Televizyon Tavsiye İsteği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    Merhaba saygı değer müridler. Nasılsınız ? Forumda neler oluyor ya ortalık 56 :D

    Sizlerden ricam 4000-4500 arası eli ayağı düzgün bir televizyon tavsiyesi. Kanal geçişleri çok yavaş oluyor diyorlar genelinde, hızlı olan varsa felan. Önerilerinizi bekliyorum. Hayırlı forumlar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    ben vestel kullanıyorum 4k mis.. a101 e falan toshiba geliyor o da vestel aynısı .. appler vs güzel çalışıyor sırf vergisi için diğerlerine 2 kat vermeye gerek yok.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    ben vestel kullanıyorum 4k mis.. a101 e falan toshiba geliyor o da vestel aynısı .. appler vs güzel çalışıyor sırf vergisi için diğerlerine 2 kat vermeye gerek yok.

    İyi hatırlattın hocam. Vestel için ne diyorsunuz mübarekler? Ben ön yargılıyım açıkçası mürit beğeniyor?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdem358
    erdem358's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    selo-g bunu yazdı
    yunusdogan bunu yazdı

    ben vestel kullanıyorum 4k mis.. a101 e falan toshiba geliyor o da vestel aynısı .. appler vs güzel çalışıyor sırf vergisi için diğerlerine 2 kat vermeye gerek yok.

    İyi hatırlattın hocam. Vestel için ne diyorsunuz mübarekler? Ben ön yargılıyım açıkçası mürit beğeniyor?

    o vestelin te a...q k.. ben 


    Yav he he
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek
    erdem358 bunu yazdı
    selo-g bunu yazdı
    yunusdogan bunu yazdı

    ben vestel kullanıyorum 4k mis.. a101 e falan toshiba geliyor o da vestel aynısı .. appler vs güzel çalışıyor sırf vergisi için diğerlerine 2 kat vermeye gerek yok.

    İyi hatırlattın hocam. Vestel için ne diyorsunuz mübarekler? Ben ön yargılıyım açıkçası mürit beğeniyor?

    o vestelin te a...q k.. ben 

    Erdem mürid koymayı tercih etti. Vestelde nasıl bir sorun var hocam? 

    @mkyb hocam sen alim adamsın bilirsin destek olsan

    selo-g tarafından 22/Haz/21 14:33 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elyos2600
    elyos2600's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2015
    Erkek

    Valla Bende Vestel'ci Değilim Antipatim Var 7 Sene Evvel Evlenirken Şu Çift Ekranlı Modellerden Kaktırdılardı Bana.. (Gözlükle 2 Kişi Aynı Anda Farklı Yayın İzleyebiliyor 3D Falan Breh Breh)

    Çok Randımanlı Kullanamadım Düz TV Olarak Android Kutu / PC  Bağlayıp Kulladım Ama Hakkını Yemem 7 Sene Boyunca Seste Çızırtı Harici Hata/Arıza Vermedi En Son Bizim Sıpanın Aduketi İle Emekliye Ayrıldı.. 

    Arçelik Falan da Bakılabilir Aslında.. 


    "Hayat; Ölüme Giden Yolda, Sadece Bir Düşten İbarettir.."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdem358
    erdem358's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    selo-g bunu yazdı
    erdem358 bunu yazdı
    selo-g bunu yazdı
    yunusdogan bunu yazdı

    ben vestel kullanıyorum 4k mis.. a101 e falan toshiba geliyor o da vestel aynısı .. appler vs güzel çalışıyor sırf vergisi için diğerlerine 2 kat vermeye gerek yok.

    İyi hatırlattın hocam. Vestel için ne diyorsunuz mübarekler? Ben ön yargılıyım açıkçası mürit beğeniyor?

    o vestelin te a...q k.. ben 

    Erdem mürid koymayı tercih etti. Vestelde nasıl bir sorun var hocam? 

    @mkyb hocam sen alim adamsın bilirsin destek olsan

    fi tarihinde 6080t  diye bir çamaşırmakinasının ana kartı yanmış servis kart garanti kapsamı dışında dedi. yeni kartı ücretli takarım dedi eyvallah çektik. yeni kartı takarken buna regülar tor, akım koruyucu takın bözulmasın dedi getir ne uyumluysa tak parasına verelim arabadan bir akım korumalı bişey taktı 200 tl verdim 2 hafta sonra yine ana kart arızası yanmış. garanti kapsamı dışı deyinde benin contalar yandı. kava döğüş yeni kartı takarken kartın arkasında eşek kadar SAMSUNG logosu var bu ne dedim abi samsungun kartlarını kullanıyoruz bu makinelerde orjinal fabrıka çıkışında aynı kart var dedi. o günden beri hep söverim ibnelere A.Q VESTEL 


    Yav he he
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    https://www.a101.com.tr/elektronik/hi-level-hl55uil402-55-ultra-hd-android-smart-led-tv/

    https://www.youtube.com/watch?v=QssVKYqHqUk

    Kanal geçişlerine videodan bakabilirsin. Yalnız bunlar şöyle bir çakallık yapıyor. Evde kurulum ücretli. Eğer sen kurarsan garanti dışı kalıyor.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    https://www.a101.com.tr/elektronik/hi-level-hl55uil402-55-ultra-hd-android-smart-led-tv/

    https://www.youtube.com/watch?v=QssVKYqHqUk

    Kanal geçişlerine videodan bakabilirsin. Yalnız bunlar şöyle bir çakallık yapıyor. Evde kurulum ücretli. Eğer sen kurarsan garanti dışı kalıyor.

    Hocam hi level pek güven vermiyor marka ya. Yani Vestel gibi itici geliyor bana.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Üreticisi Sunny. Aynı zamanda Samsung için yerli üretimde yapıyorlar. Televizyonda artık pek markaya takılmamak lazım. Önemli olan panelin üreticisi.

    Anakart ve dış kasayı üretmek çok zor değil. İşlemci vs hazır geliyor montajlıyorlar. 

Toplam Hit: 1134 Toplam Mesaj: 25
televizyon tavsiyesi alınır