Strateji Oyunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Cities XL var baya iyimiş

     


    .. you only have you ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek

    HyP-X bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cities XL var baya iyimiş

     


    -----------------------------

     

    İlk olarak TROPICO-4 ü oynadım şehir kuruyorsun ama savaş yok. Ayrıntılı ve çok zevkli bir oyun gelir-gider,iş, turist herşey var oyunda. Sonrasında CITIES XL oynadım daha profesyonel ve daha güzel gerçekten harika bir oyun yapmışlar.

     

    -----------------------------

     

    Yorumlara baktım kimse CIVILIZATION 4-5 i söylememiş. Bu oyunu diğerlerinden ayıran satranç gibi hamle sırası var sen hamle yapmadan kimse sana saldıramıyor karşılıklı hamleler var. Ve en beğendigim özelliği direk ülke imparatoruyla konuşuyorsun. Mesela adama saldırdın rakip ülke başkanı sana görüntülü bi şekilde 2 büklüm yeter diyor :D vergiye baglama falan da var bi bak derim.


    Digital Marketing Manager / Health Tourism
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    dungeon keeper 1 i çok oynamadım ama 2. oyunu çok güzeldir,

     

    ayrıca oyunda iyi tarafta değil kötü taraftasınız. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brainiac
    brainiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2008
    Erkek

    yaa benim oynadığım bir tane vardı tekrar oynucam adını hatırlamıyorum konuyu baltamak gibi olmasın ama burdan bu konunun üstadlarına soruyorum pcde oynanıyodu ama onile işte suru askeri falan istediğin yere dikemiyodun falan bilen varsa çok makbule geçeçek :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek

    brainiac bunu yazdı:
    -----------------------------

    yaa benim oynadığım bir tane vardı tekrar oynucam adını hatırlamıyorum konuyu baltamak gibi olmasın ama burdan bu konunun üstadlarına soruyorum pcde oynanıyodu ama onile işte suru askeri falan istediğin yere dikemiyodun falan bilen varsa çok makbule geçeçek :)


    -----------------------------

    rome total war'ı diyorsun sanırım


    Digital Marketing Manager / Health Tourism
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    gozkopat bunu yazdı:
    -----------------------------

    kesınlıke rise of nations

     


    -----------------------------

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NonStop
    NonStop's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    StarCraft , Starcraft : Broodwar & Starcraft 2 : Wings of Liberty üzerine rts var diyen çarpılır.


    darker than black...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    Crusader Kings II Yeni çıkan bir oyun.Yakında indirilebilir bir içerikte eklenecek islam ırkı olarak aşırı detaylı çok iyi ingilizce istiyor.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    ç
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jacob
    jacob's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2008
    Erkek

    istediklerinin hepsi europa universalis 3 te var hocam.akrabalık ilişkileri,devlet politikaları orduya komutan atama ne ararsan, online olarak da oynanabiliyor

     

Toplam Hit: 4662 Toplam Mesaj: 51