folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder (STOK TÜKENDİ) Siparişler Alınıyor. Ballar Satışa Çıktı Hayırlı Olsun.



(STOK TÜKENDİ) Siparişler Alınıyor. Ballar Satışa Çıktı Hayırlı Olsun.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Bu arada bizimkiler tenekede gönderiyor. Cam ile yollamayın kırılır.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    sunyy2003 bunu yazdı

    Hocam peteklide var dimi orijinal Aşkale ben alıyorum o zaman

    Tabi hocam çerçeveli dediğim ürün petekli olan aynı zamanda. Şu an stoklarda mevcut. 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    Liquid bunu yazdı

    hayirli olsun hocam 80tl veremem bu aralar ama 250gr gonderirim dersen 20tl den alayim. Bu arada

    https://mobile.donanimhaber.com/profil/1164647

    bu elemanla gorus, kargolarda indirim yaptiriyor. Yuzde 85 falan demis. Son mesajlarina bak, cek satis takas konusunda ilani var, ona bak sonra elemanla gorusursun, bi sure isini goruru diye tahmin ediyorum, 250gr olur dersen iban var ben de elemanla konusurum kargo isini.

    pm atarsan memnun olurum bildirim ozelligi olmadigindan bu ibis forumda unutuyorum bazen bir yere bir sey yazdigimi

    Hocam en az 1 kg paketler halinde şu an ürünler. Şu kargo olayını çözebilirsek eğer neden olmasın gönderirim tabii ki canın sağolsun :) 😊 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    do_som bunu yazdı

    hayırlı işler

    Teşekkür ederiz


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Kargoyu uyguna ayarlayabilirsen fiyatlar uygun hocam. 

    Türk Telekom mobil abonesiysen mobil uygulamasını indirip fırsatlar kısmında en altta MNG kargo %30 indirim kampanyası var. Kod almada sınır yok istediğin kadar alabilirsin.

    Dediğinize baktım hocam, daha uygun başka bir seçenek bulamazsam bu dediğinizi güzel bir f/p kombinasyonu ile uygulamaya koymayı düşünüyorum. Teşekkür ederim. 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    kafkavari bunu yazdı

    Bal olunca kendimi tutamıyorum tadına bakmam lazim hocam kargo olayını çözmelisin kimse kargoyu ödemek istemez.  Sipariş için pm den numaranı gönderir misin bakalim tadına 😊

    Ö.M. ile iletişime geçelim hocam. :)

    Maşallah ✊ afiyetiniz artsın, yeni sloganımız düşünüyorum acaba 'ağzınıza bal çalmaya geldik' mi olsa 😅 yahut 'ağzınız bal yesin' mi 😅😊 :) 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    sirri bunu yazdı
    Liquid bunu yazdı

    hayirli olsun hocam 80tl veremem bu aralar ama 250gr gonderirim dersen 20tl den alayim. Bu arada

    https://mobile.donanimhaber.com/profil/1164647

    bu elemanla gorus, kargolarda indirim yaptiriyor. Yuzde 85 falan demis. Son mesajlarina bak, cek satis takas konusunda ilani var, ona bak sonra elemanla gorusursun, bi sure isini goruru diye tahmin ediyorum, 250gr olur dersen iban var ben de elemanla konusurum kargo isini.

    pm atarsan memnun olurum bildirim ozelligi olmadigindan bu ibis forumda unutuyorum bazen bir yere bir sey yazdigimi

    Bu arkadaş zebramodan kod alıyor sana satıyor.tün kargolar zebramo ile anlaşmalı olmayabilir benzeri sitelerden kod alıp sana veriyordur.

    N11 gibi bir site olan zebramoya üye olup ucuz bir ürünü satışa çıkartıyorsun ( ucuz olmalı çünkü site yüzde olarak komisyon alıyor) başka bir üyelikle de o ucuz ürünü satın alıyorsun püf nokta şu satın alırken girdiğin adres kısmına balı göndereceğin adresi yazıyorsun alış işlemini tamamlıyorsun. Sonra satış yaptığın hesaba girip kargo kodunu alıyorsun zabramonun anlaşması oldukça uygun. Bu şekilde indirimli gönderim yapıyorsun

    Birde tanıdık kargocu ayarlarsan lg\desi hamgisi azsa ücreti az olana göre çıkartır tamamdır

    Bu süreç nasıl ilerliyor hocam detay bilginiz varsa anlatır mısınız? Cidden güzel olur çok daha düşük fiyatlara forumca ballanırız. :) 😊


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı

    gittigidiyorda dukkan açarsan bildiğim kadarıyla kargo indirim kodu veriyor.

    direkt gg üstünden de satabilirsin hocam.

    Bu konu hakkında araştırma yapacağım hocam, önerin için teşekkür ederim. :) 😊 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    MiqRoP bunu yazdı

    Türk Telekom indirim kodu lazım olursa ben yardımcı olabilirim dostum. 

    Tamam hocam çok teşekkür ederim. Diğer alternatif üzerinde dikiş tutturamazsak eğer, gelirimizi yine de baltalayacak olsa da son çıkış noktamız bu olacak. Teşekkür ederim desteğin için. :) 😊 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    ugur0 bunu yazdı
    eengineer bunu yazdı

    nacizane balı cam kavonozda satmanı tavsiye ederim plastik itici geliyor.

     

    birde hasırlı süslemelerle gittigidiyordan falan organik bal diye satabilirsin. 70 çok gibi ama özelliği var mı?

    vallahi benim amca 250ye felan satıyor, çok diyorsun buna :D

    Hocam o fiyat baya çokmuş, bal tutan parmağını yalar gibi düşünmekten uzağız biz. Tek derdimiz cidden kalitesiz hastalık veren ürünlerden uzaklaşmak, uzaklaştırmak. Bu bilinç arttıkça organik ürünler artacak, sağlıklı ürünler çoğaldıkça fiyatları iyice düşecek inşallah. 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
Toplam Hit: 7872 Toplam Mesaj: 93
bak arıcılık hasat aşkale kargo erzurum arı