folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Uykumda Konuşuyomuşum-Hayretlerim Şaşdı-



Uykumda Konuşuyomuşum-Hayretlerim Şaşdı-

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    hacılar bikere benimde başıma geldi garip bişey :D abim dediki uykunda 3lük basket attım diyosun :|

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzz
    Fuzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    exploit bunu yazdı:
    -----------------------------
    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------
    öle deyince aklıma geldi biz ailecek havuza gidelim demiştik girişte bi adam üzerimizi ve çantayı kontrol ediodu ben anneme demiştim sesli hafiften anne c4 ü sakladın demi die adam bi garip bakmıştı ne gülmüştüm ama :d
    -----------------------------

    alakasız..

    ama benzeri var :)..
    Stada giriyorum

    Polis : üzerinde patlayıcı var mı.

    Ben : Dinamit var alıymusunuz sokabiliyomuyuz ?

    Polis kolumu tutar ve çevirir.

    Ben : has... yavaş lan..

    ..

    mevzuu patlar =)
    -----------------------------

     hee heee tabi.

    ben de gördüğüm her görevliye domal derim, domalırlar. ben bile inanamam önümde şekilden şekile girdiklerine, ama naaparsın hayal gücüm kuvvetli işte.


    "we lose ourselves but we find it all"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    @ Fuzz

     

    hacı tamam sallıyozda senınkı dehset-ül wahset yani oha bile diyemiyorum :D :D 


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    msdead
    msdead's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Dişi

    tahir bunu yazdı:
    -----------------------------
    Katılıyorum bende kitap okuyorum rüyamda hatta nefsim kandırıyo sabahları tam kalkacam yatarak namaz kılıp uyucaktımki bi bakmışım kılmamışım uyanmamışım nefsim bana öyle gösterdi kalktım abimde 12 yaşlarında dışarı çıktığı bile oldu ve şimdide arada bi konuşuyo yaşıda şimdi 22 ama ne konuşuyo anlamıyom :S
    -----------------------------
    hoca sen Türkiyedemi yasiyorsun?

    cümlelerini okurken inan çok zorluk çekiyorum?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    2007 mayıs 24'üne kadar uykum çok derindi tabi ondan önce aşk acısı yoktu a.q :d nese benim uyur gezer anılarım çok bikaç tanesini anlatim :D

    yaşım 12:

    gece herzamanki gibi uyumaya gittim...dedim ya uyur gezerim die hiç unutmam o gece bizim evde eskiden vitrin vardı vitrin de de annemin annesinden kalma eşyalar vardı yadigar diyelim :D vitrinin kapagını açıp bi güzel işemişim üzerlerine sabaha karşı babam su içmeye kalktıgında farketmişti beni vitrinin kenarında uyurken tabi annem de manzarayı görünce bi yandan gülüyo bi yandan ağlıyo :D :D

    yaşım sanırım 14 falan tam hatırlamıyorum:D :

    keraat vakti uyumayı çok severim böle insan kalktıgında bi garip oluyo ya o yüzden:D

    nese o gün okuldan gelmiştim bi uyim dedim ozamanlar da bizim evde soba vardı dogalgaz yoktu...ben uykumdan kalkmısım dolapda asılı olan pantalonumu almısım sobanın üstüne koymusum :D ve salonda ki koltukda uyuya kalmısım gözlerimi açtıgımda babam bana küfür ediyordu :D bi yandan da tutusan pantalonu söndürmeye çalışıyordu :D

    yaşım 18 :D üniversitedeyim öğrenci evinde tabi :D :

    o gece baya içmiştik ve eve geldigimizde de batak atmıstık...o yorgunlukla da yatmıstım ben hemen...nese yer yatagımda mısıl mısıl uyurken birden bi üşümeyle uyandım :D gözlerimi açtıgımda evin balkonunda buldum kendimi arkadaşlarımda mal gibi beni izleyip makara yapıyorlar atcaktım kendimi az kala :D

    işte böle 3 tanesini anlattım :D artık öle hallerim olmuyo hatta sabahın köründe kalkıp haberleri izlemeyi huy edindim :D

    SELAMETLE...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    msdead bunu yazdı:
    -----------------------------

    tahir bunu yazdı:
    -----------------------------
    Katılıyorum bende kitap okuyorum rüyamda hatta nefsim kandırıyo sabahları tam kalkacam yatarak namaz kılıp uyucaktımki bi bakmışım kılmamışım uyanmamışım nefsim bana öyle gösterdi kalktım abimde 12 yaşlarında dışarı çıktığı bile oldu ve şimdide arada bi konuşuyo yaşıda şimdi 22 ama ne konuşuyo anlamıyom :S
    -----------------------------
    hoca sen Türkiyedemi yasiyorsun?

    cümlelerini okurken inan çok zorluk çekiyorum?


    -----------------------------
    senn derdin adamın Türkçesiyle değil gibi geliyor bana ya neyse :/

    All I need is a possibility.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    msdead
    msdead's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Dişi
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    msdead bunu yazdı:
    -----------------------------

    tahir bunu yazdı:
    -----------------------------
    Katılıyorum bende kitap okuyorum rüyamda hatta nefsim kandırıyo sabahları tam kalkacam yatarak namaz kılıp uyucaktımki bi bakmışım kılmamışım uyanmamışım nefsim bana öyle gösterdi kalktım abimde 12 yaşlarında dışarı çıktığı bile oldu ve şimdide arada bi konuşuyo yaşıda şimdi 22 ama ne konuşuyo anlamıyom :S
    -----------------------------
    hoca sen Türkiyedemi yasiyorsun?

    cümlelerini okurken inan çok zorluk çekiyorum?


    -----------------------------
    senn derdin adamın Türkçesiyle değil gibi geliyor bana ya neyse :/
    -----------------------------

    neymis derdim :S 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    tahir bunu yazdı:
    -----------------------------
    Katılıyorum bende kitap okuyorum rüyamda hatta nefsim kandırıyo sabahları tam kalkacam yatarak namaz kılıp uyucaktımki bi bakmışım kılmamışım uyanmamışım nefsim bana öyle gösterdi kalktım abimde 12 yaşlarında dışarı çıktığı bile oldu ve şimdide arada bi konuşuyo yaşıda şimdi 22 ama ne konuşuyo anlamıyom :S
    -----------------------------
    hay snn nefsine

    baydı snn su nefs falan filan muhabbetlerin be :|

    valla verem oldum burda ben :|


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    bende konuşurdum iki yıl önce ama fazla değil, +18 şeyler söylerim diye korkuyordum. :S

    genelde bazen erken kalkacak olursam. kalkmış okula gitmiş, veya işe gitmiş oluyorum. sonra bi uyanıyorum.ki daha evdeyim. geç kalmışım :D


    ///______________
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    yaaa gece ses kaydını yaptıp hiç bişi konuşmadım

    ALLAH ALLAH  korkuyom lan

    yok yok var bişiler  bu gece bi daha yapcam  


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
Toplam Hit: 3505 Toplam Mesaj: 47