folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Tahribatın Piskopat Üyeleri Biraz Yardım (Sadece Piskopatlar)



Tahribatın Piskopat Üyeleri Biraz Yardım (Sadece Piskopatlar)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Kizim bu kadar naz yeter...Gülü sevdim dikeni battı seni sevdim götün kalktı


    zuhahahhaha
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    olum varya sen harbi psikopatsın. o sana söylediğim lafı ben söylemek isterdim ama yapamam helal olsun. keşke ters tepmeseydi.
    ben bişey sorcam kız seni seviyo mu??

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    kardeş naz yapıyor a.q. s*kicem a.q. beni sevmese o kadar yanına yaklaşamam bu laflarıda söylemem ama o benim sevmediğime inanıyor artık nerden duyduysa birisi söylediyse a.q.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Ama Beyler Yarın Bunu Demezsem İbneyim:
    "Kızım Seni Seviyorum...Eer Beni Sevmiyorsanda *mına Koyim, Seviyorsanda *mına Koyim!!!... "

    S*kerim Lan Artık Burama Kadar Geldi a.q. Daha Ne Yapim a.q.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    incelik
    incelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    abi bence sakin kesme kendini bende yiginla var onlardan her yerde basıma bela oluyor koca koca facalar aq

    en iyi yöntem bence oturdugu sıranın üstüne olabildigince kalın ve derin seni seviyorum ..... yaz bu işe yaradı:d
    ama okula 20 milyon vermiştim sıra icin ama acımadım walla hala o sıra duruyo:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Kardeş sana tek bir şey soylım al elıne megafonu hanı sınıflara gırmeden once mudur konuşma yapar cart curt sıraya gırılır bu sırada hademeden gızlıce anahtarı al çatıya çık soyle senı sevıyorum ulennn yettı gayrı bıtırdın benı de BUNU YAPMAK BİRAZ yurek ister bizim bı arkadaş yapmıştı piç olu piçti tam kabrak ayağı vardı çocukta Sonra çocuk 3gun uzaklaşma yemıştı ama sen en ıyısı soyle ıbınenın kızı yabenım sın ya benımsın bıraz ğayrı ayağı takıl soyle senın façan ınıdırım benım olmasan yap bak kızlar aptal olduğu için , sana gelecektır...

    CeLeKatireJeotuzbeş
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Mesaj CLK-J35 tarafindan 15 Mart 2006 (Çarşamba) tarihinde yazildi.
    Kardeş sana tek bir şey soylım al elıne megafonu hanı sınıflara gırmeden once mudur konuşma yapar cart curt sıraya gırılır bu sırada hademeden gızlıce anahtarı al çatıya çık soyle senı sevıyorum ulennn yettı gayrı bıtırdın benı de BUNU YAPMAK BİRAZ yurek ister bizim bı arkadaş yapmıştı piç olu piçti tam kabrak ayağı vardı çocukta Sonra çocuk 3gun uzaklaşma yemıştı ama sen en ıyısı soyle ıbınenın kızı yabenım sın ya benımsın bıraz ğayrı ayağı takıl soyle senın façan ınıdırım benım olmasan yap bak kızlar aptal olduğu için , sana gelecektır...
    --------------
    a.q. senin arkadaşta tam piskopat be karde$$$
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kith-Kanan
    Kith-Kanan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    bence hiiç uraşma boşveer sen naz yap birasda o sana gelmee kalksın a.q işinmi yok (işe yarıyoo cidden öneririm bak) deneyip denememk senin seçimin

    *667* Neighbour Of Satan Born To Lose, Live To Win...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    arkadaş okuduğun okulu , kaldığın yeri söyle tüm tahribat olarak aynı gün gelip şahitlik yapalım ( sadece senin psikopatlığın yetmiyorsa tahribattaki prkopatların hepsinin psikopatlığı bi işe yara heralde
    YETER ARTIK BU ADAM SENİN YÜZÜNDEN BEYNİMİZİ S.K....
    DİYELİM :))
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kith-Kanan
    Kith-Kanan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    en iisi buydu :)

    *667* Neighbour Of Satan Born To Lose, Live To Win...
Toplam Hit: 20199 Toplam Mesaj: 110