Teknosa Görüşmeye Çağırdı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Ben radyo tv sinema bölümü öğrencisiyim foto. makinesi alıcam bu ne model ne kadar diyorum. bana, bu objektif, bunu çıkarıp baska objektif takabilirsin diyor. lan iyide ben sana bu nedir diyemi sordum ne kadar diye sordum ayrıca onun objektif oldugunu bırak da senden iyi bileyim bu işin okulunu okuyoruz artistliğin kime ?

     


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    @Ephesus

    Hocam işi kapsam o işler kolay ;)

    @MeTiN_7

    hocam senın dedıgın gıbıyse benım ıcın daha ıyı cunku suan hemen o ıse gıremem sıkıntılar var uzatsınlar daha guzel olur pekı o dedıgın otel egıtımını gorusmeden ne kadar sonra yaptılar sna ?

    @Silent_King

    valla hocam sanırım cok konusanları ıkna yetenegı yuksek kısılerı alıyorlar o yzden bu gıbı durumlar ortaya cıkıyor kotu bı durum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    teknosa bimeks vodafone avea turkcell gold metro kipa vb.

     

    küçük bir kesim akıllı çalışanlar hariç (teknoloji tutkunu çalışanlar onlar üstüne alınmasın ) 

    Hiç biri işini iyi düzeyde bilmiyor. Adama ben öğretiyorum resmen hatta şaşırıp bu böylemiymiş diye bakanlar oluyor.  Vatanda yada Diğer büyük mazalarda bilgili çalışana raslama ihtimaliniz daha büyük. Eğer sabit bir yerde olsaydım bende okurken çalışmayı isterdim eminim ki bir çoğunu geçerim torpil meselesi yoksa. Okuyoruz para yetmiyor doğal olarak bilişim sektöründe iş en azından keyif verir.

     

    Bu arz talep biraz. Tüketici de bilinçli değil ki zaten , adam o an işini görsün diye bir kamera veya cep telefonu birşey almaya gidiyor diyor ki atıyorum boyutu küçük olsun adam diyor bu her işinizi görür vs vs. Ben bir ürün alacaksam (almayı planlasam bile) 100 defa internetten araştırıyorum. Alabiliyorsam daha ucuz olduğu için internetten sipariş veriyorum vs. Yani bir daha düşündüm haklılar eli yüzü düzgün olsun gerisini koyver.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    Satış elemanı yada danışmanı denilen adamların yaptığı iş YOK denecek kadardır!

    Elbette 1000 de 1 olasda aldıgı paranın hakkını veren elbet vardır ama diger 999 kişi yattıgı yerden para alıyor...

     

    İş mevzusuna gelince...Hocam bu tarz görüşmelerde bir arkadasın dedigi gibi TİPE bakıyorlar ilk,ardından konuşmana ve aksanına bakarlar.Eğer hoşlarına gidersen bi kaç güne kadar tekrar haber verirler.

    Ama görüştügün odanın kapısından çıkarken "biz sizi haberdar edicez" derlerse lakin,ümidini bu işten kes.Seni asla aramazlar!

    işe anında kabul edilme şansın yok hocam,sonra kayaya toslamış gibi hissetme kendini ama git görüş.İnşallah hayırlısıyla başlarsın işine hocam.


    Kopan Herşey Baglanılır Ama Unutma Baglanılan Yerde Düğüm Kalır...(!) / Kesilen Ağaçlar Gibiyim,Budandıkça Güçlenirim...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Bak hocam bi dönem sıkışıktım ve başvurdum. Geçici olarak düşünüyordum çünkü 30 yaşımda hala teknosada satış danışmanı olarak kalmak istemiyodum.

    Ben gittim bi seminer gibi bişeye aldılar. Orda bilgi veriyolar işte. Yıllarla orantılı müdür bile olabilirsiniz vs. diye. 

    Sonra mülakata aldılar. Adam orda işe başladığın andan itibaren 6 ay bizimlesin hiçbiryere gidemezsin dedi. Taahüt veriyomuşsun.

    Çarşamba gene gel seni işe alalım dedi. Tamam dedim. Gitmedim. 

    1 hafta sonra Teknosa'dan hoperlor almaya gittim elemana sordum prim olayını. Konuşmak yasakmış ama nasıl bozulduysa adam 3 ay oldu daha prim mrim görmedim dedi. Çıkamıyorum da dedi 6 ay mevzusu yüzünden. Sonra iyi ki gitmemişim dedim.

    Bunlar önemli göz önünde bulundur.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    şöyle bi örnek verebilirim,

    Ordu'nun ilçesi Ünye'deki Teknosa'da satış elemanı olarak çalışanlardan 2 tanesi bundan önce mavi jeans'de satış elemanı olarak çalışıyorlardı.

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    kendinden emin ol abicim. ÖYle ne iş olsa yaparım ayağına girme. Geçrekten bildiğin ve öçğrenmek istediğin konuları düşün.

    Ben bu bu konuları biliyorum, ve bu konularla ilgilenmek istiyorum şeklinde gir. Yoksa olmaz.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    5 dakka bekleme koş git hocam böyle fırsatı bulamazsın daha :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    inş girersin mürit.iyi olur.

    beni de vatan Comp. a çağırmışlardı.

    -Hatun: Ne okuyon

    -Ben  : Sınıf öğrt.

    -H: nerde İkamet ediyon

    -B: izmir

    -H: E işe başlasan okul durumu ne olcak ? (olay ankarada geçiyor )

    -B: Okul önemli değil önemli olan buraya girmek.Paraya ihtiyacım var.teknolojiyi severim. hem zaten burda işe başlasam okulum var zırt pırt der izmire göndertirim kendimi sen raad ol tatlım.

    -H: Tşkler iyi günler biz seni ararız.

    -B: Güzelim aramıcağınızı biliyom.yalan söyleme gözlerinden belli.hadi eyw.

                         (*Dialog TBTceye indirgenmiştir.)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    emnimax bunu yazdı:
    -----------------------------

    s.a sayın muridler murideler,

    dün teknosa halkla ilişkilerden aradılar

    yaşadığım şehirdeki  mağazalarına satış danışmanı arıyolarmış gelin görüşelim dediler.

    bende tmm saatinde(bu gün için) orda olurum dedım, şimdi bunlar neyapacaklar orda bana sorumu sualmı sınavmı bılgımemı bakıcaklar?

    daha once gorusmeye gıden arkadas varsa yazarsa buraya yorumunu memnun olurum :) teşekkürler

     


    -----------------------------

    eski teknosa calısanıyım hocam. istanbulda yeni sahrada merkez ofisleri var teknosa akademi diye gecer orada egitime alıyolar egitim boyunca yemek özel saglık sigortası yol parası ist içi. ist dışı otel konaklaması falan saglıyolar benim zamanımda 1 aydı egitim süresi simdi 2 hafta olmus diyolar. tv cep tel lcd laptop temel bilgileri veriyolar hocam sonra 1 hafta da magaza egitiminin ardından iş bası yapıyosun. eskisi gibi para vermiyo cok güzel paralar kazanmıstım ;) ama simdi prim sistemi degisti hocam referans yazabilirsin ;) teknosa sicil numaram simdiki müdürlerden bile daha da eski :D simdikiler 5000 lerde benim 3000 :D eskisiyiz o yolun ;)


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
Toplam Hit: 4534 Toplam Mesaj: 36