Uykusuzluuk !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek

    beyler yaklaşık 1 aydır doğru düzgün uyuyamıyorum. liseye gidiyorum her gün sabah 8 de derse giriyorum. bazı günler akşam 6 da okuldan çıkıyorum (12 saat ders...). ama günde en erken gece 2.5-3 gibi yatıyorum. daha erken uyuyamıyorum..

    yaşamış olan çözümü olan varmıdır ?

    edit: hap önermeyin. hap kullanmak istemiyorum. 


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    uzanarak film izle veya

    kulaklik takarak mp3 dinleyerek yat


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    yatağa kaçta giriyosun?


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    5 yıl bunla boğuştum. tecrübeme gelince az uyumaya alışcan. zamanla gerekli gereksiz zamanlarda uyumaya başlıyon. mesela akşam geliyon uyuyon. sanıyon düzeldi uyku düzenin. ama ertesi gün yine uyuyamıyon.

    az uyucan yani özetle. başka hiçbir çözüme inanma boşuna.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    yada otobüste cam dibine otur hafif gözlerini kapat istemesen bile uyuyorsun.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek

    hocam müzik ve film işe yaramıyo çok denedim ...

    saat 12 de de girsem uyuyamıyorum 2de de girsem uyuyamıyorum hocam 


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    5 yıl bunla boğuştum. tecrübeme gelince az uyumaya alışcan. zamanla gerekli gereksiz zamanlarda uyumaya başlıyon. mesela akşam geliyon uyuyon. sanıyon düzeldi uyku düzenin. ama ertesi gün yine uyuyamıyon.

    az uyucan yani özetle. başka hiçbir çözüme inanma boşuna.

    hocam zaten az uyumaya alışkınım ama biraz düzene girmek istiyorum .

    @HandsomE hocam yürüyerek gidiyorum okula .s


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    1- kafana taktığın sorunları yatağına taşıyorsun, kafanı boşaltmadan uzanma, 

    2- okul ile ilgili problemler yaşıyorsun ve okula gitmek istemiyorsun, bunları çöz


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek
    kafkafkaf bunu yazdı

    1- kafana taktığın sorunları yatağına taşıyorsun, kafanı boşaltmadan uzanma, 

    2- okul ile ilgili problemler yaşıyorsun ve okula gitmek istemiyorsun, bunları çöz

    hocam olayları kafaya takan biri değilim. tabiri caizse hiç bişeyi siklemeyen biriyim.


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Hocam özenilecek birşey değil sanırım ama bende sizin gibi az uyusam. Tabi bu kadarda az değil ama. aQ uyku düzenim benimde yok. Gece 1 de işten geliyorum 2-3 bazen 4ü buluyor uyumam. İstesemde uyuyamıyorum. Sonra öğlen 1-2 gibi kalkıyorum camış gibi uyuyorum aq. Kendimden soğudum.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    hocam hazır uyuyamıyon polifazik uykuyu dene belki yaparsın


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
Toplam Hit: 1460 Toplam Mesaj: 25