Tofaş Murat 124 Alacağım Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Merhaba müritler ben bir murat 124[Hacı murat] hastalığına yakalandım ve bir tane toplamak istiyorum 1500-2000 lira verip alsak onun

    -boyası

    -kaporta

    -kumaş döşeme

    -orjinal aksesuarları

    vs ne kadar tutar bilen birileri yardımcı olursa sevinirim bütçe 6-7 bin civarı

     

    Mod; konuları uygun bölümlere acalim.

     


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    konu başlığını küçült hocam yalan olmasın konun


    düşler düşünmekle tükenmez
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Başlığı küçük yap önce silinmeden hocam. Motor alacaktim onun yerine bende ucuz birşey alıp yapim diye karar verdim bakim. Ekim e kadar daha ne kadar değiştireceğiz bilmem de


    www.kadirozdemir.com.tr @kadirozdemirnet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    vallaha hocam araba parası harıc 6000 varsa yeter diye dusunuyorum ama sadece orjınal yapıcaksan nadırde olsa bazı parcalarını bulamayabılırsın curugu fazla olmayan bır arac al yoksa  sadece kaporta ve işcilik 3u gecer tabı hakkıyla yapıcak olursan


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    uyuşturucu bağımlısı olduysan kendine uyuşturucu almaya çalışmaya değil uyuşturucuyu bırakmaya çalışman lazım. uğraşırsın baya eksiğiyle döküğüyle. biriktir az daha 10bin küsüre düzgün araçlar var alınabilecek


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    MeTiN_7 bunu yazdı

    vallaha hocam araba parası harıc 6000 varsa yeter diye dusunuyorum ama sadece orjınal yapıcaksan nadırde olsa bazı parcalarını bulamayabılırsın curugu fazla olmayan bır arac al yoksa  sadece kaporta ve işcilik 3u gecer tabı hakkıyla yapıcak olursan

    usta sanayicilerle babam baya yakın 5 liralık işi 3.5-4 liraya bitirebiliriz aslında bide o var.


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    uğraşma araba pazarını takip et daha ucuza gelir.


    Mini mini bir kuş donmuştu Pencereme konmuştu Aldım onu içeriye Cik cik cik ötsün diye Pır pır ederken canlandı Ellerim bak boş kaldı Mini mini bir kuş donmuştu Pencereme konmuştu Aldım onu içeriye Cik cik cik ötsün diye Pır pır ederken canlandı Ellerim bak boş kaldı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    O da olabilir.

     


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Ford granada filan bak hocam, 124 nedir.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Geçti artık o işler, level atladı tüm hacıcılar.


    Herşey kolaydır ∆
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    ustam toplu bi granadayı 10 binin altında almak zor bide yakıtları çok fazladır fortlarda.124 alıp 20-30sene baktıktan sonra zaten tarihi eser gibi bişey olur,değeri iyice artar hem maddi hem manevi bide o yüzden istiyorum.

     


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
Toplam Hit: 2965 Toplam Mesaj: 27