folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tayyip Erdoğan Dershaneleri Kapatabilir Mi?



Tayyip Erdoğan Dershaneleri Kapatabilir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    dershane sermayesi nerdeyse ülke ekonomisine yaklaşcak bunları kapatmak onbinlerde işsiz öğretmen demek

    +fetonun gelirni kuratmak demek olur buda imkansız..iman gücüyle ayaklanma cıkarırlar :)


    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Kaldıramaz.
    Fetocularda öyle kolay kolay özel okul açamaz ,açsalar bile eski rabeti görmezler.
    Özel okulla dershane bir değildir,dershaneye maddi durumu kötü çiftçi çocukları,işçi memur çocukları da gidiyor.Özel okula verilen parayla dershaneye verilen para bir değil zaten.
    Özel okul açtığın vakit elindeki potansiyelin %75ini kaçırman demek,hatta daha fazlasını.
    Kaldı ki özel koul açtığın vakit dershanedeki kadar rahat olamazsın,daha sıkı denetlenirsin hoş başımızdaki yobazlar onları ne kadar denetliyor o da ayrı mesele ya.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    bana kalırsa kaldırabilirler..nasıl olur bu? fem grubu engel olur diyorsunuz..şöyle ki ; aslında onların da işine gelecek bir

    formül bulunarak kapatabilir.Fem grubunun hemen her ilde-ilçede dershanelerinin binaları var..Dershane olayını kaldırıp

     -sadece kendine ait binası olan dershaneleri- kolej tarzı özel okullara çevirerek ortadaki öğretmeni istihtam

    edebilirler.böylelikle  fem grubunun işine yarayacak şekilde hemde küçük dershaneleri sindirecek biçimde yeni bir kanun

    çıkarırlar. . ve bunu "devrim" niteliğinde piyasaya sürerler..


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cankus
    Cankus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2008
    Erkek

    b.k kapatır

    kapatsın bakalım feto napıyo onu...valla burnuna sokar

    abiler nası yetişio anasını satayım

    dersaneleri olmasa nası kadrolaşcaklar


    cmkra
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek

    tabakhaneden b*k mu kapatıyo kolay mı öle..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    ttnet1 tayyip2

     

    2sinide cok buyuk guzellikler yapıcam ^^


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    fetonun dersaneler haricinde hepsini kapatır böylece  cemaat para kazanır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Homo
    Zaten bu angut tayyip fettullah Gülenin abileri sayesinde seçimde kazanıyo.Kaç milyon insan bi kapasa yıkar geçerler axq

    Madem bu dünyanın hem başı hem sonu hiç,Bu iki hiç arasında varlık olur mu hiç
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    kapatmassa adam değil:@

    NEDEN? (soru olarak)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boyfromsmyrna
    boyfromsmyrna's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    hah dershaneleri kapatın direkt olarak sonra öğrencilerden başarı bekleyin nah beklersiniz bizim okulda bir geometri öğretmeni war hiç kimse o adamı istemiyor okul müdürtü bile mecburiyetten veriyoruz diyor adam da hiç bişi bilmediğinin farkında deyim yerindeyse beleş maaş alıyor ee o hocanın öğrencileri ile iyi bi geometri öğretmeni karşılaştırılamaz bile dershaneleri kapatacaklarına temelsiz iş yapmasınlar önce öğretmenlere adam akıllı eğitim versinler

    hatta çok güzel bi örneğim war dershanedeki matematik öğretmenimden okul çıkışı etüt haricinde beni matematik çalıştırmasını rica etmiştim o sırada bana 2 geometri bir matematik sorusu verdi al bak bunu hiç bir milli eğitim hocaı bilemez dedi hem geometrici hem de matematikçi çözemedi soruları...

    ha ne okuldaki bütün öğretmenleri küçümsüyorum ne de dershanelerin açık kalmasını uygun buluyorum önce öğretmenleri daha iyi eğitimle eğitip daha sonra dershanelerin kapatılmasını uygun buluyorum böyle temelsiz iş yaptıklarında bir yeri yamarken diğer yeri patlatıyorlar...


    bu gün biri bana 67. yorumumu yapçak.... :p çok klasik adamım.. kalsın böle.. en az bi yıldır bu deişmedi:).. yapıver sende şu yorumu:p..
Toplam Hit: 4855 Toplam Mesaj: 42