düşünüyorum. bi bug vardır o kanunda. benim özel hayatım ve bunu insanlarla paylaşyorum belki sistem böyle değildir ama düşüncelerim bu yönce 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    digiturk para kazansın diye futbol sistemini değiştirebilen bir firma sizce sıradan bir sivil insanı hapise veya para cezasına çarpttıramaz mı sadece keyfi olarak?
    digiturk istersen ceza kestirir hocam istemezse kestirmez hukuka bağlı değil bu onlara bağlı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Her sekilde kapatirlar aciklari, Agır paralar döndürüyolar, yedirmezler bencede kolay kolay.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Bi bok yiyemezler en fazla Periscope'a erişimi engellerler. Blogspot'u engelledi adamlar Google Lig TV yayını yapan blogları kapatmadı diye.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Bi bok yiyemezler en fazla Periscope'a erişimi engellerler. Blogspot'u engelledi adamlar Google Lig TV yayını yapan blogları kapatmadı diye.

    Nereye bi bok yapamazlar. Cayir cayir kamera stadin ici, tuttuklarina saglam saglam doserler para cezasini, bi kac yilda maclardan men cezasi. Millet telefonu cikarip foto cekemiyecek duruma gelir.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    ya kıçı kırık bi' cep telefonuyla periscope kalitesinde maç yayını yapsan ne olacak.. izleyen topu bile göremez.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Alın adamlar naklen yaptı hemde VİP kısımdan :

    https://www.youtube.com/watch?v=ghymr4Kdnhs

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Alın adamlar naklen yaptı hemde VİP kısımdan :

    https://www.youtube.com/watch?v=ghymr4Kdnhs

    Yapar yapamaz demiyorum ki ben. Yasasi kanunu neyse bi ciksin, goreyim bakalim yayinlarini.

    Ayrica sampiyonlar ligi maci bu, lig tvden bagimsiz.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Alın adamlar naklen yaptı hemde VİP kısımdan :

    https://www.youtube.com/watch?v=ghymr4Kdnhs

    bu periscope 'tan gelen görüntü değil. canlı yayın bu kadar kaliteli olmuyor ve en-boy oranı farklı.

Toplam Hit: 1673 Toplam Mesaj: 32
digiturk persicope