folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Teknik Servis Hakkında Yapabileceğim



Teknik Servis Hakkında Yapabileceğim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CooLSTuFF
    CooLSTuFF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek

    12.12.2020 tarihinde Konyada Marketten Casio G-701D-7AVDR saat satın aldım,aldıktan 3 ay sonra arıza yaptı servise gönderdim.Servisden gelen cevap saat'in yedek parça vs üretimi yok diye saatin değişimi için yapabileceğim birşey varmı garanti belgesi ve alışveriş fişi elimde. 


    Boş insan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    engin01288
    engin01288's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2015
    Erkek

    Zaten garantide olan bir şeyi onarmak zorunda. Yoksa yenisini verecek. Hakem heyetine başvurun

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Türkiye'de eğer bir ürünü satan satıcı o ürünün yedek parçasını 5 sene boyunca sunabilmesi gerekiyor. Garantinin bitmesi bu kuralı etkilemiyor müşteri parasını verip tamir ettirebilmeli. Eğer bu kural yerine getirilmiyorsa garanti süresinin olup olmadığına bakılmaksızın sıfırıyla değişim veya muadil ürün verilir. Muadil yoksa üst modeli ücretsiz olarak verilir.

    Servisten bu dediklerinizi yazılı olarak bana belirtin altına kaşe ve imzanızı atın deyip belgeni al sonrasında pdf haline getirip e-devletten tüketici hakem heyetine başvur.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hypnot1c
    hypnot1c's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2008
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Türkiye'de eğer bir ürünü satan satıcı o ürünün yedek parçasını 5 sene boyunca sunabilmesi gerekiyor. Garantinin bitmesi bu kuralı etkilemiyor müşteri parasını verip tamir ettirebilmeli. Eğer bu kural yerine getirilmiyorsa garanti süresinin olup olmadığına bakılmaksızın sıfırıyla değişim veya muadil ürün verilir. Muadil yoksa üst modeli ücretsiz olarak verilir.

    Servisten bu dediklerinizi yazılı olarak bana belirtin altına kaşe ve imzanızı atın deyip belgeni al sonrasında pdf haline getirip e-devletten tüketici hakem heyetine başvur.

    Peki, pandemi sürecinde de bu durum böyle mi ? sebep olarak bunu belirtebilir mi ? 


    Nerde o eski minecraftçılar. Unutulmadın X3uqM4 - Tahribatın yanlışlıkla banlanmış en bahtsız müridi. Böyle bir şans nasıl olabilir ? Banlanmış bir üyenin login olmaya çalıştığındaki IP sini sen kalk 1 gün sonra tahribata girerken nasıl denk geldiyse onun IP siyle gir. Bunu bir admin görsün fark etsin ve AB ban ı al şaka gibi :|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CooLSTuFF
    CooLSTuFF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Türkiye'de eğer bir ürünü satan satıcı o ürünün yedek parçasını 5 sene boyunca sunabilmesi gerekiyor. Garantinin bitmesi bu kuralı etkilemiyor müşteri parasını verip tamir ettirebilmeli. Eğer bu kural yerine getirilmiyorsa garanti süresinin olup olmadığına bakılmaksızın sıfırıyla değişim veya muadil ürün verilir. Muadil yoksa üst modeli ücretsiz olarak verilir.

    Servisten bu dediklerinizi yazılı olarak bana belirtin altına kaşe ve imzanızı atın deyip belgeni al sonrasında pdf haline getirip e-devletten tüketici hakem heyetine başvur.

    teknik servis bölümlerine bu açıklamayı yazmışlar yedek parça yok diye saatin diyo 2004'te ürelimiş diyo amına koyayım nerden bilecem ben ne zaman oldugunu


    Boş insan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    hypnot1c bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Türkiye'de eğer bir ürünü satan satıcı o ürünün yedek parçasını 5 sene boyunca sunabilmesi gerekiyor. Garantinin bitmesi bu kuralı etkilemiyor müşteri parasını verip tamir ettirebilmeli. Eğer bu kural yerine getirilmiyorsa garanti süresinin olup olmadığına bakılmaksızın sıfırıyla değişim veya muadil ürün verilir. Muadil yoksa üst modeli ücretsiz olarak verilir.

    Servisten bu dediklerinizi yazılı olarak bana belirtin altına kaşe ve imzanızı atın deyip belgeni al sonrasında pdf haline getirip e-devletten tüketici hakem heyetine başvur.

    Peki, pandemi sürecinde de bu durum böyle mi ? sebep olarak bunu belirtebilir mi ? 

    pandemi mandemi bağlamaz döşe gitsin

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Pandemi süreci hakkında bilgim yok ama bir etkisinin olmaması lazım.

    Peki senin aldığın yerden bir fiş, fatura vs var mı elinde ?


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    engin01288
    engin01288's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2015
    Erkek

    Pandemi yasal süreyi etkilemez.

    20 iş günü ve 5 yıl destek süresi var.

    Bu arada garanti belgenize basım tarihi var ise ona bakınız. Ne zaman üretilmiş o zaman anlayabilirsiniz.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hypnot1c
    hypnot1c's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2008
    Erkek

    http://tuketiciakademisi.gov.tr/tr-tr/ogrenmek-istiyorum/6502-sayili-tuketicinin-korunmasi-hakkinda-kanun#b42afc4bfb5fe5e3ced381bb755eee2f

    5.Sayfa, ayıplı mal ve hizmetler, 1.soru ve 4.soru

    ------

    https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=19783&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5

    SATIŞ SONRASI HİZMETLER YÖNETMELİĞİ'ne göre, ürünün satışından itabaren 5 yıl boyunca firma tarafından ücretli veya ücretsiz servis desteği verilmesi zorunludur. Linkteki tabloda saat diye aratırsan 5 yıl olduğu görülüyor.

    Ayrıca;

    Tüketici Kanunlarına göre garanti kapsamı içersinde 20 iş günü içersinde onarım yapılamıyor ya da tedarik edilemiyorsa "seçimlilik hakkı" sende olacaktır. Aynı ürünü talep edebilir, para iadesi istenilebilir, Ürün artık üretilmiyorsa eş değer veya daha üst modelleri talep edebilirsin. 

    Madde 11'i inceliyebilirsin.

     

    @CooLSTuFF Benim anlamadığım durum ise yedek parça üretiminin olmadığını paylaşabilirler ama sana ne dediler ? Değişim, iade yapamayız diye söylenip işi yokuşa mı sürüyorlar ? Ürün üretilmiyorsa aynı ürünü bulamazsın zaten. Aynı özelliklere sahip farklı bir model ya da üst model talep edilebilir.

     


    Nerde o eski minecraftçılar. Unutulmadın X3uqM4 - Tahribatın yanlışlıkla banlanmış en bahtsız müridi. Böyle bir şans nasıl olabilir ? Banlanmış bir üyenin login olmaya çalıştığındaki IP sini sen kalk 1 gün sonra tahribata girerken nasıl denk geldiyse onun IP siyle gir. Bunu bir admin görsün fark etsin ve AB ban ı al şaka gibi :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    parçası yoksa para iadesi yada bir üstü ile değişir

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CooLSTuFF
    CooLSTuFF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek
    engin01288 bunu yazdı

    Pandemi yasal süreyi etkilemez.

    20 iş günü ve 5 yıl destek süresi var.

    Bu arada garanti belgenize basım tarihi var ise ona bakınız. Ne zaman üretilmiş o zaman anlayabilirsiniz.

    başka bi ürünün garanti belgesi üzerine bu saatin modeli yazıldı. ama satıcının kaşe imzası var 2004 diyo da o kadar eski olacağını düşünmüyorum bakalım.


    Boş insan
Toplam Hit: 1454 Toplam Mesaj: 20
#saat