folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Uyku Probelimini Nasıl Çözeriz - Düzenli Hale Getirmem Lazım



Uyku Probelimini Nasıl Çözeriz - Düzenli Hale Getirmem Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsun
    efsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    Muridler son 1 aydır sabah 6-7 den önce yatamıyorum yatsamda 8 e kadar  yatagın içinde dönüp dolaşıyorum akşam 5-6 da kalkıyorum hayat düzenim uyku düzenim baya bi zikildi :S nsaıl bunu normal hale getiriim önceden ne güzel 4 te yatar 10da kalkardım güel olurdu şimdi ise olmuyor S: Erken Uyumak için bir çaresi olan var mı?


    Her türlü piping işleriniz itina ile yapılır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    yoga yap :D

    olm önce bi süre bünyeni kas ..kas derken misal ..3 hafta falan oldu bi maça gittim ..yeşil saha ..nanasının şeysi gibi ..koştura koştura öldük bittik falan ..üstüne bide akşam üstü bi basket maçı yaptım ..eve girdim ..saat 20:00 civarı ..ahh ..ohHH..oyoyyoy ölmüşüm falan diyerek bi uzanayım dedim ..ertesi gün uyandım :) ..bu şekilde 4-5 gün erken uyursan ..bünyten ( biyolojik saatin ) neyüm alışır ..soradan fazla direnç göstermez. 


    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    normalde okul zamanında hafta sonraları 12 saat uyuyorum. ama yazın sabah 9'da yatıp 2 de kalkıyorum yani 5 saat


    . . .. . ... .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsun
    efsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi hergun uyunmak istedigin saatte bi pamuga eter dokup burnuna getir , soyle derriiiiiinnnn bir nefes al mis gibi uyursun serefsizim :) .. alisana kadar yap bunu :D
    -----------------------------
    olm kendimi  öldürmücem sonra kafa yapacak her gün ether çekecem :D bağımlılık yapmayan bişi söleyin :D uygulamaya koyayım :D

    Her türlü piping işleriniz itina ile yapılır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    LAn olm szekter git yat :D ..töbee töbee :)

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    bnde cok uyuyorum ya kaldramıorum basımı yatktan 2de 3 de ytıorum 11 bucukta kalkıorum amk :S

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PcK0
    PcK0's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Erken uyumayLa.. EterLen çözemessin işi.. oLayın basit

    Şimdi normaLde uykunun geLdiği Sabah 7-8 arası uyumıycaksın.. BekLiyceksin.. NormaL uyku düzenin kaçta ise o zamana kadar bekLiyceksin^

    Örn: Akşam 11'de yatmak senin için uygun... saat tam 11 oLduğunda yatağa daLmak için can atıcaksın zaten 11 saat 12 saat uyursun..

    Sonra bi bakmışsın.. Aaa SabahLeyin uyanmışsın hemde saat 9 fLn :D


    Sadece bi imza..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    noel_baba bunu yazdı:
    -----------------------------
    LAn olm szekter git yat :D ..töbee töbee :)
    -----------------------------
    bak aldın cevabını işte git de yat.

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    uykun gelınce yat, salonda yatak odasında mumkunse kolunde saat bulundurma. Saate gore yaşama, bir müddet sonra düzelebilir.

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Game_Over
    Game_Over's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2006
    Erkek
    sabah giriyosan yatağa girme ogün hiç uyuma birazda yor kendini akşam bi banyo yap iyicece bi kese at yat yatağa kesin uyursun dene bak uyuyamazsan bana pm at seni gelip ben uyutacam gerekirse beşik sallayacam

    Ayranı yok içmeye, taksiyle gidiyo sıçmaya
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    kardes sein sorunun psikolojik

    sen kendini uyumak zorundayım erken kalkıyım die yataga girersen uyuyamassın

    bende yazın 6-7 den once yatamıodum sonra okul baslıycagı zaman kendi kendimi zorluyodum uyucam die sonra sıctım aq hic uyuyamıodum

    kendini rahat bırak uyku sorununu kafandan cıkart sonra sabah 7de yattıysan saati kur 12 gibi kalk belki bole duzelir  

Toplam Hit: 1173 Toplam Mesaj: 12