folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Tavsiye İstiyorum Çok İstiyorum Evet Evet İstiyorum



Tavsiye İstiyorum Çok İstiyorum Evet Evet İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    yuhahaahahaahha......  millet msn veriyo... süpersiniz ne diyim..


    valla bacım... kitap la olacak iş deil bu... sen  en iyisi basit bi bilgisyar kursuna git.. bu temel başlangıç için iyi olacaktır.. zaten kursta öğrendiklerini daha sonra geliştirirsin. kurs sana bilgisayar mantığını  öğretir....


    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hicbisey
    hicbisey's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı:



    Ya kizlar anlamaz bu islerden en cok word excell ve az biraz windows kullanirlar.


    sende once yemek yapmayi ogren ondan sonra word excell powerpoint fln kullanmai ogren zaten karizma yapman icin yeterlidir cogu kiz icin erisilmezdir bu kadar bilgisayar bilgisi.




    bunun cinsiyetle ne alakası var anlayamadım bu sitede bişey bilen(yada bildiğini sanan) kimseden daha az zeki değilim fazla bile olabilirim sadece bilgisayarla bi alakam olmadı pek... KIZLARTR ANLAMAZZ DERKEN NASI Bİ MANTIK KULLANDIĞINIDA HARBİ MERAK ETTİM..alala adama bak yaa

    boO0şver bırak dağınık kalsın...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hicbisey
    hicbisey's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.. döküman yada pratikle beraber öğrencez işte herkez bilerek doğduda bi benmi eksik kaldım ..adam resmen yemek yap demiş yaa ohaaa yani sayın seyirciler yaaÖlü

    boO0şver bırak dağınık kalsın...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı:



    Ya kizlar anlamaz bu islerden en cok word excell ve az biraz windows kullanirlar.


    sende once yemek yapmayi ogren ondan sonra word excell powerpoint fln kullanmai ogren zaten karizma yapman icin yeterlidir cogu kiz icin erisilmezdir bu kadar bilgisayar bilgisi.





    Yahu bari forumda söyleme :D

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hicbisey
    hicbisey's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    muhahaaaa espiri yapma çalışmaları hızla devam ediyo ama sorun şuki başarı sağlanamıyoşahan türevi insanlarBüyük Gülücük

    boO0şver bırak dağınık kalsın...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    hatun milleti bilgisayar işinden anlamaz kardeşim. onlar genelde bilgisayar işini yapacak keriz bi erkek bulurlar bu daha acı tabi. benim msn de szn@hotmail.com

    ftw
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı:



    Ya kizlar anlamaz bu islerden en cok word excell ve az biraz windows kullanirlar.


    sende once yemek yapmayi ogren ondan sonra word excell powerpoint fln kullanmai ogren zaten karizma yapman icin yeterlidir cogu kiz icin erisilmezdir bu kadar bilgisayar bilgisi.




    ehueheuhe kOptuuummm yaaaaff

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fizilal
    fizilal's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2003
    Erkek

    Bir çok şirketle çalıştım kaliteli diyorsan ciscoda bir hatun tanıdım bir de havelsanda... ikiside harbiden sağlam networkten anlıyordu...


    Kızların sosyal kodlar nedeniyle bilgisayara karşı yetenekleri köreliyor... Biz erkekler genellikle futbol vs ile yaratıcılığımızı ve kırsak bile yapılacağının kodları ile yetişirken kızlar bebekler ile gelecekte olacakları anne kodları ile büyüyor bu nedenle kırılanın düzeleceği yerine koruma anlayışı hakimdir... Çocuğun okulunun kırılmamasını sağlamak başarıdır...


    Bunlara rağmen bu kodları kırabilen kızlara saygım sonsuz ama sayısıda çok az....


    Herkes hoş bir seda duymak ister...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitNickKevin
    MitNickKevin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek
    hicbisey bunu yazdı:


    HolyOne bunu yazdı:


    Ya kizlar anlamaz bu islerden en cok word excell ve az biraz windows kullanirlar.

    sende once yemek yapmayi ogren ondan sonra word excell powerpoint fln kullanmai ogren zaten karizma yapman icin yeterlidir cogu kiz icin erisilmezdir bu kadar bilgisayar bilgisi.



    bunun cinsiyetle ne alakası var anlayamadım bu sitede bişey bilen(yada bildiğini sanan) kimseden daha az zeki değilim fazla bile olabilirim sadece bilgisayarla bi alakam olmadı pek... KIZLARTR ANLAMAZZ DERKEN NASI Bİ MANTIK KULLANDIĞINIDA HARBİ MERAK ETTİM..alala adama bak yaa





    yürü bee rıza baba pardon rıza abla kim tutar seni :)


    erkek olmama rağmen sonuna kadar destekliyorum...


    Bilgi ceza, Bilgi suç ve Taşımak ağır. Unutmak ise öğrenmekten daha çok zaman alır...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Ya tamam sizi anlıyorum, eşitlikcisiniz güzel, saygı duyuyorum, fakat bir an olsun ütopya dünyanızdan çıkıp gercek dünyaya döner cevrenizdeki insanlari gozden gecirirseniz cok kolay anlarsınız ne demek istediğimi.


    Fizilal kardesimin kucuklu buyuklu bircok sirkete girip cikmislii vardir, bu networkden süper anlayan kisi erkek olsaydı adını bile hatirlamicaina bahse girerim:) çünkü erkeklerin bu tip seylerde basarili olmaları kadınlara göre cok daha alışıldık birşeydir. Ha bilgisayardan çok ii anlian kizlar bende tanıdım ama iyi anlayan erkeklere oranlarsak 1/500 gibi bir sayı çıkar heralde, olay bu kız milletinin yaradılışına ters bi kere...


    hiçbişey bacım sen alınma sana garezim oldugundan degil yani


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
Toplam Hit: 2845 Toplam Mesaj: 27