folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder TBT-İstanbul Bulu$Ması -12.04.2009



TBT-İstanbul Bulu$Ması -12.04.2009

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corelsnake
    corelsnake's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------
    ExcaliburTBT bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi ne oturcaz ne gezecez yıkacaz dağıtacaz |: dalağımız şişene kadar gülecez nasıl gençliksiniz annamıorm ben gençken böle deildim nasıl gençsiniz annamıorm |:
    -----------------------------
    Ben gelirsem ki gelicem büyük ihtimalle, önce güçlühan seni sonra birolu dövecem :/
    -----------------------------
    Reis exca yı bana bırak gelirsem ( ki büyük ihtimal gelicem) gani ganide yemekden sonra ben onu o köşeye uzatıcam sonrasında tarih tekerrür edicek Reis o keyfi bana bırak lütfen üstadım

    Önümden Yürüme Seni İzlemeye Bilirim, Arkamdan Yürüme Sana Yol Gösteremeye Bilirim, Yanımda Yürü ve Dostum Ol...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corelsnake
    corelsnake's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek
    Tyler_Dayi bunu yazdı:
    -----------------------------
    bunların hepsi aynı bok, sizinle ne oturulur ne gezilir arkadaş :D :D
    -----------------------------
    bizedemi dayı bu çıkışın

    Önümden Yürüme Seni İzlemeye Bilirim, Arkamdan Yürüme Sana Yol Gösteremeye Bilirim, Yanımda Yürü ve Dostum Ol...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corelsnake
    corelsnake's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    ExcaliburTBT bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi ne oturcaz ne gezecez yıkacaz dağıtacaz |: dalağımız şişene kadar gülecez nasıl gençliksiniz annamıorm ben gençken böle deildim nasıl gençsiniz annamıorm |:
    -----------------------------
    Exca yıkmak dağıtmak yok baboş valla Reisin Dayının elinden almam hatta bilakis yardım dahi ederim uyarmadı deme

    Bi Doğru dur olum yaaa elipsel hareket etme :P


    Önümden Yürüme Seni İzlemeye Bilirim, Arkamdan Yürüme Sana Yol Gösteremeye Bilirim, Yanımda Yürü ve Dostum Ol...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corelsnake
    corelsnake's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Demodor bunu yazdı:
    -----------------------------
    seni unuturmuyuz hiç ajan ne zaman bitiyo askerlik özledik seni
    -----------------------------
    abi şafak 228 (: ama haziran sonuna doğru izne geliyorum. o zaman bi buluşma yaparız. bende seni ve sizleri özledim tbt müridleri...

    -----------------------------
    ajanım sne gel burada poyrazlar gölü civarında yapıcaz aslan parçası

    Önümden Yürüme Seni İzlemeye Bilirim, Arkamdan Yürüme Sana Yol Gösteremeye Bilirim, Yanımda Yürü ve Dostum Ol...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    aha belli oluyor yavaş yavaş buluşma tarihleri :)

    Boş İşler Uzmanı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    34 etti helal olsun inşallah herkez gelebilir :)

    Boş İşler Uzmanı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek
    la bulu$ma saatini sabahın erken saatlerine alın fantazi olsun :D

    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    corelsnake bunu yazdı:
    -----------------------------
    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------
    ExcaliburTBT bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi ne oturcaz ne gezecez yıkacaz dağıtacaz |: dalağımız şişene kadar gülecez nasıl gençliksiniz annamıorm ben gençken böle deildim nasıl gençsiniz annamıorm |:
    -----------------------------
    Ben gelirsem ki gelicem büyük ihtimalle, önce güçlühan seni sonra birolu dövecem :/
    -----------------------------
    Reis exca yı bana bırak gelirsem ( ki büyük ihtimal gelicem) gani ganide yemekden sonra ben onu o köşeye uzatıcam sonrasında tarih tekerrür edicek Reis o keyfi bana bırak lütfen üstadım

    -----------------------------

    Ayıp ettin kardeşim, sen döv, ardından ben cilalarım :)


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    CaNNi bunu yazdı:
    -----------------------------
    la bulu$ma saatini sabahın erken saatlerine alın fantazi olsun :D
    -----------------------------
    sabah erken saatte buluşma noktasında tek başına kalınca görürsün fantaziyi :)

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    mümkünse beni dövme işine falan bulasmayın bak bela olurum aloo ben adamı varyaa :D

    sdfsdfsd 

    emircim sen yapmazsn bana yaa kıyamazsn :P 


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
Toplam Hit: 76638 Toplam Mesaj: 449