folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tahribat"A Erişim Engellendi



Tahribat"A Erişim Engellendi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunu telekomun engellediğine eminmisiniz? farklı bişiler var sanki. engelledilerse taa mınakoyim o ruhhastalarının - gerekçe fln gösterdilermi ?

    ayar oldukları içerği kaldırıp yeniden açılmasını sağlayabilirsiniz mesela .


    -----------------------------

    al bi gerizekalı daha işte... 


    -----------------------------
    muhahah :D

    ///______________
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    hacılar youtube yi açacak bi dns verin bakam hosts a yapıştıram.

    Aşk korkuya peçedir, korku da aşka perde, Allah"tan nasıl korkmaz, insan Onu sever de...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    kabus bunu yazdı:
    -----------------------------
    hacılar youtube yi açacak bi dns verin bakam hosts a yapıştıram.
    -----------------------------

    keşke konuyu okuysaydın. :|

    sayfa 11,

    208.117.236.70 youtube.com
    208.117.236.70 www.youtube.com

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    okuduk kardeşim tek tek okudum bütün sayfaları yazmadan önce.sen beni çömezlerle karıştırıyorsun sanırım.

    ama çalışmadı bende , yeni dns istemiştim.

     

    aa bak bu çalıştı demekki kaçırmışım. eyw.


    Aşk korkuya peçedir, korku da aşka perde, Allah"tan nasıl korkmaz, insan Onu sever de...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    2 gündür doğru düzgün tahribata giremiyodum ıp ayarlarını vista olduğu için yapamıyodum bugün yaptım ve rhatlıkla giriyorum saol herşey için rene

    ebedi devlet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    IroN-EaGLe bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yaf Bu YazıLarı OkuyabiLen Zaten Giriyordur Demek :) Ha Yok Ben ArgadaşLara SöLiyecem Diyecekseniz Bi Ton onLine Proxy Sitesi Var Ki Bende Ordan Giriyorum :) Lazım oLan Hidemyass Dot Kom Dan Girsin :)
    -----------------------------
    ne alaka hocam vtunnel yarım yamalak giriliyo

    belki girenlerin bazıları zar zor ve yavaş giriyodu  ben bu sıkıntıyı iki gün çektiğim için biliyom


    ebedi devlet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    hocam ne  ara  oldu bu  engellmee olayı  .hayır ben  hıc  rastlamadımda

    kontra bisiklet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    rene abü yapabilecegimiz bir şey var mıdır acaba beklemek zorundamıyız _?

    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    4.2.2.5 bu da kullanılabilir.

    NEDEN? (soru olarak)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Hosts dosyasına söylenenleri yapınca tüm sorun çözülüyor youtube dahil yanlız vista kullanıcısıysanız ve dosya yok hataları felan alıyosanız.
    not defterini sağ tık yapıp yönetici olarak çalıştıra tıklayın sonra hosts dosyasına glip aç diyip halledin.

    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
Toplam Hit: 24823 Toplam Mesaj: 198