Tinnisus

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek

    Hem farklı bir hastalık olması açısından hemde bilgilendirme açısında bende çıkan bu hastalığı sizlere anlatmak istiyorumm..

     

    Ankara'ya geleli 2 ay oldu ve çok stresli günler yaşadım ve bu arada kafamda bir şartal atmış gibi hissettim ve birden bi ses kulak çınlaması veya siren sesleri gibi düşünün... Dıtttttttttttttttt... Dedim ne oluyur :D.. Geçer geçer diyerek 1 ay ben bu ses ile yaşadım.. Yani sessiz her ortamda,sigara içtiğim anda,sinirlendiğimde bu sesi duyabiliyorum.Başımda sürekli olan bu kulak çınlaması stresten çıkmış ve hiçbir tedavisi yokmuş... İki türü var birisi dışarıdan başka insanların da bu sesi duyabileceği birisi ise sadece hastanın duyabileceği. Dün arkadaşım ben gece yatarken kulağımı dinlemiş birşey duymamış benimki beni ilgilendiren tinnisus :D .. Böyle yatarken pat ona kitleniyorum kafam patlıyor resmen.. Alışmam gerekiyormuş. 2 ay oldu işte. Tripe giriyorum bazen iyi oluyor :D.. Dün MR çektiler.. Mr'da resmen varya diskodaydım.. İşte yaşayıp gidicez bununla :D.. Birde acayip uykusuz bırakıyor.. 


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

    Hocam geçmiş olsun. Hastalığına veya bu hastalığa bakış açına diyecek herhangi birşey bulamadım açıkçası. Sonra gözüm imzana takıldı. Hastalığına karşı takındığın alaycı tavra göre koca bir tezat oluşturmuş. Belli ki psikolojik olarak yıpranmış vaziyettesin.

    Bak benim de son 2 senedir garip garip rahatsızlıklarım oluyor. Kulaklarımda yüksek sesle konuşunca çınlamalar oluyor, burnum ve gözlerim seğiriyor ve saçlarımda dökülmeler meydana geliyor. Kalkıp doktora gitmedim bile. Çünkü nedenlerini gayet iyi biliyorum. Stres ve sinir.

    Senelerdir düzenli spor yaparım. Yağ, tuz, şeker, beyaz ekmek vs. zararlı şeyleri çok az tüketirim. Kendime bakarım. Tüm bunlara rağmen yaşadığım bu rahatsızlıkların nedeni başka bir şey olamaz çünkü. İnsan herşeye rağmen mutlu olacak. Önce mutlu olacak. Çatık kaşlı, ketum veya sakin değil. Bir daha gülemeyecekmiş gibi güleceksin, bir daha koşamayacakmış gibi koşup, hoplayıp, zıplayacaksın ve bir daha yapamayacakmış gibi merak ettiğin ve arzuladığın herşeyi yapacaksın. Hatta pişmanlığı aklından çıkaracaksın.

    Her günün ertesi yine uyanacaksın. Tavan aynı tavan, güneş aynı. Günler geçecek ve inan bana hiçbir gün bir öncekinden değişik olmayacak. Her gün, yine kendini doğuracak bir sonraki sabaha. Değişen bir tek sen olacaksın. Kendine dikkat et.

    Selametle.


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    7/24 var bende. alışıyorsun. mr falan çekildi birşey çıkmadı. işitme kaybıyla oldu bende.


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek
    sir bunu yazdı

    7/24 var bende. alışıyorsun. mr falan çekildi birşey çıkmadı. işitme kaybıyla oldu bende.

    Geçmiş olsun hocam.. İşitme kaybı ile oldu derken orasını anlamadımm? 


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek
    NaZi_ bunu yazdı

    Hocam geçmiş olsun. Hastalığına veya bu hastalığa bakış açına diyecek herhangi birşey bulamadım açıkçası. Sonra gözüm imzana takıldı. Hastalığına karşı takındığın alaycı tavra göre koca bir tezat oluşturmuş. Belli ki psikolojik olarak yıpranmış vaziyettesin.

    Bak benim de son 2 senedir garip garip rahatsızlıklarım oluyor. Kulaklarımda yüksek sesle konuşunca çınlamalar oluyor, burnum ve gözlerim seğiriyor ve saçlarımda dökülmeler meydana geliyor. Kalkıp doktora gitmedim bile. Çünkü nedenlerini gayet iyi biliyorum. Stres ve sinir.

    Senelerdir düzenli spor yaparım. Yağ, tuz, şeker, beyaz ekmek vs. zararlı şeyleri çok az tüketirim. Kendime bakarım. Tüm bunlara rağmen yaşadığım bu rahatsızlıkların nedeni başka bir şey olamaz çünkü. İnsan herşeye rağmen mutlu olacak. Önce mutlu olacak. Çatık kaşlı, ketum veya sakin değil. Bir daha gülemeyecekmiş gibi güleceksin, bir daha koşamayacakmış gibi koşup, hoplayıp, zıplayacaksın ve bir daha yapamayacakmış gibi merak ettiğin ve arzuladığın herşeyi yapacaksın. Hatta pişmanlığı aklından çıkaracaksın.

    Her günün ertesi yine uyanacaksın. Tavan aynı tavan, güneş aynı. Günler geçecek ve inan bana hiçbir gün bir öncekinden değişik olmayacak. Her gün, yine kendini doğuracak bir sonraki sabaha. Değişen bir tek sen olacaksın. Kendine dikkat et.

    Selametle.

    Hocam eyvallah sağolasın benim de 3-4 gündür gözüm seyiriyor.. Stres dediğin gibi herşeyin başı.. Yazdıkların çok hoşuma gitti hayat felseme uyuyor zaten hocam..  Fakat imzanın olayı çok farklı hocam


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    hocam bu durum bende 4 yildir var 7/24 bu ses gitmiyo hep var kac doktors gittim kaciyla kavga ettim onlar ses yok diyor :) ama var amk varrrr neyse zamanla alisiyosun ama cok zor be bunla yasamak tedavisi yokmus sanirim ama amcamdada vardi icki icmiyodu icmeye baslasi hergun gecmis onun :D

    Tengri Türkü korusun
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı
    hocam bu durum bende 4 yildir var 7/24 bu ses gitmiyo hep var kac doktors gittim kaciyla kavga ettim onlar ses yok diyor :) ama var amk varrrr neyse zamanla alisiyosun ama cok zor be bunla yasamak tedavisi yokmus sanirim ama amcamdada vardi icki icmiyodu icmeye baslasi hergun gecmis onun :D

    Hiçbir şekilde tedavası yokmuş hocam aynen.. Ben bununla beat felan yapıyorum gece yatarken iyi oluyor.. Tek özlediğim ses yokken nasıl yattığım? Çok merak ediyorum o anımı..


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek
    HowL bunu yazdı
    sir bunu yazdı

    7/24 var bende. alışıyorsun. mr falan çekildi birşey çıkmadı. işitme kaybıyla oldu bende.

    Geçmiş olsun hocam.. İşitme kaybı ile oldu derken orasını anlamadımm? 

    işitme kaybı sıkıntısıyla doktora gittiğim günden beri var işte bu durum. ses de tedaviden önce tiz bi çınlama ve arada kuş sesleri gibiydi. yaklaşık 3-4 senedir o tiz ses devam ediyor. bu ses olmadan uyumak çevrede ki sesleri duymak nasl güzel olur :)


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek
    sir bunu yazdı
    HowL bunu yazdı
    sir bunu yazdı

    7/24 var bende. alışıyorsun. mr falan çekildi birşey çıkmadı. işitme kaybıyla oldu bende.

    Geçmiş olsun hocam.. İşitme kaybı ile oldu derken orasını anlamadımm? 

    işitme kaybı sıkıntısıyla doktora gittiğim günden beri var işte bu durum. ses de tedaviden önce tiz bi çınlama ve arada kuş sesleri gibiydi. yaklaşık 3-4 senedir o tiz ses devam ediyor. bu ses olmadan uyumak çevrede ki sesleri duymak nasl güzel olur :)

    Anlıyorum seni hocam çok berbat birşey biliyorum ne diyelim şans... Acayip uykusuz kalıyorum.. 3-4 sene oldu diyorsun ya ilk seneler gibi mi daha da alışabildin mi?


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    stres yapmayın ne gerek var bak ben yarın  işe gidicem rapor aldım diye müdür beni bekliyo sikicek gayet rahatım eğer işten atarlarsa buraya yazarım.

    geçmiş olsun hocam bu arada

    Media tarafından 11/Kas/13 14:16 tarihinde düzenlenmiştir

    ....
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek
    Media bunu yazdı

    stres yapmayın ne gerek var bak ben yarın  işe gidicem rapor aldım diye müdür beni bekliyo sikicek gayet rahatım eğer işten atarlarsa buraya yazarım.

    geçmiş olsun hocam bu arada

    Elimden geldiği kadar takmıyorum hocam artık yoksa işimiz yaş,stres kadar berbat birşey yok. Bu arada güldürdün sabah sabah ya :) derken baktım öğlen olmuş :D.. Yazarsın :)


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
Toplam Hit: 1068 Toplam Mesaj: 14