folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayarla İlgili Diğer Konular
linefolder [Tavsiye] Tablet PC Mi? Netbook Mu?



[Tavsiye] Tablet PC Mi? Netbook Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Amatör kullanıcı için sizce hangisi daha iyi olur? Sosyal ağlar, film, basit oyunlar için kullanılacak.


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    abi uçak mı araba mı gibi bişi olmuş bu ?  ikiside seni bi yerden bi yere götürür. 

    az daha ayrıntı ver.. herkes netbook yazsın git onu al. budur yani.


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Kesinlikle tablet, netbookla uğraşmana değmez.


    Ehl-i Byte
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    abi uçak mı araba mı gibi bişi olmuş bu ?  ikiside seni bi yerden bi yere götürür. 

    az daha ayrıntı ver.. herkes netbook yazsın git onu al. budur yani.

    Hocam kullanım alanını belirttim, verimlilik açısından sordum. Malum tabletler anroid netbook windows, bana kalsa netbook alırım ama tabletleri de hiç inceleme fırsatım olmadı.


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    tablet kullanan varsa 300-500 TL arası marka önerisi de alabilirim.. Yazmıştım amatör kullanıcı için olacak, öyle aman aman birşey olmasa da olur ama tutunca elimde de kalsın istemem.


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    elcondor bunu yazdı

    tablet kullanan varsa 300-500 TL arası marka önerisi de alabilirim.. Yazmıştım amatör kullanıcı için olacak, öyle aman aman birşey olmasa da olur ama tutunca elimde de kalsın istemem.

     O fiyata alınan tabletden pek hayır gelmez bence 


    İyi ki varsın Eren.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    elcondor bunu yazdı

    tablet kullanan varsa 300-500 TL arası marka önerisi de alabilirim.. Yazmıştım amatör kullanıcı için olacak, öyle aman aman birşey olmasa da olur ama tutunca elimde de kalsın istemem.

     O fiyata alınan tabletden pek hayır gelmez bence 

    aslında piyasada çok marka var ama hiç kullanmadım ve performansını da bilemiyorum.


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    hocam o fiyada çin den getirebilirsin anca tr de o afiyata anca hesap makinesi alınır malesef

    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    elcondor bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    elcondor bunu yazdı

    tablet kullanan varsa 300-500 TL arası marka önerisi de alabilirim.. Yazmıştım amatör kullanıcı için olacak, öyle aman aman birşey olmasa da olur ama tutunca elimde de kalsın istemem.

     O fiyata alınan tabletden pek hayır gelmez bence 

    aslında piyasada çok marka var ama hiç kullanmadım ve performansını da bilemiyorum.

    300-500 liraya yazdığın kullanım alanlarında çok rahat kullanabileceğin tabletler var ben olsam 350 lira civarında çok sağlam iş görecek bi tablet alırdım ama bu fiyata alınamayacağını söyleyen arkadaşlar için bi tablet göstereyim 350 liralık piranhaya falan sağlam değil derler çünkü , ahada buyrun markaysa marka kaliteyse kalite ; http://www.ucuzu.com/tablet-pc-c4793/samsung/p3110-galaxy-tab-2-p130133079/?gclid=CL7Pmp7gibUCFcpZ3god81MAdg geçen gün bimekste mi teknosada mı ne 450 liraya gördüm bu tableti 

     

    ekleme:hatta buyur ben bunu kullanıyorum http://www.bimeks.com.tr/urun/125278/onyo-powerpad-7--tablet-pc-beyaz.aspx gir bak bu tabletin özelliklerine ve fiyatına angry birds , fruit ninja , bide neydi o maymunlardan kaçıyorsun ya o oyun bunlarda gram kasmadı sorun çıkarmadı basit oyunlar demişsin sende zaten onun dışında dizimagten dizi izliyorum 1080p videolarda sıkıntı çıkarmıyor facebook neyin her türlü şeysi var sıkıntısız takılıyorum her yere dokunmatiği fiyatına göre çok iyi hatta fiyatını bırak dokunmatiği gerçekten iyi yani aslında amatör kullanıcı için bu fiyatta bi tablet gayet uygun lakin bi samsungla bi ipadle kıyaslanmaz tabi yinede tablet alacaksan heleki 7 inç düşünüyorsan maksimum vereceğin para 250-270 lira olacaktır

    Lotus tarafından 28/Oca/13 02:12 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Lotus bunu yazdı
    elcondor bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    elcondor bunu yazdı

    tablet kullanan varsa 300-500 TL arası marka önerisi de alabilirim.. Yazmıştım amatör kullanıcı için olacak, öyle aman aman birşey olmasa da olur ama tutunca elimde de kalsın istemem.

     O fiyata alınan tabletden pek hayır gelmez bence 

    aslında piyasada çok marka var ama hiç kullanmadım ve performansını da bilemiyorum.

    300-500 liraya yazdığın kullanım alanlarında çok rahat kullanabileceğin tabletler var ben olsam 350 lira civarında çok sağlam iş görecek bi tablet alırdım ama bu fiyata alınamayacağını söyleyen arkadaşlar için bi tablet göstereyim 350 liralık piranhaya falan sağlam değil derler çünkü , ahada buyrun markaysa marka kaliteyse kalite ; http://www.ucuzu.com/tablet-pc-c4793/samsung/p3110-galaxy-tab-2-p130133079/?gclid=CL7Pmp7gibUCFcpZ3god81MAdg geçen gün bimekste mi teknosada mı ne 450 liraya gördüm bu tableti 

    bu olabilir.Tablet diyince benim kafam direk Apple tablete gitti.


    İyi ki varsın Eren.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    ne tableti la ne diyosunuz ? haci tamam amator kullanicida isletim sistemi ot bok diyede bisi var. fulm gorsellik su bu birazda islem dersen git en kotu pc yi al ama pc olsun.
Toplam Hit: 1072 Toplam Mesaj: 14