folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Teknosa"Dan Crea Marka Pc Aldım,İlk Gün Bozuldu?



Teknosa"Dan Crea Marka Pc Aldım,İlk Gün Bozuldu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thonguch371
    thonguch371's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    seninki yine iyi. ben teknosa'dan epson yazıcı aldım, daha hiç çalışmadı amk

    Karizmatik metin editörünü kullanmak istemiyorum, ben zaten yeterince karizmatiğim ;))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_COMMANDO
    the_COMMANDO's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    bende telefon aldım nokıa ve aldıktan 1 ay kadar sonra telefonun satış fiyatını 3te 1 oranında indirdiler
    indirim yaklasık olarak 120 ytl
    zoruma gitti a.q. kazıklanmış hissine kapıldım
    thonguch371 harbi yazıcı hiç çalışmadımı


    saygılar

    Dalımızı Kıranın Ormanına DÖK BENZİNİ YAK HEPSİNİ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ii ya diretmediklerine sewindim zaten çou firma yapmaz ( yapan larıda yok değil ) ama hukukçu olman büyük gaf oldu benim için yaa :D

    tahribat.com a can feda
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LosTSouL
    LosTSouL's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2006
    Erkek
    the_commando kardes aynısı bana oldu.ondan kınım var zaten teknosa ya da yıne bisi demieyim hadi:D

    Not: bi daha da bişi almam zaten:)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zombi
    Zombi's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    ben de teknosadan kulaklık aldım valla evi inletiyo =))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    Tahribat tekrar açıldıktan sonra yazmak nasip oldu...Yeni gelen pc gayet iyi durumda,hiç bi sorun yok,yazan arkadaşlara teşekkürler...

    Amaaaa gene de aklımızda bulunsun bu Teknosa da çalışanları 2 haftalık "nasıl müşteri delirtilir" konulu oryantasyon verdiklerine eminim...

    Gerçekten bu kadar MAL olunamaz : )

    Çekil,Önümden Çekil...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    teknosanın götünü babilin o meşhur bahcelerinde sikeyim ne aldıysam bozuldu en son mp3 playerim bozuldu gittim kutusunu getirin dedi sikerim lan sizinlemi uğraşacam diyip kırdım orda :D

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    İnternette teknosa zedeler birliği gibi bi yerde okuduydum..adam webcam alıyor eve götürüp takıyor lakin bozuk.Geri vermek için teknosaya gidiyor,ordaki görevli şöyle diyor "beyfendi paketi açmışsınız artık" adam da "sen paketi açmadan bozuk olmadığını anla ben sana .ötümü vericem" diyo..

    Kesinlikle bi süzmelik var

    Çekil,Önümden Çekil...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    joystick aldım evde geldim driverini kurdum çalışmadı anasını şeyedeyim dedim götürdüm adam taktı hp makinaya çalştı sp1 istiyormuş dedi oldu dedim işim gücüm yok sp1 kuracam bir joystick için evt beyfendi kurmalısınız dedi. sikerim verin lan parami dedim sike sike verdi ipneler

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    pc alcaksan zaten kendi ellerinle toplayacaksın, olmadı tanıdık birine toplat. teknosa vs firmalardan aldıgın pcler sisteme gore fazla para. hem parana yazık hem sana =)

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
Toplam Hit: 3594 Toplam Mesaj: 32