Turkcell’Den Cep Anayasası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    Turkcell, yaklaşık 1 yıllık çalışma ile Türkiye’nin ilk Cep Anayasası’nı duyurdu. Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv’in de aralarında olduğu 300 kadar Turkcell yöneticisi, ‘gölge müşteri’ olarak 6 ay boyunca Turkcell ürün ve hizmetlerini denedi. Müşterilerini daha iyi anlamak için müşteri olan Turkcell yöneticilerinden gelen 1.112 öneri sonucunda 5 maddelik, ‘Cep Anayasası’ oluşturuldu.

     

    İlan ettikleri Cep Anayasası’nın tüm Turkcell çalışanlarının benimsediği ‘Önce Müşterimiz İçin Varız’ şirket değerinin bir sonucu olduğunu söyleyen Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv,  şöyle devam etti:

     

    1 YILLIK ÇALIŞMA

    Evet, işimiz teknoloji ama biz aynı zamanda ‘İşimiz İnsan’ da diyor ve müşterilerimizin memnuniyetini her şeyin önünde tutuyoruz. Şeffaf ve sorumlu hizmet anlayışımızı bu anayasa ile somutlaştırıyoruz. Uzun yıllardır farklı konular dahilinde müşteri odaklılık çalışmaları yapıyoruz. Yaklaşık bir yıl önce başlattığımız hareketle bugüne kadar yaptığımız tüm çalışmaları tek bir çatı altında topladık. Bu hareketin odağında müşterilerimizin güvenini pekiştirmek yer alıyor. Çalışmalarda operasyonel mükemmeliyet, kültür, teklifler ve iletişim konularına yoğunlaştık. Bu çerçevede ben ve Turkcell’de görevli çok sayıda arkadaşım müşteri olarak bizzat hat alıp kullanmaya başladık. Farklı ürün, servis ve hizmetleri deneyip kampanyalardan faydalandık.  Hareketin yarattığı sinerji ve deneyim bizi Cep Anayasası’na taşıdı.

     

    ANAYASA GELİŞTİRİLECEK

    “Dün olduğu gibi bugün de her bir müşterimizin hakkını sonuna kadar savunmaya devam ediyoruz” diyen Süreyya Ciliv,  şunları söyledi: “Cep Anayasa’sını zaman içerisinde yeni maddelerle geliştirip zenginleştirmeye devam edeceğiz. Umarım bizim bu çabamız  ‘Cep Anayasası’ haklarından herkesin faydalanabilmesi için bir adım olur.

     

     

    3 AYAKLI PROGRAM

    Turkcell, ‘Cep Anayasası’nın hazırlık sürecinde 3 ayaklı bir müşteri program yürüttü. Müşteri Benim program çerçevesinde Süreyya Ciliv ve tüm yönetim takımı müşteri oldu. Müşteri Benim programına dahil olan yöneticiler, bayiye giderek Turkcell hattı alıp Turkcell müşterisi oldular. Kendilerine gelen talimatlar doğrultusunda farklı kampanyalardan, çeşitli ürün ve servislerden faydalandılar. 6 ay süren program sonucunda 196 adet öneri oldu. Cep Anayasası için yürütülen bir diğer program olan  “Deniyorum” programı 2010 yılının Aralık ayında başladı. 4 ay içerisinde 295 gönüllü Turkcell çalışanı müşteri olarak farklı ürün/servis, kampanya ve tarifeyi test etti. Şimdiye kadar 9 konuyla ilgili 480 öneri oldu. Bir diğer müşteri odaklılık programı olan “Müşteriyleyim” Programı çerçevesinde ise  Turkcell çalışanları, Turkcell İletişim Merkezleri (TİM) ve Çağrı Merkezi’nde müşterilerle buluştu. Program başladığından bu yana 625 çalışanın müşteri buluşmalarında aldığı müşteri yorum ve önerileri sonrasında çıkan sonuçlar üzerine 436 öneri geldi. Bu üç program çerçevesinde gelen toplam 1.112 öneri değerlendirildikten sonra, Cep Anayasası hayata geçti.

     

     

    İşte Cep Anayasası

    1. Ürün, kampanya ve servisler ile ilgili şeffaf ve anlaşılır şekilde bilgi ve destek almak herkesin hakkıdır.

    2. Doğrudan, Hızlı ve Kaliteli Müşteri Hizmetleri herkesin hakkıdır.

    3. Kaliteli ses ve internet iletişimi herkesin hakkıdır.

    4. Acil ihtiyaç halinde, sevdiklerine ve acil yardım numaralarına erişebilmek herkesin hakkıdır.

    5. Bu anayasaya yeni maddeler önermek, ürün ve hizmet geliştirmek için her türlü öneride bulunmak herkesin hakkıdır.

    Ayda 20 milyon kez  müşteri ziyareti

    Turkcell, müşteri memnuniyetini geliştirmek için her ay 20 milyon kez müşteri ziyareti gerçekleştiriyor. Şirketin çağrı merkezi ise ayda 6.8 milyon kez aranıyor. Şirket her gün milyonlarca Turkcell’li ile  7 bin 380 çalışanı, 1015 adet Turkcell İletişim Merkezi,  Turkcell Global Bilgi çağrı merkezindeki 7 bin 500 çalışanı, Twitter ve Facebook gibi sosyal ağlar, danışmanlık hatları, Tarife ve Kampanya Destek Hattı,  Ürün, Servis Bilgilendirme Hattı,  ve internet sitesi üzerinden destek oluyor.

    Müşteri, son 6 saate kadar olan kullanımını bilecek

    Cep Anayasası’nın “Ürün, kampanya ve servisler ile ilgili şeffaf ve anlaşılır şekilde bilgi ve destek almak herkesin hakkıdır” şeklindeki 1’inci maddesi çerçevesinde Turkcell müşterileri için oluşturulan 757 22 22 numaralı Tarife ve Kampanya Destek Hattı’nı arayan tüm müşteriler kendileri için uygun tarife ve kampanya önerilerini öğrenip kullanmaya başlayabiliyorlar. Yine bu madde kapsamında tüm kanallardaki ücretlendirme bilgilendirmeleri, ses için son 6 saate kadar, diğer hizmetler için son 12 saate kadar olan kullanımları içeriyor. Turkcell müşterileri, data paketindeki hakları dolduğunda aşım ücreti ödemek yerine ek paket talep edebiliyorlar.

    1 dakikada ‘canlı operatör’ 24 saatte geri dönüş garantisi

     

    Cep Anayasası’nın “Doğrudan, hızlı ve kaliteli müşteri hizmetleri herkesin hakkıdır” şeklindeki 2’nci maddesi kapsamında da çağrı merkezini arayan Turkcell müşterileri, dilerlerse ana menüde 0 tuşuna basarak, doğrudan Müşteri Temsilcisi ile 1 dakika içinde görüşebiliyor. Yine bu madde kapsamında Turkcell müşterileri, talebiyle ilgili en geç 24 saat içerisinde bilgi alabiliyor. Eğer 24 saat içerisinde geri dönüş sağlanmazsa, abonenin o gün yurtiçinde Turkcell’lilerle yapacağı konuşma bedelinin tamamı iade ediliyor. Müşterilerin ilettiği taleplerle ilgili en geç 24 saat içerisinde yazılı veya sözlü geri dönüş yapılıyor, bu süre içinde çözülemeyen talepler için süreç boyunca bilgilendirme sürüyor.

    Kapalı hatlar bile acil numara aramaya açık

    Cep Anayasası’nın “Acil ihtiyaç halinde, sevdiklerine ve acil yardım numaralarına erişebilmek herkesin hakkıdır” şeklindeki 4’üncü maddesi çerçevesinde yalnızca Turkcell müşterileri hattı konuşmaya kapalı dahi olsa, 112 Acil Servis’e ek olarak; 155, 110 gibi tüm acil numaraları ve 757 88 88 Turkcell Ücretlendirme Bilgi Hattı’nı arayabiliyor. Turkcell bu madde ile daha önce son örnekleri Libya ve Japonya’da yaşanan olağanüstü durum ve afetlerde olduğu gibi tüm müşterilerinin yakınları ile haberleşmesinde yanında olmaya devam edeceğini vurguluyor.

    Müşteri, Anayasa için madde önerebilecek

    Cep Anayasası’nın 5’inci maddesi, Anayasa’nın müşteriler ile birlikte geliştirilmesine imkan tanıyor. “Bu anayasaya yeni maddeler önermek, ürün ve hizmet geliştirmek için her türlü öneride bulunmak herkesin hakkıdır” şeklindeki bu madde çerçevesinde Turkcell, “web sitemizdeki (www.turkcell.com.tr) öneri alanından, çağrı merkezimizden ve sosyal mecralardan her türlü öneriyi her zaman dinler, değerlendirmeye alırız” açıklaması yaptı.

     

    http://www.turkcell.com.tr/bizeulasin/turkcellcepanayasasi

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Günde 50 kere mesaj atarak müşteriyi taciz etmeyin öncelikle...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    zorla küfrettirecekler kendilerine ...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Ben vodafone kullanıyorum, bana bile sms atıyorlar bize geç diye :S turkcell gorunce sasırıyorum :D


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    Vodafonla 30 kuruşa iki dakka konuşuyom en az aylık yüklemeyle her yöne... türkselle dakkası 40 kuruşa... Birde gelen taciz smsleri ... z2ecem o böcüklerini türkselin öndünde

    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    1. Ürün, kampanya ve servisler ile ilgili şeffaf ve anlaşılır şekilde bilgi ve destek almak herkesin hakkıdır.

    2. Doğrudan, Hızlı ve Kaliteli Müşteri Hizmetleri herkesin hakkıdır.

    3. Kaliteli ses ve internet iletişimi herkesin hakkıdır.

    4. Acil ihtiyaç halinde, sevdiklerine ve acil yardım numaralarına erişebilmek herkesin hakkıdır.

    5. Bu anayasaya yeni maddeler önermek, ürün ve hizmet geliştirmek için her türlü öneride bulunmak herkesin hakkıdır.

     

    bunları çıkarmak için mi 6 ay gögle müşteri olmuşlar denemişler zart zurt? sorsayın sölerdik zaten :)

    saçmalamışlar :) 


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jasgues
    jasgues's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Turkcell den gelen servis ve kampanya mesajlarını sitesinden kapatabiliyorduk yanlış hatırlamıyorsam. Online işlemlere bi göz atın.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uGuR
    uGuR's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2004
    Erkek

    Turkcell'in çırpınışları bunlar adamlar Türkiye'de gerçekten çok iyi bir konumdaydılar fakat bunu kötüye kullandılar daha fazlası daha fazlası diye dolandırıyorlar milleti vodafone ile durumları kötüye gidiyor tv'de her 2 reklamdan biri vodafone reklamı a.k ve güzel tarifeleride mevcut Turkcell böyle mi? bir arkadaş diyordu önünde Turk yazanlardan uzak duracaksın harbi öyle sanki Türkleri zükmeye and içmişler.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Türksel anayasını iğfal etmekten idama mahkum edin beni...


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Turkcell ve avea'nın hiçbir kampanyasında samimiyet, müşteri rahatlığı düşüncesi göremiyorum..

    Tamamen dramatize bir yolla insanlara referandum süreci gibi yasa değişikliği önergesi sunuyorlar.

    Şimdiye kadar aklınız neredeydi ? Yediniz, soydunuz, kazıkladınız şimdide  tok karnınıza "kendimize geldik" diye yasa saçmalığını ortaya attınız.

    Şu anki gelinen nokta, akılcı projeler, fatura indirimleri vs. tamamen VODAFONE'nun eseridir. Çünkü geldikleri yerde müşterilerinin "insan" olduklarını bildikleri için  insanca kampanyalar çıkmaya başladı bu ülkede..

    Burada  asgari ücretlerle yaşam mücadelesi verildiği bu ülkede siz değil, elin ingilizi bu iletişim devrimini başlattı.. Zarar etmemek ve ayak uydurmak için herşeyi  taklit ediyorlar.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anakroniq
    Anakroniq's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    http://www.vodafone.com.tr/bildirge.php?utm_source=google&utm_medium=text&utm_campaign=search

     

    Burdan görüp yapmış olmasınlar bu anayasayı :D


    Aşk hiçbir zaman söylenemeyen, söylenemediği için BÜYÜK olan, sevgilinin adını dile düşürmemek için sevginin adını anmayan ve sevginin adını anmadan kendi dünyasında onu çoğaltan bi' duygudur...
Toplam Hit: 2222 Toplam Mesaj: 12