folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder Tahribat.Com // En Salak Haberler 2007 Arşivi



Tahribat.Com // En Salak Haberler 2007 Arşivi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hMhM
    hMhM's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    çağlar'ı arama konusunda compü'nün yazdığı yorum daha komik. altına sıçırtıyor insanın :D

    kenarda köşede takılırım ben
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    sonuncuyu okuyp yere dştm amk oneydi bde şey dio hacker hackerı çekemez auahuauh

    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    son iki haber süper :d

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    2. haber güzel unum var yağım var şeker de var neden helva yapmıyorum tarzı olmuş :P

    Ordalar Allahıma ordalar, Gelin Gelinn ya akşam akşam bu yapılır mı yaa :)))) Süpersin compü hocam.. :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Super haberler var harbi arsivlik :D yazik cocuk arkadasini bulamadan gitmis :D:D

    I find your lack of faith disturbing.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    bu haberi silmeyenin poposunu skim - GLaDio

    :D yarılcam şimdi  


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    bu kadarcık mı :\

    Sen sana ayığ ol kendine keke.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    1 ve 4 diyorum abi başka da bişi demiyorum DÇ:D:D:D: zzhauhuahuaha

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Çağlar kimmiş öğrendiniz mi ? :)

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    LordVader bunu yazdı:
    -----------------------------
    Super haberler var harbi arsivlik :D yazik cocuk arkadasini bulamadan gitmis :D:D
    -----------------------------

    muhahahaha .)


    ///______________
Toplam Hit: 6309 Toplam Mesaj: 42