Thy Ucagi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    bizim burda check ine kadar hicbir xrayden gecmiyoruz cok ilginc yani.

    100 tanede telefon olsa versem gider yani.

    kibrista ercanda bile hava alanina giriste xray var :) burda yoq mq.


    anca gidersin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Arkadaslar sadece 1 bavul ve  2 el cantam var bu telefonları kesınlıkle goturmem lazım.Fınlandıyada sorun cıkmazsa ıstanbulda saten sorun cıkmaz.Telefonları gorduklerı zaman  ceza ve el koyarlar dıyorsanız cıkartıyorum sımdı :(


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------

    getiren getiriyor arkadas gelirken 1 canta ayakkabiyla :D 10 tane mac laptop getirdi ama taktigi var haci seninki :D g*te gelmesin.)


    -----------------------------

    Su taktıgı soylesende bızde yapsak :)


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    http://www.hizlial.com/hirdavat-mobilya/hirdavat-bahce/rem-para-kasasi-elektronik-sifrelikucuk-boy-ho1001_15.068.1749.0023.htm#tabs

     

    geçen sene hollanda ve almanyaya gittiğimde yukarıdaki kasanın aynısını 19,00 euroya aldım.. yaklaşık 15 kg olan kasanın içinide boş koymadım yasak olan kozmetik ürünleri ile 2 adet cep telefonu getirdim. 30-35 kg. ağırlık sınırıda aştım 38 kg falan geldi görevli bayanın yüzüne güldüm oda görmemezlikten geldi :) pegasusla ile gelirsen fazla arama yapmıyorlar sadece bavulu görevliye teslim ediyorsun orda bitiyor işin sonra arama yapmıyorlar :) 8 kg. yanında taşıma hakkın olan el bagajına falan koyarsan orda alırlar direk çöp kutusuna atıyorlar gelirken çok gördüm bunları.. yurtdışındaki havaalanında x-ray cihazından geçmedim gerçi senin orası farklı olabilir o yüzden biraz sakat hocam.. Türkiyeye giriş yaptığında zaten arama yapmıyorlar pasaportu mühürletip geçiyorsun o kadar..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Başını dertde sokup sicilini bozmayı göze alacak kadar önemli ise o telefonlar getir.

    Bence değmez...........


    Haşa zulmetmez kullarına hüdası, her kulun çektiği, kendi işinin cezası!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    TheColtfire bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaslar sadece 1 bavul ve  2 el cantam var bu telefonları kesınlıkle goturmem lazım.Fınlandıyada sorun cıkmazsa ıstanbulda saten sorun cıkmaz.Telefonları gorduklerı zaman  ceza ve el koyarlar dıyorsanız cıkartıyorum sımdı :(


    -----------------------------

    arkadasim, havaalanina gittiginde, checkinden once, yani binis kartini aldigin yer bavullarini verdigin yerden once xray cihazi varmi ?


    anca gidersin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    hocam denk getirirlerse öpebiliteleri yüksek. hele bir de telefonun birisi çalıntı vs çıkarsa bak sen artık :)) bulaşma derim. türkiyeye iaden çok geç olur, finlandiya çekilmez.


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    DjBlueMaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Başını dertde sokup sicilini bozmayı göze alacak kadar önemli ise o telefonlar getir.

    Bence değmez...........


    -----------------------------

    8 ıphone 3 n97 gerısı fazla onemlı degıl.


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    garga bunu yazdı:
    -----------------------------

    TheColtfire bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaslar sadece 1 bavul ve  2 el cantam var bu telefonları kesınlıkle goturmem lazım.Fınlandıyada sorun cıkmazsa ıstanbulda saten sorun cıkmaz.Telefonları gorduklerı zaman  ceza ve el koyarlar dıyorsanız cıkartıyorum sımdı :(


    -----------------------------

    arkadasim, havaalanina gittiginde, checkinden once, yani binis kartini aldigin yer bavullarini verdigin yerden once xray cihazi varmi ?


    -----------------------------

    Havalımanına gırerken normal sekılde gırıyorsun arama yok ucaga bınerken arama yapılıyor.


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    tamam o zaman ver bavulu ucaga gerisine karisma.

    benim bildigim ucaga girmeden once bavullari xraydan falan gecirmiyolar, anca kopege falan koklatiyolardir diye tahmin ediyorum. tabi havaalaninda calisan yada calisan tanidigi olan varsa daha saglikli bir bilgi alabiliriz.


    anca gidersin...
Toplam Hit: 4127 Toplam Mesaj: 35