folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Su Buharı Ve Mazot Aynı Aynı Yanma Odasında Nasıl Bir Tepki Verir?



Su Buharı Ve Mazot Aynı Aynı Yanma Odasında Nasıl Bir Tepki Verir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    tüm içten yanmalı motorlar ölecek

    motor benzin dizel diye gitme de daha ucuz elektrik nasıl üretirim onun peşinden git 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    LhaNeT
    LhaNeT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2008
    Erkek
    sLeymN bunu yazdı
    LhaNeT bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    aslında ilk karşına çıkacak olan sorun kavitasyon ve korozyon. videoyu bulabilirsem paylaşacam ama bulamadım hocam. Araştırıp bulursan buradan yeşillendirir misin?

     

    Bahsedilen video şu olsa gerek

    yok abi bu değil :| mazda skyactive x motor sanıyordum ama buraya yazmadan önce izledim tekrar o da değilmiş.

    piston kafalarını soğutmak ve sıkıştırma oranını arttırmak için su püskürtüyorlardı, oturup baştan izleyecem tüm videoları :D

    Tamam hocam sen kesin bunu diyorsun:
    https://www.youtube.com/watch?v=rG41fc0CBuk

     

    LhaNeT tarafından 24/Mar/20 18:19 tarihinde düzenlenmiştir

    Büyüklük odur ki hiç kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın, memleket için gerçek ülkü neyse onu görecek, o hedefe yürüyeceksin. Herkes senin aleyhinde bulunacaktır. Herkes seni yolundan çevirmeye çalışacaktır. İşte sen bunda karşı koyuşları yok eden olacaksın. Önüne sayılamayacak güçlükler yığacaklardır. Kendini büyük değil küçük, zayıf, araçsız, hiç sayarak, kimseden yardım gelmeyeceğine inanarak bu güçlükleri aşacaksın. Ondan sonra sana "büyüksün" derlerse, bunu diyenlere de güleceksin. Atatürk'ün Söylev ve Demeçleri, s. 112 - Zafer, zafer benimdir diyebilenindir. - Mustafa Kemal Atatürk 1881 - ∞
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    trooper bunu yazdı

    ...

    Edit:pistonu hareket ettiren kuvvet yanma reaksiyonunun kendisidir. Yanma sonucu açığa çıkan gazlar değil. Ortamı boğarsan reaksiyon gerçekleşmez

    Nasıl gaz'lar değil ya @@,)

    Hızla genişleyen, odanın duvarlarına ve birbirine itme uygulayan Gaz'ların olması gerekli, değil mi şimdi?

    hatta, bu olayın aniden değil de, böyle fitil'in yanması şeklinde gerçekleşmesi gerekmiyor mu?

    Setan veya Petan kavramları nedir?

     

    ~@~

     

    O zaman sıkıltırılmış gaz gönderelim. Ne diye yanmayla uğraşıyoruz. O reaksiyonu o odada gerçekleştirmek zorundayız.


    ZzZzZzZ...!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    özür. Çift gitmiş

    trooper tarafından 24/Mar/20 18:40 tarihinde düzenlenmiştir

    ZzZzZzZ...!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    LhaNeT
    LhaNeT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2008
    Erkek

    Bence içten yanmalı motorların tasarruf konusu sadece lpg ve doğalgaz ile münkün (fiyatı diğer yakıtlardan daha ucuz olduğu için)
    Elektrikli araç, hybrid araç ? Tamam bunlar tasarruflu ama uzun vadede batarya masrafı var, şarj dolum süresi uzun olduğu için kayıp zaman var ve sonuç yine bir içten yanmalı motora sahip araba kullanmak ile aynı şey oluyor.

    Bana göre tüm bu saydıklarım bir yana / %100 hidrojen ile çalışan arabalar bir yana.. Ancak bu teknoloji ile arabalar çok ucuza gidiyor ve bu nedenle o arabaları uzun yıllar boyunca geliştirmez ve yaygınlaştırmazlar.


    Büyüklük odur ki hiç kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın, memleket için gerçek ülkü neyse onu görecek, o hedefe yürüyeceksin. Herkes senin aleyhinde bulunacaktır. Herkes seni yolundan çevirmeye çalışacaktır. İşte sen bunda karşı koyuşları yok eden olacaksın. Önüne sayılamayacak güçlükler yığacaklardır. Kendini büyük değil küçük, zayıf, araçsız, hiç sayarak, kimseden yardım gelmeyeceğine inanarak bu güçlükleri aşacaksın. Ondan sonra sana "büyüksün" derlerse, bunu diyenlere de güleceksin. Atatürk'ün Söylev ve Demeçleri, s. 112 - Zafer, zafer benimdir diyebilenindir. - Mustafa Kemal Atatürk 1881 - ∞
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    trooper bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    trooper bunu yazdı

    ...

    Edit:pistonu hareket ettiren kuvvet yanma reaksiyonunun kendisidir. Yanma sonucu açığa çıkan gazlar değil. Ortamı boğarsan reaksiyon gerçekleşmez

    Nasıl gaz'lar değil ya @@,)

    Hızla genişleyen, odanın duvarlarına ve birbirine itme uygulayan Gaz'ların olması gerekli, değil mi şimdi?

    hatta, bu olayın aniden değil de, böyle fitil'in yanması şeklinde gerçekleşmesi gerekmiyor mu?

    Setan veya Petan kavramları nedir?

    O zaman Sıkıltırılmış Gaz gönderelim. Ne diye yanmayla uğraşıyoruz. O reaksiyonu o odada gerçekleştirmek zorundayız.

    o da olur, yani normalde olması gereken o değil mi?

    Düşük hacim'de,  yoğun maddeyi, yanmayla beraber ortaya çıkan Sıcaklık ve Çok! !Tanecik(ve bunların hızları) vasıtasıyla, yanma odasının silindirik yanal yüzeyi ,subap'lar, piston üst yüzeyi arasındaki hacmin bu oluşturulan basınçla artırılması değil mi olay. 


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DoubleExpress
    DoubleExpress's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2020
    Erkek

    fazla düşünen adamların ömrü pek kısa oluyor.çok tehlikeli bir konu acmissin.valla öldürüyorlar.dediğin bi tutsa varya petrol ofislerinde benzin satanlar is yapamamaktan senin düşmanın olur.düşmanların çok olur

    mantık olarak düşündüğünde su buharı da buharda olsa molekül yapısı H2O dur. 2 mol  hidrojen birde bir mol oksijen içermektedir. Hidrojen yanıcıdır. Oksijen ise yakicidir.su buharını versen  yanma odasına dizel yakıt bujinin kizmasiyla ateşlenmiş olacak su buharı içerisindeki hidrojen molekulude  yanmis olacak ama bir sonuç alınmaz su buharı içerisindeki oksijen molekülü ise bu ateşlenmiş olanı söndüreceği için hic bir sonuç alınmaz.dizel yakıtların dibinde su tahliye delikleride  mevcut.oluşan su buharı damlamayla gitmesi için bu tahliye delikleri açılmış.

    su buharını suyun elektrolizi yöntemiyle moleküler yapısını ayirabilirsin.hidrojen gazi ile mazotu yanma odasında birlikte bujinin kizdirmasiyla ateşleyerek yanma odasinda oluşan yuksek derecede basincin  motorun piston itme gücünü biraz daha artiracagini dusundum

     

    DoubleExpress tarafından 25/Mar/20 00:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Atın Ölümü Arpadan Olsun
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Yav bir laf vardır..  ".. senin..  kadar benim şeytanskmişliğim  var " diye.. BU motorları icat eden elin gavuru düşünmemiş midir?

    Mühendislikte şu an içtenyanmalı ( can-ı gönülden ) iki tür motor var 

    1 Otto motor ( Benzinli )

    2 Diesel motor ( Motorinli )

     

    Diesel motorun yakıtının verimli çalışabilmesi için yüksek basınç gereklidir.. Basınçla beraber sıcaklık da artar ve piston üst noktaya gelirken ateşleme kendiliğinden oluşur.

    Bu motora benzin koyarsanız , piston üst noktaya gelmeden yanar ve fazla ters kuvvet oluşur ( krankı düz yöne çeviren kuvvet azalır çünkü erken yanmıştır ) hem verimden düşürür

    hem de yataklra zarar verir vs.

    Otto motora hadi bi şekilde Diesel yakıt verdiniz.. ( benim arkadaşın arabasına dingil pompacı mazot koymuştu :D bir hafta çıkmadı tamirden )

     Otto ( Benzini ) çevriminde sıkıştırma oranı Diesel motora göre çok düşüktür. Yakıt kendiliğinden tutuşma sıcaklığına gelmez / gelmesi de istenmez .kendiliğinden yanma eğilimini düzeltmek için eskiden kurşun katılırdı benzine .
    (Dünyanın anasını skmiştir bu kurşun  zaten. Bunu ispat eden bilim adamını yok etmeye bile çalışmıştı petrol tröstleri.. Belgesel Cozmos ta anlatılmıştı bu olay izleyin   . Dünyanın yaşını hesaplamaya çalışırken %0  kurşunsuz bir ortam gerekiyordu (radyo aktif elementler eninde sonunda Kurşuna dönüştüğü için )

    Bu yüzden buji yanma odasında  yeterli basınç ve sıcaklık oluşmadığı için mazot verimli yanmaz veya hiç yanmaz

    Tüm yakıtların yanmasından zaten iki ana ürün çıkar CO2 ve H2O ( su buharı )

     

    https://www.sekizsilindir.com/2016/07/sikistirma-orani-benzin-dizel-motor.html

    https://www.ceyrekmuhendis.com/otto-cevrimi-benzin-ve-dizel-cevrimi/

    https://www.slideshare.net/nac94/otto-ve-dizel

     

    Büdüt : Soruyu biraz yanlış anlamışım ama  son deiğime geliyoruz : HC tabanlı tüm yakıtlardan CO2 ve H2O çıkar

    Yanma hacmine su ayrıca gönderirsen hem güç hem verim düşer 

    ltcelik tarafından 27/Mar/20 23:39 tarihinde düzenlenmiştir

    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    ltcelik bunu yazdı

    Yav bir laf vardır..  ".. senin..  kadar benim şeytanskmişliğim  var " diye.. BU motorları icat eden elin gavuru düşünmemiş midir?

    Mühendislikte şu an içtenyanmalı ( can-ı gönülden ) iki tür motor var 

    1 Otto motor ( Benzinli )

    2 Diesel motor ( Motorinli )

     

    Diesel motorun yakıtının verimli çalışabilmesi için yüksek basınç gereklidir.. Basınçla beraber sıcaklık da artar ve piston üst noktaya gelirken ateşleme kendiliğinden oluşur.

    Bu motora benzin koyarsanız , piston üst noktaya gelmeden yanar ve fazla ters kuvvet oluşur ( krankı düz yöne çeviren kuvvet azalır çünkü erken yanmıştır ) hem verimden düşürür

    hem de yataklra zarar verir vs.

    Otto motora hadi bi şekilde Diesel yakıt verdiniz.. ( benim arkadaşın arabasına dingil pompacı mazot koymuştu :D bir hafta çıkmadı tamirden )

     Otto ( Benzini ) çevriminde sıkıştırma oranı Diesel motora göre çok düşüktür. Yakıt kendiliğinden tutuşma sıcaklığına gelmez / gelmesi de istenmez .kendiliğinden yanma eğilimini düzeltmek için eskiden kurşun katılırdı benzine .
    (Dünyanın anasını skmiştir bu kurşun  zaten. Bunu ispat eden bilim adamını yok etmeye bile çalışmıştı petrol tröstleri.. Belgesel Cozmos ta anlatılmıştı bu olay izleyin   . Dünyanın yaşını hesaplamaya çalışırken %0  kurşunsuz bir ortam gerekiyordu (radyo aktif elementler eninde sonunda Kurşuna dönüştüğü için )

    Bu yüzden buji yanma odasında  yeterli basınç ve sıcaklık oluşmadığı için mazot verimli yanmaz veya hiç yanmaz

    Tüm yakıtların yanmasından zaten iki ana ürün çıkar CO2 ve H2O ( su buharı )

     

    https://www.sekizsilindir.com/2016/07/sikistirma-orani-benzin-dizel-motor.html

    https://www.ceyrekmuhendis.com/otto-cevrimi-benzin-ve-dizel-cevrimi/

    https://www.slideshare.net/nac94/otto-ve-dizel

     

    Büdüt : Soruyu biraz yanlış anlamışım ama  son deiğime geliyoruz : HC tabanlı tüm yakıtlardan CO2 ve H2O çıkar

    Yanma hacmine su ayrıca gönderirsen hem güç hem verim düşer 

    Elin gavuru her şeyi düşünmüştür diye hareket etseydik yeni şeyler bulamazdık, korona nedeniyle bazı arkadaşlara ulaşamıyorum, benim düşüncem piston yatağının alt kısmında iyonize gönderilmiş suyu damlalaşmadan tutarken bir yandan dizeli patlatmak o patlamayla su buharının da genleşeceğini düşünüyorum. Oluru olmazı ayrı onu göreceğiz bir şey aklıma düşerse olmayacağı da varsa onu denemem simüle ettirmem görmem gerekiyor. Patlamalı yanmada yüksek bir ısı kaybı oluyor bir de o ısıyı soğutmak için soğutma sistemi kuruyoruz bunlara gerek olmayabilir de.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Dostum bunlar çok eski teknolojiler

    Senin dediğne gelirsek

    HC yani hidrokarbon yakıtlarda Hidrojen ve Karbon var , su zaten (suyun bileşenleri ) Hidrojen ve Oksijen olarak yanma odasına giriyor

    ve Hidrojen yanınca oluşan su ulaşabileceği en üksek hacme ulaşıyor patlayarak , yanarak..

    Sen ayrıca su verirsen  yanma  hacmine ,  hacme girecek yakıt miktarını azaltacaksın , verimini düşüreceksin  

    Su dediğin bir küldür yani..( yakıtın yandıktan sonraki hali ) külü yakarak enerji elde edemezsin.. Boş iş yani... 

    O profu da eşşekler kovalasın


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."