Trojen Ve Vürüsü Silemiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diCk
    diCk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek

    Beyler bende avast anti vürüs prg. var birde tnc diye bir format cd`si format atıcam ama taratıyım dedim ondada vürüs ve trojen çıktı karantinaya taşımıyor silmiyor onarmıyor, üç taneler trojen gen malvare gen agent-AIZX(tr) diye çıkıyor ekranda..

    Cd`nin içine girip birşey yapıyım dedim oda dosya exe. dosyası hamlede bulunamıyorum nasıl olucak?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    HackerGenC bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler bende avast anti vürüs prg. var birde tnc diye bir format cd`si format atıcam ama taratıyım dedim ondada vürüs ve trojen çıktı karantinaya taşımıyor silmiyor onarmıyor, üç taneler trojen gen malvare gen agent-AIZX(tr) diye çıkıyor ekranda..

    Cd`nin içine girip birşey yapıyım dedim oda dosya exe. dosyası hamlede bulunamıyorum nasıl olucak?


    -----------------------------

     

    TNC TRde klasiktir o :) ilk 1hafta temizdir geri kalanında zararlı doludur.

    Ve siz bu işlemi sanırım CD'de yapmaya çalışıyorsunuz ve o yüzden silemiyorsunuz :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diCk
    diCk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek

    Aynen öyle bi çözümü yokmu bunun sözde format atıp bilgisayarı temizliyoruz:D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    HackerGenC bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aynen öyle bi çözümü yokmu bunun sözde format atıp bilgisayarı temizliyoruz:D


    -----------------------------

    temiz bir cd ile format atmak.

    Eğer zamanınız var ise gece FTP'me upload ederim. temiz xp sp2.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    microsftun sitesinden orjinal xp indirebilrisn

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    microsftun sitesinden orjinal xp indirebilrisn

    http://xpsp.dlservice.microsoft.com/download/4/7/9/4797a8f7-bf89-45ae-ad3d-900d0714096e/WindowsXP-KB936929-SP3-x86-TRK.exe


    -----------------------------

     

    o SP3 güncelleştirmesi hocam. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    microsftun sitesinden orjinal xp indirebilrisn

    http://xpsp.dlservice.microsoft.com/download/4/7/9/4797a8f7-bf89-45ae-ad3d-900d0714096e/WindowsXP-KB936929-SP3-x86-TRK.exe


    -----------------------------

     

     

    o SP3 güncelleştirmesi hocam. 


    -----------------------------

    evet haklısın yanlış koymusum 300 mb xp mi olur :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    microsftun sitesinden orjinal xp indirebilrisn

    http://xpsp.dlservice.microsoft.com/download/4/7/9/4797a8f7-bf89-45ae-ad3d-900d0714096e/WindowsXP-KB936929-SP3-x86-TRK.exe


    -----------------------------

     

     

    o SP3 güncelleştirmesi hocam. 


    -----------------------------

     

    evet haklısın yanlış koymusum 300 mb xp mi olur :D


    -----------------------------

    olur isterseniz yapayımda :D MS yayınlamaz onu. :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diCk
    diCk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek

    Kota var hemde sp2 olmuyor modemi tanıtamıyorum anakart cd si falan çok uraştırıyor bu çok basit..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    HackerGenC bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Kota var hemde sp2 olmuyor modemi tanıtamıyorum anakart cd si falan çok uraştırıyor bu çok basit..


    -----------------------------

     

    siz bilirsiniz hocam buyrun kurn :)

    TNC ile beraber yönetin hesaplarınız bilgisayarınızı :)

    iyi forumlar.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek

    isobuster tarzı bir programla cd imajını harddiske kopyala daha sonra yine aynı programla açıp zararlıları sil ve tekrar iso dosyasını oluştur. Cd ye yak, tak, çak...

Toplam Hit: 1646 Toplam Mesaj: 15