folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Ttnet İnternetini Kapatanlara Geri Ödeme Yapıyor



Ttnet İnternetini Kapatanlara Geri Ödeme Yapıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Az önce şubeye uğradım , haber doğru.

    Dün gelen maille uyandım bende işi. Daha önceden internet kapattırıp üzerine para ödemişliğiniz varsa bu parayı ttnet size geri veriyor.

    Bi kontrol edin derim

    Fesih Sonrası Abone Alacaklarına Yönelik İadeler

    TTNET aboneliğini herhangi bir nedenle sona erdiren tüketicilerin fesih sonrası alacaklarına ilişkin iade işlemleri yapılmaktadır. Ödemeler Türk Telekom ofislerinden yapılmakta olup, yanı sıra tüketiciler aşağıda yer alan ekrandan sorgulama yaparak kendilerine yapılması gereken bir iade bulunup bulunmadığını öğrenebilir ve IBAN bilgilerini girerek iade tutarların ödenebilmesi için taleplerini iletebilirler.

    İade sorgulama

    http://www.ttnet.com.tr/bireysel/Hakkinda/duyurular/Sayfalar/fesih-sonrasi-abone-alacaklarina-yonelik-iadeler.aspx

    Ekstra bilgi

    http://forum.shiftdelete.net/internet-haberleri/279930-ttnet-internetini-kapatana-para-iadesi-yapiyor.html

     

    Dipnot:

    Gmail kullanıyorsanız gelen kutunuzun Tanıtımlar kısmını kontrol edin

     


    Anarsistherif...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    İlginç bir durum. Yasa filan mı geldi acaba
    Durduk yere dur lan fazla aldığımız kişilerin parasını iade edelim yazıktır demezler herhalde.

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı
    İlginç bir durum. Yasa filan mı geldi acaba
    Durduk yere dur lan fazla aldığımız kişilerin parasını iade edelim yazıktır demezler herhalde.

    BTK kararıymış hocam , şubeye gidene kadar bende içimden hep kesin bi ibnelik çıkıcak diyodum.


    Anarsistherif...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Zamaninda taahhut bozup baya biseyler odemistim. Baktim simdi cikmamis bisey ilginc.

    Edit. Mevzu sadece taahhut bozmayla ilgili degilmis m.hizmetlerini aradim. Fazla kesilen fatura tutarlari filanda varmis isin icinde. Bakti hatun gene cikmadi, banada ciksa ciksa 3 lira cikardi zaten anca amk :D

    NoToLeRaNcE tarafından 30/Nis/15 14:47 tarihinde düzenlenmiştir

    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Çevremdeki herkese çıktı bana çıkmadı ya la :/

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    Turknete tahautum var 60 lira giriyor her ay kullanamiyorumda iptal edim mi 6 ay daha var


    Aslında hepimiz eksiğiz biraz Leylası olmayan mecnunlarız Ne sıcacık bir ismail abimiz var. Nede kötü zamanda Yanımızda olan İskender babamız Ne mahellemizi mahalle yapan Erdal bakkalımız ne her kapıyı açan yavuz abimiz nede bize doğru yolu gösteren dedemiz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    iptal ettirdiğim telefon numarası ve abone noyu bilmiyorum.

    Nasıl öğrenicez?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek
    UTHO bunu yazdı

    iptal ettirdiğim telefon numarası ve abone noyu bilmiyorum.

    Nasıl öğrenicez?

    Şu anda devam eden aboneliğin varsa çağrı merkezi kolayca yardımcı olur. Müşteri bilgileriyle iptal edilen hattın bilgilerine ulaşabilirler. TT/TTNET müşterisi değilsen bilgi vermeyebilirler, ofise gitmek lazım.


    arbeit macht frei
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cann
    cann's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    e devletten görünüyor eski abonelikleriniz vs eski telefon hatların vs her bi şey. 

    adamlar çok iyi fişlemişler :)

     


    Yazana zahmet vermeyen yazı okuyana lezzet vermez...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

     

    Değerli Müşterimiz,

     

    Belirttiğiniz Hizmet No için daha önce girmiş olduğunuz talebiniz bulunmaktadır. İade işleminiz devam etmektedir.

     

    yazdı. iban verdiğimi hatırlamıyorum da bakalım.


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    eski adsl no lazım amk nasl bakacaksak baya bir ödemiştim lan

     

    edit:müşteri hizmetlerinden adsl no'yu aldım ama sayfa hata veriyor bu seferde amk

    BİR DAHA MEYDANA GELDİ hata mesajı

    DevilKingtr tarafından 30/Nis/15 18:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://goo.gl/m53wkv
Toplam Hit: 2478 Toplam Mesaj: 23