Twitter Kapatıldı..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    twitıra koyim ak partiye bişi olmasın <3


    Tâmaaaam halledicez.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    RETRET bunu yazdı

    Yönetimden bir isteğimiz olsa yerine getirilir mi acaba :|

    1. internet yasaklarını destekleyen tüm müridleri yasağı getiren kanunlar kaldırılana kadar banlasanız,

    2. hack konusuna karşı olan, utanmadan resmi kurumlara şikayette bulunan müridlerin üyeliklerine son verseniz,

    3. trojan, fud vs paylaşımlarını antivirüsle taratıp mundar eden müridleri ab ye kadar banlasanız,

    4. belli bir süre giriş yapmamış sıfır üyelikleri silseniz,

    daha rahat daha güzel bir ortam olmaz mı?

    Bazı şeyler mantığa aykırı; ulan ben buraya şu konuda bilgi girecem ama piçin birisi gider de şikayet eder mi, teknik bilgi buradan sağlandı diye kapıma gelirler mi paronayasıyla bir şey paylaşamaz hale geliyor ortam...

     

    iyi olur güzel olur çok da güzel olur aslında.


    Bu sitede birçok özgürlük vardır, örneğin ceset fotoğrafı paylaşabilir, hack konusu açabilir, warez arayabilir, muhatapsız küfredebilir, türlü çeşitli işler kovalarken yardım isteyebilirsiniz. Ama istediğiniz avatarı kullanamazsınız. Çünkü insanlar ekranlarındaki 2x2 cm ölçülerinde bir heykel fotoğrafından ölümüne rahatsız olur, başka yerde yasakçı zihniyetin kötülüğünden dem vururken kendi hassasiyetleri sözkonusu olunca yasaklatmaya çalışır, birbirlerine küfrederler. Olay çıkar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Arkadaşlar, sizin evinize gelen misafir istediği gibi evinizi kullanıp eşyalarınıza dokunsa sizi siklemese ona tahammül eder misiiniz? Aman ellesin, özgür sonuçta falan der misiniz? Twitter birçok devlet yönetimine anında erişim ve bilgi servisi yetkisi vermişken Türk devletine tanınmadı bu haklar. Türk mahkemelerinin kararlarını da siklemediler. Madem bu ülkede yayın yapıyorsun ülkenin kanunlarına uymak zorundasın. 

    Fakat ben yine de karşıyım kapatılmasına. Bir alternatif çözüm bulunmalıydı. 


    We can be more, we can be much more.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yakında yasak kalkacak açılacak twitter ama başka önlemler alınıyor. youtube a yaptıkları gibi twitter dan da istekte bulunmuşlar, muhtemelen o şekilde çözecekler.. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    mektepli bunu yazdı

    Arkadaşlar, sizin evinize gelen misafir istediği gibi evinizi kullanıp eşyalarınıza dokunsa sizi siklemese ona tahammül eder misiiniz? Aman ellesin, özgür sonuçta falan der misiniz? Twitter birçok devlet yönetimine anında erişim ve bilgi servisi yetkisi vermişken Türk devletine tanınmadı bu haklar. Türk mahkemelerinin kararlarını da siklemediler. Madem bu ülkede yayın yapıyorsun ülkenin kanunlarına uymak zorundasın. 

    Fakat ben yine de karşıyım kapatılmasına. Bir alternatif çözüm bulunmalıydı. 

    ben devletin malı mıyım beni parasını biriktirip satın mı aldı? asıl devlet hepimizin malı danalar gibi vergi veriyoruz devleti çeviren yürüten bizim gibi memurlar.


    Bu sitede birçok özgürlük vardır, örneğin ceset fotoğrafı paylaşabilir, hack konusu açabilir, warez arayabilir, muhatapsız küfredebilir, türlü çeşitli işler kovalarken yardım isteyebilirsiniz. Ama istediğiniz avatarı kullanamazsınız. Çünkü insanlar ekranlarındaki 2x2 cm ölçülerinde bir heykel fotoğrafından ölümüne rahatsız olur, başka yerde yasakçı zihniyetin kötülüğünden dem vururken kendi hassasiyetleri sözkonusu olunca yasaklatmaya çalışır, birbirlerine küfrederler. Olay çıkar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    mektepli bunu yazdı

    Arkadaşlar, sizin evinize gelen misafir istediği gibi evinizi kullanıp eşyalarınıza dokunsa sizi siklemese ona tahammül eder misiiniz? Aman ellesin, özgür sonuçta falan der misiniz? Twitter birçok devlet yönetimine anında erişim ve bilgi servisi yetkisi vermişken Türk devletine tanınmadı bu haklar. Türk mahkemelerinin kararlarını da siklemediler. Madem bu ülkede yayın yapıyorsun ülkenin kanunlarına uymak zorundasın. 

    Fakat ben yine de karşıyım kapatılmasına. Bir alternatif çözüm bulunmalıydı. 

    ben devletin malı mıyım beni parasını biriktirip satın mı aldı? asıl devlet hepimizin malı danalar gibi vergi veriyoruz devleti çeviren yürüten bizim gibi memurlar.

    Ben ne diyorum sen ne diyorsun yahu. Tamam, sen istediğin gibi devam et.


    We can be more, we can be much more.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    mektepli bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı
    mektepli bunu yazdı

    Arkadaşlar, sizin evinize gelen misafir istediği gibi evinizi kullanıp eşyalarınıza dokunsa sizi siklemese ona tahammül eder misiiniz? Aman ellesin, özgür sonuçta falan der misiniz? Twitter birçok devlet yönetimine anında erişim ve bilgi servisi yetkisi vermişken Türk devletine tanınmadı bu haklar. Türk mahkemelerinin kararlarını da siklemediler. Madem bu ülkede yayın yapıyorsun ülkenin kanunlarına uymak zorundasın. 

    Fakat ben yine de karşıyım kapatılmasına. Bir alternatif çözüm bulunmalıydı. 

    ben devletin malı mıyım beni parasını biriktirip satın mı aldı? asıl devlet hepimizin malı danalar gibi vergi veriyoruz devleti çeviren yürüten bizim gibi memurlar.

    Ben ne diyorum sen ne diyorsun yahu. Tamam, sen istediğin gibi devam et.

    buna yanıt atmıştım, yanlış mı anlamışım? sinirliyim yanlış anlamış olabilirim.


    Bu sitede birçok özgürlük vardır, örneğin ceset fotoğrafı paylaşabilir, hack konusu açabilir, warez arayabilir, muhatapsız küfredebilir, türlü çeşitli işler kovalarken yardım isteyebilirsiniz. Ama istediğiniz avatarı kullanamazsınız. Çünkü insanlar ekranlarındaki 2x2 cm ölçülerinde bir heykel fotoğrafından ölümüne rahatsız olur, başka yerde yasakçı zihniyetin kötülüğünden dem vururken kendi hassasiyetleri sözkonusu olunca yasaklatmaya çalışır, birbirlerine küfrederler. Olay çıkar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paduwan
    paduwan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    Nolcak simdi acaba ben herkes karsi cikar diyordum ama burda bile destekleyiceleri olduguna göre millet memnun halinden demek.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    NigraSilva bunu yazdı

    anasının karnından soru işaretiyle doğmuş adam ahahahahahaha


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    mektepli bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı
    mektepli bunu yazdı

    Arkadaşlar, sizin evinize gelen misafir istediği gibi evinizi kullanıp eşyalarınıza dokunsa sizi siklemese ona tahammül eder misiiniz? Aman ellesin, özgür sonuçta falan der misiniz? Twitter birçok devlet yönetimine anında erişim ve bilgi servisi yetkisi vermişken Türk devletine tanınmadı bu haklar. Türk mahkemelerinin kararlarını da siklemediler. Madem bu ülkede yayın yapıyorsun ülkenin kanunlarına uymak zorundasın. 

    Fakat ben yine de karşıyım kapatılmasına. Bir alternatif çözüm bulunmalıydı. 

    ben devletin malı mıyım beni parasını biriktirip satın mı aldı? asıl devlet hepimizin malı danalar gibi vergi veriyoruz devleti çeviren yürüten bizim gibi memurlar.

    Ben ne diyorum sen ne diyorsun yahu. Tamam, sen istediğin gibi devam et.

    buna yanıt atmıştım, yanlış mı anlamışım? sinirliyim yanlış anlamış olabilirim.

    arkadaş twitter'in diğer devletlere istihbarat sağladığını kastediyor. türkiye'ye verilmemiş sanırım bu imtiyaz.

    ama zaten burada bir tezat yok mu hocam. yani neden devletlere böyle bir hak verilsin ki. yani şu an böyle bir hak olsa sabahı tarladan domates toplar gibi twit atanlar evinden toplanacak. ayıbı ayıpla örtemeyiz ki.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 21007 Toplam Mesaj: 254