folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Üniversiteyi Kazandım Askerlik Tecil



Üniversiteyi Kazandım Askerlik Tecil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Komutan
    Komutan's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2009
    Erkek

    Selamlar,

    ek yerleştirmelerle üniversiteyi kazandım (istanbul üniversitesi - açık/uzaktan eğitim işletme)

    okuldan istenen bilgilerde askerlik belgesi yazıyor..

    şimdi 06/93 doğumluyum, tecil hakkım geçti mi? askerlik belgesi almam gerekir mi? (üninin sitesinde askerlik çağına gelmiş adaylar için diyor, ben şimdi bu çağda mıyım :|)

    bi yardım müridler..


    "Hiç kimse bir başkasını satın alabilecek kadar zengin ve kendisini satmak zorunda kalabilecek kadar fakir olmamalıdır" J. J. Rousseau
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Komutan
    Komutan's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2009
    Erkek

    beyler o kadar kişi bakmış :| bir yarım edin ya


    "Hiç kimse bir başkasını satın alabilecek kadar zengin ve kendisini satmak zorunda kalabilecek kadar fakir olmamalıdır" J. J. Rousseau
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    endişelenme

    üniversitenin öğrenci işleri tecil için tsk ya bilgi vermiştir

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Komutan
    Komutan's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2009
    Erkek
    c0der bunu yazdı

    endişelenme

    üniversitenin öğrenci işleri tecil için tsk ya bilgi vermiştir

    kesin kayıt için istenen belgeler içinde "askerlik belgesi" demişler :/

     


    "Hiç kimse bir başkasını satın alabilecek kadar zengin ve kendisini satmak zorunda kalabilecek kadar fakir olmamalıdır" J. J. Rousseau
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    kassiopeia bunu yazdı
    c0der bunu yazdı

    endişelenme

    üniversitenin öğrenci işleri tecil için tsk ya bilgi vermiştir

    kesin kayıt için istenen belgeler içinde "askerlik belgesi" demişler :/

     

    sen üniversiteyi kazandıysan

    dert etme kimse seni tutup askere götürecek değil

    öğrenci işlerinin mevzusu o iş

    hallederler

    askerlik belgesi fln karıştırma kayıt ol okula olmadıysan henüz

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    benden de istediler oysaki ben daha 19 yaşında bile olmadım yoklama falan gelmedi yani hiç ama kırklareliden kalıp gidicem yarın konyaya oradan alıcam tecil belgesini ne olur ne olmaz al dediler

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    üniversiteyi kazandıgına dair belgen varsa hiç birşey olmaz 


    "
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    o seni kapsamıyor kardeşim.

    93 lülerden askerlik belgesi istemezler.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Komutan
    Komutan's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2009
    Erkek

    beyler yollamiyim mi şimdi askerlik belgesi asıl kayıt belgeleri için?

    asıl kayıt kargo yoluyla oluyor ve telafisi yok..

    üniyi aradım açan eden bilgi sahibi olan yok...


    "Hiç kimse bir başkasını satın alabilecek kadar zengin ve kendisini satmak zorunda kalabilecek kadar fakir olmamalıdır" J. J. Rousseau
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    istanbul üniversitesi örgün için geçerli söylediklerim.

    örgün ile uzaktan eğitimin evrakları arasında fark varsa bilmiyorum.

    örgünler için istenen evraklara da bak seninkiyle aynıysa askerlik belgesini siktr et.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    mezun olana kadar öğrenci işleri olayını halleder.. 19 yaşındayken üniv. kayıt yaptırmıştım,kayıtan önce yoklamaya falan da gitmemiştim.kayıttan sonra açık,uzak,yakın öğretim farketmez, öğrencisin.

    yani, askerlik belgesine ihtiyacın olmadığını düşünüyorum.

    aklında bulunsun ilerleyen zamanlarda okuldan kaydını sildirirsen ya da mezun olursan geciktirmeden tecil için askerlik şubesine gidersin.. gitmezsen benim gibi idari para cezası yersin.

     


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
Toplam Hit: 2868 Toplam Mesaj: 17