folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Türkiye'de Etnies Ayakkabı ( Netten Ayakkabı Getirtmek? )



Türkiye'de Etnies Ayakkabı ( Netten Ayakkabı Getirtmek? )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Merhaba, kız arkadaşım ve ben etnies almak istiyoruz ancak satıldığı yer sayısı çok az ve aşırı tuzlu.

    İnternetten getirtmeyi düşünüyorum, ayakkabı netten nereden alınır?

    eBay'den free shipping olanlarla getirtsem problem yaşar mıyım, ayakkabı getirtmiş kimse var mı?

    eBay dışından da olabilir, nerelerden getirtebilirim?

    Tecrübe lütfen :(/


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    googleda cıkan ilk siteye baktımda cok pahalı degil normal fiyatları geldi bana

     

    http://www.zidaya.com/etnies/?gclid=COT78J7WxLECFQrN3wodCmMAcw&wt_sb1=5612010208_23993093848&wt_sb1k=Exact_5612010208_etnies


    小さなカエル、小さなカエルの尾はどこですか?? ------- 王八蛋
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    çeşitler az orada hcam, süslü modellerden pek yok


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aref
    aref's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2011
    Erkek
    Sahibinden sitesinde görmüştüm sanki.130tl civarında bi fiyatı vardı.Sık nete giremiyorum.Eğer getirtme gibi bir durumun olursa bana da haber verirmisin?Nasıl bi tip renk filan olcagnı söylerim,ücretini de sana yollarım.Hoşuma giden bir ayakkabı stili.Haber verirsen sevinirim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    hoca takılmam böyle şeylere ama kızlar salak salak diye çığırıp kız arkadaşımla ayakkabı alıcaz demen nasıl bi paradokstur amk


    osckar schindler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Artık ayakkabılarımı www.eastbay.com üzerinden amerikadan alıyorum. Kargo hariç 99$ dolar üstü alışverişlerinde 99 doları geçen kısmı için %20 vergi ödersin o kadar. Haricinde güvenle alışveriş yapabilirsin bu site üzerinden. Etnies var mı diye bakmadım ama DC Shoes markasına bir bak istersen :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aref
    aref's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2011
    Erkek
    SpArK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Artık ayakkabılarımı www.eastbay.com üzerinden amerikadan alıyorum. Kargo hariç 99$ dolar üstü alışverişlerinde 99 doları geçen kısmı için %20 vergi ödersin o kadar. Haricinde güvenle alışveriş yapabilirsin bu site üzerinden. Etnies var mı diye bakmadım ama DC Shoes markasına bir bak istersen :)


    -----------------------------
    Çok pahalı değil mi?Nike nin en dandik ayakkabıları 100$
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    aref bunu yazdı:
    -----------------------------
    SpArK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Artık ayakkabılarımı www.eastbay.com üzerinden amerikadan alıyorum. Kargo hariç 99$ dolar üstü alışverişlerinde 99 doları geçen kısmı için %20 vergi ödersin o kadar. Haricinde güvenle alışveriş yapabilirsin bu site üzerinden. Etnies var mı diye bakmadım ama DC Shoes markasına bir bak istersen :)


    -----------------------------
    Çok pahalı değil mi?Nike nin en dandik ayakkabıları 100$

    -----------------------------

    Aynen ya bende onu diyecektim banada acayip pahalı geldi, nerdeyse 100 dolar altında ayakkabı yok :|


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    NoToLeRaNcE bunu yazdı:
    -----------------------------

    aref bunu yazdı:
    -----------------------------
    SpArK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Artık ayakkabılarımı www.eastbay.com üzerinden amerikadan alıyorum. Kargo hariç 99$ dolar üstü alışverişlerinde 99 doları geçen kısmı için %20 vergi ödersin o kadar. Haricinde güvenle alışveriş yapabilirsin bu site üzerinden. Etnies var mı diye bakmadım ama DC Shoes markasına bir bak istersen :)


    -----------------------------
    Çok pahalı değil mi?Nike nin en dandik ayakkabıları 100$

    -----------------------------

    Aynen ya bende onu diyecektim banada acayip pahalı geldi, nerdeyse 100 dolar altında ayakkabı yok :|


    -----------------------------

    Ayakkabılar orjinal yani, çakma değil bazı yerlerde olduğu gibi. Ayrıca o 100dolarlık ayakkabı dediklerinin türkiye fiyatlarından haberiniz yok galiba ?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Tnrsk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca takılmam böyle şeylere ama kızlar salak salak diye çığırıp kız arkadaşımla ayakkabı alıcaz demen nasıl bi paradokstur amk


    -----------------------------
    Gey mi olayim hocam :))

    SpArK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Artık ayakkabılarımı www.eastbay.com üzerinden amerikadan alıyorum. Kargo hariç 99$ dolar üstü alışverişlerinde 99 doları geçen kısmı için %20 vergi ödersin o kadar. Haricinde güvenle alışveriş yapabilirsin bu site üzerinden. Etnies var mı diye bakmadım ama DC Shoes markasına bir bak istersen :)


    -----------------------------
    %20 cok degil mi ya? Bir de numara olayini ne yapiyorsun? Kac gunde yolluyorlar, neyle Kac gunde geliyor ve ayrica kargo ucreti var mi?



    ...said addicted.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bensiz_aglama
    bensiz_aglama's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    etniess nedir yahu boş ver bak sana daha güzel bir ayakkabı modelleri göstereyim supra 


    http://www.suprafootwear.com/shop/

     

    biraz araştır derim 

     

    http://www.suprafootwear.com/shoes/STACKS/ROYAL+-+WHITE/S44024/ROY?category=STACKS

    Mesaj 1 Agustos 2012 (Carsamba) Saat: 11:23'da bensiz_aglama tarafından düzenlendi.
Toplam Hit: 2264 Toplam Mesaj: 14