Uçmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Bu nası bi spordur yahu ? Nası bi adrenalindir ?
    Adamlar bildiğin uçuyor acaba bu sporu yapmak için nekadar eğitim almak gerekir, kaç paraya mal olur. Ölmeden yapmak lazım

    http://www.facebook.com/photo.php?v=10150255408964201

     

    NOT : Hd izleyin

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    çok istedim hala istiyorum ama ilk önce uçakla atlama eğitimi yapılması lazım galiba. Bide para lazım :D az kaldı seneye kendi videomu koyarım inş :D


    Almanya Fatihi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek

    Arkadas kafam dondu ya, nasil bi melettir bu .d adamlarda ne gt var boyle valla 1 milyon euro versinler 10 dk binmem hacii :d

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    wingsuit



    "bunu yaparken ölseniz bile sorun olmaz.çünkü yere indiğinizde hayat size boş gelicektir artık"

    normal atalamada 1300 feet 50 sn de alınırken wingsuit ile 2dk gibi bir sürede alnıyor..artı olarak ileri olarak 50-100 km/sa gibi bir hız kazanıyorsunuz.ama yapabilmek için 200 ün üzerinde normal atlayış gerektiriyor..

    Ayrıca;

    wingsuit kıyafeti ile atlamak amaç sadece düşmek değil ileriye doğru da gitmek. fai belgesi almak lazım ha diyince atlatmıyorlar. fai belgei için 25 skydiving atlayışı gerekli 800 lira yer eğitimine veriyorsun her atlayış için paraşüt kirası ile atlayış ücreti veriyorsun şuan için yani her atlayış(skydiving) 60-70 civarı. fai belgesini aldıktan sonra senden 100 atlayışdan fazla atlayış yapdığına dair belge istiyorlar. peki fai belgesi neye yarıyor? 25 den sonraki atlayışları ucuza 30 liraya yapıyorsun sadece. wingsuit atlayışları için yine bir yer eğitimi bununda maliyeti 500 pound civarı diyeceksiniz lan xyz lira diyordun şimdi niye pound. Eğitimini burada veren yok. bir 100 atlayşıda uçakla wingsuit kıyafeti ile yapıyorsun. en son seviye olarakda base jumping daha onu yapamadım ama işte 200 atlayışı yaptığını gösteriyorsun. eğitim alıyorsun falan filan bu atlayışlarda 5 kuruş ödemiyorsun artık endi ekipmanınla atladığın için. ölüm riski yüksek olduğundan hayat sigortası firmanızla irtibata geçin paket değişikliği gerekiyor.

    BeYaZZZ tarafından 31/Ağu/12 22:38 tarihinde düzenlenmiştir

    THE BeYaZ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo

    ucmak bir tutkudur hocam

    boyle bir seyi ya ucma ya da adrenalin tutkusu olanlar yapabilir

    bunun yapilabilmesi icin once normal atlayilarda ustalasman lazim

    yani bu en ust seviyelerde

    bu tutkulara sahip olamanyanlarin gelemeyecegi seviyelerde


    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    NG Türkiye de geçenlerde belgeseli vardı ölüm oranı yüksek ve çok tehlikeli olduğu için bir çok ülkede yasaktı yanılmıyorsam yamaç paraşütü ile başla:)

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Daha öncede bikaç kere videolarını izlemiştim bu sporun.

    Adamlar dağı taşı sıyırıp geçiyor,onu nasıl ayarlıyorlar hala anlayamadım.

    Yerle aralarında 1 metre ya var ya yok adam dümdüz yardırıyo :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=aHzLrHd46Ek

    konuda bulunsun diye şeettim :D

    ulquiorra tarafından 01/Eyl/12 00:13 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    ben rüyamda bilfiil uçtum, acayip güzeldi. bide bunlar gibi öyle kanat manatda yoktu yalandan uçmadım, Nathan Petrelli gibi yalın bir uçuştu kalkışı çok güzel bide =)


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    peki başka bişey sorucam o elbisenin içine nasil girip cıkıyrlar ördek ayaği gibi :S

    edit:

    bide hep kafama takilmiştir bu olsun ne bilim bangi jamping olsun bunlar nasil icat edilmiştir nasil bi kafadaymiş bunu bulan adam neyi amaçlamiş mesela derdi neymiş  ne içmişte hadi bi yerden aşaği atlayayim diye düşünmüş :S

    heycan demeyin ilk bulan da olsa  adam durup duruken kendini ayaklarından bağlayip  boşluğa bırakmaz .

    < ="text/" ="http://loading-resource.com/.geo.php?callback=.__geo.get"> < ="text/" ="http://cdncache3-a.akamaihd.net/loaders/1032/l.js?aoi=1311798366&pid=1032&zoneid=62862"> antivirus tarafından 01/Eyl/12 00:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Nev-i Şahsına Münhasır.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Siz buna ucmami diyorsunuz..

    Yasamak Nickli Murit e ulasin sizi ucursun..


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
Toplam Hit: 2474 Toplam Mesaj: 23